Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom heeft in een keer niemand het meer over The Police? Zou ze erg graag live willen zien!

Ik zie die niet zo snel samenkomen puur voor Pinkpop. Daar is Pinkpop te klein voor denk ik.

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom heeft in een keer niemand het meer over The Police? Zou ze erg graag live willen zien!

Dat is een gerucht..maar nog niks concreets. Er is uberhaupt weinig concreets bij Pinkpop op dit moment. Ja de winnaar van nu of nooit, Rowwen Heze, Golden Earring, De Heideroosjes. Die verwacht ik wel.

Een gok dan maar...
- Pinkpop zal alles op alles zetten om het festival 4 dagen te houden (als er daadwerkelijk 4 goede headliners beschikbaar zijn)
- Er zal vast wel iets extra speciaals zijn waar we nog niks van weten..50ste editie van het langstlopende festival is namelijk niet niks. Ik verwacht dus een special guest ofzo waar we pas in het weekend zelf iets van weten. Verder gewoon het festival zoals normaal met hier en daar een act die ooit "iets" voor Pinkpop heeft betekent.
Headliners:
- Coldplay (na verschillende hints van een aantal website en "een hoofd vol dromen" lijkt me dit een goede act voor de 50ste editie. Trekt zowel jongeren als ouderen)
- Fleetwood Mac ( classic act...de opvallende ruimte tussen hun optreden in Berlijn en Dublin...en nadat Jan het vorig jaar een paar keer over deze band had)
-....?
-...?
Sub-headliners/IBA afsluiters:
-Lenny Kravitz (geen Nederlandse datum, vaste artiest van Pinkpop en staat vlak voor Pinkpop in Brussel)
- Maroon5 (vergelijkbaar met imagine dragons/the script...past perfect in hun tour schema na hun concert in de Ziggo)

Ik verwacht een beetje:

COLDPLAY - RAMMSTEIN - KENDRICK LAMAR/ FLEETWOOD MAC- KENSINGTON
IMAGINE DRAGONS - WITHIN TEMPATION - MAROON 5 / LENNY KRAVITZ - GOLDEN EARRING

Met een degelijk dagprogramma met een hoop Nederlandse acts.

Ik denk dat er wel een overload aan Imagine Dragons is geweest de afgelopen jaren.
Pinkpop, Ziggo Dome, Gelredome..

Ik denk dat er wel een overload aan Imagine Dragons is geweest de afgelopen jaren.
Pinkpop, Ziggo Dome, Gelredome..

Ik denk dat we Bastille (2016) wel op moeten schrijven

Ik hoorde op 3FM vanochtend dat John Mayer ook hint naar nieuw werk. Goede sub of afsluiter North Stage m.i.

Download heeft Def Leppard, Slipknot, Tool, Slash, Whitesnake, Rob zombie, trivium, die antwoord, me first and the Gimme gimmes en meer

Users who are viewing this thread