Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Was 1 van die headliners nou een naam die niet zo heel vaak voorbij was gekomen?? Dan denk ik toch aan Beyonce of Taylor Swift....

Was 1 van die headliners nou een naam die niet zo heel vaak voorbij was gekomen?? Dan denk ik toch aan Beyonce of Taylor Swift….

Ja, en het zou een naam zijn die voor de buren van het andere forum niet interressant zou zijn

1 headliner komt een beetje laat want heeft al wat shows bekend, 1tje is wat voor de ouderen onder is, en die derde ben ik hier nog niet tegen gekomen.

Potverdikke wat is die derde. FM en M&S zijn we dus al over uit :wink:
Radiohead nog een optie?

Ik roep ook maar wat ?

Klopt! ;)

Wat ik meer interessant vind, gaat je t echt naar 4 dagen?
...wanneer start de voorverkoop!?!

Daar mag voor de 50ste wel een stap voor genomen worden.
De namen die er rondgaan, doen me wel denken aan een rappe voorverkoop.

Nu druppelt er bij mij ook andere info binnen (na aanleiding van mijn eerdere bericht vanavond). Andere bron, maar ook wel vrij vertrouwelijk. En die heeft het over 4 dagen, en wat meer voorspelbare namen dan die ene derde die ik nu had. Anyway Fleetwood Mac en M&S krijg ik van beide bevestigd.

Ik hou even mijn mond maar, en ga netjes met jullie mee wachten op de officieel bekendmaking.

Indiaantje, mooi dat je toch wat informatie deelt!
Wordt bij die namen nog gesproken over the Cure? Of lijkt het nu wel zeker dat die naar BKS gaan?

PJ wrote:
Ik roep ook maar wat
1f644.svg

Klopt!
1f609.svg

Wat ik meer interessant vind, gaat je t echt naar 4 dagen?
…wanneer start de voorverkoop!?!

Daar mag voor de 50ste wel een stap voor genomen worden.
De namen die er rondgaan, doen me wel denken aan een rappe voorverkoop.

Dan hoop ik dat jij meer weet, want met de namen die Indiaantje noemde, verwacht ik juist helemaal geen snelle voorverkoop

Indiaantje89 wrote:
Laten we PP gewoon afwachten. Misschien zit dag 4 er nog in, en dat zou M&S al iets meer verklaren.

oh?

Indiaantje89 wrote:
Geen Adele, geen Coldplay geen harde act.

Geen Coldplay en géén harde act…

Nou indiaan, je schud alles door elkaar als een slecht medicijn
1f641.svg

Bon Jovi zou m.i. wel een behoorlijk zwaktebod zijn (als headliner).
Je hoofd vol met dromen beviel me beter ;).

DennisvdBr wrote:

Indiaantje89 wrote:
Laten we PP gewoon afwachten. Misschien zit dag 4 er nog in, en dat zou M&S al iets meer verklaren.

oh?

Indiaantje89 wrote:
Geen Adele, geen Coldplay geen harde act.

Geen Coldplay en géén harde act…

Nou indiaan, je schud alles door elkaar als een slecht medicijn
1f641.svg

Bon Jovi zou m.i. wel een behoorlijk zwaktebod zijn (als headliner).
Je hoofd vol met dromen beviel me beter ;).
Dan is er nog hoop :)

De afgelopen jaren heeft Pinkpop zich vooral op de jongere doelgroep gericht. Bieber, Garrix, dagprogramma vorig jaar.

Dan zou het met The Cure - Fleetwood Mac - Bon Jovi - Mumford and Sons ineens weer geheel naar de oudere generatie gaan dus dan verwacht ik als dagprogramma weer meer Ali B en Famke Louise en Vinchenzo enzo.

Het is weer spannend

Tool zojuist bevestigd voor RW..
Ik hoop zelf enorm op Fleetwood Mac, mumford and sons, een stevige act als een Iron Maiden en Justin Timberlake

Wat denken jullie verder voor overdag Chris Stapleton? Doet veel optredens met JT samen..

Wel mooi deze input Indiaantje! Je hoeft je wat mij betreft ook zeker niet schuldig te voelen of bang te zijn dat het pocherig overkomt of iets dergelijks. Juist deze voorpret maakt dat ik dit forum graag bezoek.

Laat ik dan een al iets meer educated guess doen: Coldplay - Fleetwood Mac - Mumford & Sons - Florence and the Machine. Misschien te soft voor de gitaarliefhebbers, maar zet Slash en SlipKnot dan maar op North ;-)

Slipknot zal wel Fortarock headlinen toch?

Het blijft iig spannend. Onderwijl maakt Werchter de ene na de andere band bekend. Kan me niet voorstellen dat Pinkpop en Werchter veel headliners delen want als PP weken na Werchter dezelfde headliners bekend maakt dan is dat een beetje mosterd na de maaltijd en dan hadden ze dat beter op dezelfde dag als andere festivals kunnen doen.

Laten we hopen dat het niet zoals vorig jaar op een teleurstelling uitdraait.

Het blijft iig spannend. Onderwijl maakt Werchter de ene na de andere band bekend. Kan me niet voorstellen dat Pinkpop en Werchter veel headliners delen want als PP weken na Werchter dezelfde headliners bekend maakt dan is dat een beetje mosterd na de maaltijd en dan hadden ze dat beter op dezelfde dag als andere festivals kunnen doen.

Ik denk dat RW en PP idd 1 of geen headliners delen.

Vorig jaar hadden ze echt prima headliners. Op het dagprogramma viel nog wel wat aan te merken, maar voor Pinkpop is het rijtje Foo Fighters, Pearl Jam & Bruno Mars niet slecht.

Timmetje wrote:

Vorig jaar hadden ze echt prima headliners. Op het dagprogramma viel nog wel wat aan te merken, maar voor Pinkpop is het rijtje Foo Fighters, Pearl Jam & Bruno Mars niet slecht.

De headliners waren zowat het enige goede aan de lineup van vorig jaar. Dat dagprogramma was meer Jupiler en Eredivisie dan Champions League.

Users who are viewing this thread