Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ChiquitaChaser wrote:
Wat volgens mij dan ook direct een reden is waarom Pink op Werchter staat (er was nergens anders plaats in Belgie)
Hahaha das triest, Pink is gewoon het afdankertje waar Werchter mee is opgescheept en hier zit men vurig op haar te hopen, terwijl ze toch niet gaat komen…
Pink is gewoon een coole rock-chick. En haar show is inmiddels ook een echte hitmachine.
Het verbaast me niks dat ze zo snel uitverkoopt. En het zou een goede zet zijn om hun wel op Pinkpop te laten headlinen.
Waar ik naar benieuwd ben is of er nog iets wordt gedaan met het feit dat dit de 50e Pinkpop wordt.
Er is nog geen enkel ander muziekfestival in Europe wat de 50 jaar heeft gehaald.
Komt er een soort van Throwback thursday-dag ?
met oa. fleetwood mac - the police - doe maar - bruce springsteen - bon jovi - lenny kravitz - rowwen heze ?
Pink is gewoon een coole rock-chick. En haar show is inmiddels ook een echte hitmachine.
Het verbaast me niks dat ze zo snel uitverkoopt. En het zou een goede zet zijn om hun wel op Pinkpop te laten headlinen.
Waar ik naar benieuwd ben is of er nog iets wordt gedaan met het feit dat dit de 50e Pinkpop wordt.
Er is nog geen enkel ander muziekfestival in Europe wat de 50 jaar heeft gehaald.
Komt er een soort van Throwback thursday-dag ?
met oa. fleetwood mac – the police – doe maar – bruce springsteen – bon jovi – lenny kravitz – rowwen heze ?