Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Pink lijkt uitverkocht te zijn overigens… als ik de berichten zo lees (al komen er altijd nog wel kaarten vrij wat later).

Klopt zie ik ook de normale kaarten althans. Volgens mij al die dingen voor 250 a 400 euro nog niet.

Vanuit de insiders blijkt er elk jaar sowieso 1 of 2 fout te zitten, dus ik blijf hopen. :-P

Vreemd... hebben toch 12 jaar niet in Europa gespeeld. Wij waren in ieder geval al zenuwachtig vanaf de avond ervoor ?

ChiquitaChaser wrote:
Wat volgens mij dan ook direct een reden is waarom Pink op Werchter staat (er was nergens anders plaats in Belgie)

Hahaha das triest, Pink is gewoon het afdankertje waar Werchter mee is opgescheept en hier zit men vurig op haar te hopen, terwijl ze toch niet gaat komen…

Nee, dat heeft ze verdiend met haar keigoede vorige optreden op Werchter en het feit dat ze overal voor veel publiek optreedt.

Vreemd… hebben toch 12 jaar niet in Europa gespeeld. Wij waren in ieder geval al zenuwachtig vanaf de avond ervoor
1f602.svg
Ik was erg gerust dat ik geen enkele wachtrij zag tot 10:00 uur.

Blijkbaar was dat ook volkomen onterecht. Dat maak ik bijna nooit mee met ZiggoDome shows....

Bij mij was het om 10 uur klikken, 8 staanplaatsen kopen en daarna was het uitverkocht. Maar wat je zicht, nog nooit meegemaakt.

Ik blijf toch stiekem hopen op the cure, the police en rammstein of in iedergeval één van die drie.

Op dit moment ga ik voor M&S - Eminem - Fleetwood Mac - Coldplay

Vrij gebalanceerd, ik mis dan alleen eigenlijk nog wel de "rock act".

Pink is gewoon een coole rock-chick. En haar show is inmiddels ook een echte hitmachine.
Het verbaast me niks dat ze zo snel uitverkoopt. En het zou een goede zet zijn om hun wel op Pinkpop te laten headlinen.

Waar ik naar benieuwd ben is of er nog iets wordt gedaan met het feit dat dit de 50e Pinkpop wordt.
Er is nog geen enkel ander muziekfestival in Europe wat de 50 jaar heeft gehaald.

Komt er een soort van Throwback thursday-dag ?
met oa. fleetwood mac - the police - doe maar - bruce springsteen - bon jovi - lenny kravitz - rowwen heze ?

Pink is gewoon een coole rock-chick. En haar show is inmiddels ook een echte hitmachine.
Het verbaast me niks dat ze zo snel uitverkoopt. En het zou een goede zet zijn om hun wel op Pinkpop te laten headlinen.

Waar ik naar benieuwd ben is of er nog iets wordt gedaan met het feit dat dit de 50e Pinkpop wordt.
Er is nog geen enkel ander muziekfestival in Europe wat de 50 jaar heeft gehaald.

Komt er een soort van Throwback thursday-dag ?
met oa. fleetwood mac – the police – doe maar – bruce springsteen – bon jovi – lenny kravitz – rowwen heze ?
5 headliners op 1 dag lijkt me een beetje te veel van het goede....

Nu speelt Maroon 5 ft. SZA op 3FM... beide dus op Pinkpop?
Nee joh.. tis maar net wat je wilt horen natuurlijk.

Users who are viewing this thread