Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Tool 18 juni Ziggo Dome, dus niet op Pinkpop!

Had ik ook niet verwacht.....en ze komen gewoon beter tot hun recht in de Ziggo

We delen toch wel vaker een headliner met rar of download? Tool is dus afgeschreven ivm Ziggo Dome en Slipknot lijkt me iets te stevig voor Pinkpop. Die laatste headliner, die nog moet komen, delen we misschien dan?

Wellicht Rammstein.
Rammstein - Fleetwood Mac - Coldplay zou wel werken voor Pinkpop begrippen.

Ik denk dat het langzamerhand tijd wordt dat pp iets bekend gaat maken. Ik hoop ook dat ze snel iets van zich laten horen
Ben nu erg aan het twijfelen om graspop tickets te gaan kopen met die line-up terwijl pinkpop het 50 jarig jubileum heeft. Denken jullie dat er iets van de grootse plannen voor dit jubileum doorgaan of gaat dit meer een pinkpop worden zoals we gewend zijn? Het lijkt mij namelijk in dit forum dat er veel gedacht wordt in het normale, oude patroon.

Pinkpop kan veel grote plannen hebben, als er niks exclusiefs tourt houdt het op.

Ik weet niet of het een slecht teken is. Dat is voor mij juist het probleem. Of er zijn grote problemen met het krijgen van een goede line-up waardoor het zo stil blijft. Of er staat een hele goede line-up met exclusieve artiesten/bands waardoor pp niks hoeft te lekken (het verkoopt dan toch wel uit).

Het is de jubileumeditie dus goed verkopen doet het sowieso wel.

Maar aangezien dit het tijdstip is waarop de meeste festivals hun eerste (of alle) headliners droppen is het wat apart dat Pinkpop tot dusver achterblijft. Hun kanalen zijn sowieso aardig stil.

Als ze een dikke lineup hebben zou je verwachten dat ze het juist zo snel mogelijk van de daken willen schreeuwen. Kaartverkoop voor Graspop en Rock Werchter ed begint al aardig snel...

Wat zeuren jullie toch weer lekker.
Nou en dat Pinkpop nog geen namen bekend heeft, voor zover heeft nog geen een NL festival iets bekend qua line-up.
In mijn beleving is Pinkpop nooit de eerste met de aankondigingen. Waarom zouden ze ook? De kaartjes worden toch pas in Februari verkocht.
Denk niet dat ze zich gaan laten opnaaien door Werchter of Graspop.

Daar komt het Pinkpop Orakel hoor. En jawel, Pinkpop is altijd als eerste. Maar kom niet aan Pinkpop!

Da's niet al te slim, gezien de tickets voor Werchter en Graspop wel al binnenkort te koop zijn, en mensen die twijfelen tussen de drie festivals doordat PP nog geen namen bekend heeft gemaakt de knoop doorhakken om toch maar tickets voor Graspop of Werchter te scoren.

Da’s niet al te slim, gezien de tickets voor Werchter en Graspop wel al binnenkort te koop zijn, en mensen die twijfelen tussen de drie festivals doordat PP nog geen namen bekend heeft gemaakt de knoop doorhakken om toch maar tickets voor Graspop of Werchter te scoren.
Mwoah, was het maar zo. Die dag zoals dit jaar met Pinkpop ging alle veiligheidsnormen te boven.

Aan de ene kant: Het is de jubileumeditie, dus tickets verkopen ze toch wel.
Aan de andere kant: Je wilt de mensen die wel twijfelen toch zo snel mogelijk over de streep trekken. Dat doe je het liefst voordat de andere festivals hun kaarten in de verkoop smijten.

Lijkt mij iig.

Als die genoemde namen van Coldplay en FM kloppen heeft Pinkpop geen enkele reden om op stel en sprong de namen te publiceren. Ikzelf was er in 2011 niet bij, maar het optreden van Coldplay dat jaar was vergelijkbaar aan de Pearl Jam dag dit jaar al begon Pearl Jam al in de middag met de drukte. (zo kon ik tijdens fucking Bløf niet eens rustig lopen achter de geluidstorens)

Van de RAR/RIP namen zie ik Dropkick Murphy's, die Antwoord, Slash, Bastille, the 1975 en Alice & the Chains wel naar Pinkpop doorkomen.

Users who are viewing this thread