Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Pfoe Indiaantje89, hoop echt dat die bron van jou er helemaal naast zit. Wat een afknapper zeg. De verwachting bij mij was niet zo hoog. Maar dit zou wel een flinke domper zijn. Dan idd hopen dat het dagprogramma subliem is. 1 voordeel. Als dit echt de headliners zijn lig ik in ieder geval elke avond op tijd op mijn bedje. Zou wel bijzonder zijn om naar een festival te gaan en op alle dagen voor de headliner er vandoor te gaan. Nu maar hopen dat jouw bron het mis heeft ??

Pfoe Indiaantje89, hoop echt dat die bron van jou er helemaal naast zit. Wat een afknapper zeg. De verwachting bij mij was niet zo hoog. Maar dit zou wel een flinke domper zijn. Dan idd hopen dat het dagprogramma subliem is. 1 voordeel. Als dit echt de headliners zijn lig ik in ieder geval elke avond op tijd op mijn bedje. Zou wel bijzonder zijn om naar een festival te gaan en op alle dagen voor de headliner er vandoor te gaan. Nu maar hopen dat jouw bron het mis heeft
1f91e-1f3fb.svg
Snap ik, M&S zou ik nu nog ook matig vinden. Fleetwood is best netjes hoor, maar ook niet echt mijn ding. Dus wat dat betreft hoop ik met je mee. Maar het zal ook niet de eerste keer zijn dat iets te veel is beloofd.

Nu druppelt er bij mij ook andere info binnen (na aanleiding van mijn eerdere bericht vanavond). Andere bron, maar ook wel vrij vertrouwelijk. En die heeft het over 4 dagen, en wat meer voorspelbare namen dan die ene derde die ik nu had. Anyway Fleetwood Mac en M&S krijg ik van beide bevestigd.

Ik hou even mijn mond maar, en ga netjes met jullie mee wachten op de officieel bekendmaking.

Weet je toevallig wel iets meer over wanneer de we namen krijgen? Als we pas in februari de namen krijgen hebben we te weinig tijd om over de headliners te klagen :wink:

Als Pinkpop Fleetwood Mac heeft, hebben ze dat prima voor elkaar! Mumford is mwoah, maar als de derde headliner leuk is, ga ik over een weekend nadenken.

Dat je door de headliners moet gaan nadenken of je naar het 50 jaar jubileum gaat van het oudste pop festival ter wereld, zegt voor mij al dat ze slechte zaken doen. Ik hoop daarom ook dat Mumford met een grote sub komt (imagine dragons niveau) of dat dat gerucht niet klopt.

Een paar opties:
- Depeche Mode
- Arctic Monkeys
- Rammstein (wat meer voor de hand liggend)
- Arcade Fire
- Smashing Pumpkins (wat klein)
- Prodigy

Even wat recht zetten, er zijn waarschijnlijk toch 4 dagen, wat geen geheim is. Van mijn 2 bronnen heb ik nu 5 namen voor die 4 dagen. Er zit ook een naam bij waar ik eerder nee die komen niet op heb beantwoord. Je kan zeggen dan klopt een van de 2 niet, maar blijkbaar zit het wat lastiger in elkaar. Ik kan/mag nu echt even niets meer kwijt. Maar help me even met herrineren dat ik met een verklaring kom als er namen bekend zijn. Dit kan er ook mee te maken hebben waarom Pinkpop later is met hun namen, maar die conclusie trek ik nu zelf.

PS ik weet dat het een beetje vervelend klinkt om met anonieme bronnen te lopen “pochen”. Het is geen schreeuw om aandacht, er is mij verzocht om bepaalde info wel/niet te delen. Ik zou het zelf ook irritant vinden als iemand zo vaag loopt te doen, en wel A zegt maar geen B. Vergeef me daarvoor :).

Het is je zeker vergeven hoor Indiaantje89, heel leuk dat er wat inside info is en dat niet alleen voor de gemoedrust van het forum.
Ook Greg zijn bijdrage in het Werchter topic waardeer ik zeer, ookal is ze heel erg cryptisch.

Even wat recht zetten, er zijn waarschijnlijk toch 4 dagen, wat geen geheim is. Van mijn 2 bronnen heb ik nu 5 namen voor die 4 dagen. Er zit ook een naam bij waar ik eerder nee die komen niet op heb beantwoord. Je kan zeggen dan klopt een van de 2 niet, maar blijkbaar zit het wat lastiger in elkaar. Ik kan/mag nu echt even niets meer kwijt. Maar help me even met herrineren dat ik met een verklaring kom als er namen bekend zijn. Dit kan er ook mee te maken hebben waarom Pinkpop later is met hun namen, maar die conclusie trek ik nu zelf.

PS ik weet dat het een beetje vervelend klinkt om met anonieme bronnen te lopen “pochen”. Het is geen schreeuw om aandacht, er is mij verzocht om bepaalde info wel/niet te delen. Ik zou het zelf ook irritant vinden als iemand zo vaag loopt te doen, en wel A zegt maar geen B. Vergeef me daarvoor :).

Wow, je maakt het wel spannend! Ben heel benieuwd wat het allemaal gaat worden!

Joh die speculatie naar aanleiding van jouw info maakt de voorpret alleen groter. Je hoeft niks te zeggen maar ik heb bij 5 namen de hoop dat ze een coheadlinerconstructie gemaakt hebben.

Afgaande op alle berichten hier ga ik voor deze vier headliners:

Fleetwood Mac
Coldplay
Mumford & Sons
The Cure

Users who are viewing this thread