Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Ze mogen inderdaad beetje opschieten, al is het 1 naam.
Ik ben namelijk vrij tempted om een kaartje voor Rock am Ring te halen. En aangezien de kaarten daar steeds duurder worden wil ik wel zo vroeg mogelijk kopen, zodat ik zo goedkoop mogelijk uit ben hahah.
Ben benieuwd welke naam ze als eerste besluiten eruit te gooien!

1f60e.svg

Die heb ik gehoord ja. Sorry dat ik er een beetje vaag over moet doen, want ben ook niet 100% zeker. Laten we zeggen 75%.

Maar als het toch niet klopt dan ga ik vast af als een gieter. Vandaar is enige voorzichtigheid geboden.

Het zou toch zonde zijn als ze bekend worden gemaakt en je had het goed zonder het ons te vertellen... Dus vertel maar, niemand die je verantwoordelijk houdt als het uiteindelijk niet klopt! ;)

Mumford & Sons ook, ja toch naast de ZiggoDome show. Die derde laat ik even aan jullie fantasie over. Ik weet niet of iedereen blij mee zal zijn hier.

Slipknot zal kunnen. Andere die mij te beginnen schoot was The Prodigy en Guns ‘n Rosés. Of toch weer Faithless? ?

Mumford & Sons ook, ja toch naast de ZiggoDome show. Die derde laat ik even aan jullie fantasie over. Ik weet niet of iedereen blij mee zal zijn hier.

KISS? Lana del Rey? Volbeat? Ik mag wel hopen dat het een grote naam is. De hint die we kregen was Coldplay, maar dat is volgens jouw bron niet zo? Ik ben benieuwd

Ik zet mijn geld dan op Adele als derde. Ik hou wel van een gokje . En dat gerucht op Facebook moet toch ergens vandaan komen.

Fleetwood Mac / Mumford and Sons / ....

Laat het ze dan maar snel bekend maken, dan kan ik mijn tickets voor Rock Werchter scoren.

Ed Sheeran - Mumford and Sons en Fleetwood Mac?

Zou menigeen vast blij maken maar dan sla ik een jaartje over.

Maar de vraag is... ben jij er blij mee?

Ik zal wel een azijnpisser zijn.
Maar persoonlijk zou ik dit vrij mager vinden voor een 50e, als je ziet wat er allemaal rondom PP tourt

Jullie raden even door, had beloofd om die laatste even achterwegen te houden. Misschien dat ik later deze week het mag zeggen. En misschien zit ik compleet mis en sta ik nu voor lul. Anyway ik vertouw mijn bron volledig, mede door ervaring uit het verleden. Maar kan niet 100% zeggen of ik zijn bron vertouw.

Dus aub, zie het niet als een 100% bevestiging, die moet altijd van Pinkpop zef vandaan komen.

Ik zal wel een azijnpisser zijn.
Maar persoonlijk zou ik dit vrij mager vinden voor een 50e, als je ziet wat er allemaal rondom PP tourt

Dan moet het dagprogramma inderdaad fantastisch zijn

Users who are viewing this thread