Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

We vergeten iedere keer met dikke viltstift Lenny Kravitz te noteren. Zijn Europese tour “eindigt” op 6 juni in Brussel. Geen Nederlandse datum en het moet heel raar lopen als hij niet voor 7,8,9 of 10 juni wordt geboekt. Was vroeger een van de vaste headliners maar nu natuurlijk een ideale sub voor Coldplay oid.
Hij kan makkelijk Bospop headlinen maar een optie voor PP als sub is het zeker ook!

Zal vast Kiss zijn. Ik geloof nooit dat Tool zoveel plekken gaat headlinen. Slipknot al helemaal niet. Terwijl Kiss wel een vrij veilige harde naam is waar heel veel mensen op af gaan komen. Mij niet gezien trouwens.

Morgen kwamen vgm heel wat metalfesitivals met hun eerste naam. Gitarist van rammstein heeft bevestigd dat ze eind oktober met nieuws komen rond tour. 1+1=2?

Zal vast Kiss zijn. Ik geloof nooit dat Tool zoveel plekken gaat headlinen. Slipknot al helemaal niet. Terwijl Kiss wel een vrij veilige harde naam is waar heel veel mensen op af gaan komen. Mij niet gezien trouwens.
Ik denk dat je TOOL onderschat.

Die stonden vorig jaar al op Resurrection festival. Rammstein staat niet op Novarock. Dus moet haast wel Slipknot zijn (of heel misschien Tool).

Er zit een mooi roze gaatje in de tour van Fleetwood Mac...

What tour dates are Fleetwood Mac playing?
June 6 2019 — Berlin, Waldbühne
June 13 2019 — Dublin, RDS Arena
June 16 2019 — London, Wembley Stadium

edit:
44566981_10156855048219138_4370084190947901440_o.jpg

via Facebook

Er zit een mooi roze gaatje in de tour van Fleetwood Mac…

What tour dates are Fleetwood Mac playing?
June 6 2019 — Berlin, Waldbühne
June 13 2019 — Dublin, RDS Arena
June 16 2019 — London, Wembley Stadium

Ik moest er ook aan denken toen ik de data voorbij zag komen, zou precies ertussen passen, en dan kunnen ze zelfs die minimale 3 dagen rust ertussen aanhouden.
Maar is dit een band waarop het PP publiek zit te wachten, vraag ik me dan toch af

Zullen we gewoon doen:
Iron Maiden - Fleetwood Mac - Coldplay

gokje hoor...
Roept u maar...

Zullen we gewoon doen:
Iron Maiden – Fleetwood Mac – Coldplay

gokje hoor…
Roept u maar…

Drie nieuwe headliners, Hard, classic en pop/modern
Drie absolute gigianten.
Waar kan ik de petitie tekenen voor deze headliners?

Zullen we gewoon doen:
Iron Maiden – Fleetwood Mac – Coldplay

gokje hoor…
Roept u maar…

Coldplay mag doorkomen. Ik swap Iron Maiden voor Kendrick Lamar en Fleetwood Mac voor Muse, Lady Gaga of P!nk

Je bent het er vast niet mee eens maar ik denk dat Rammstein meer tickets verkoopt dan Iron Maiden. Coldplay lijkt me een zerheidje gezien jou uitlatingen :wink: FM mag van mij alleen die gaan denk ik voor een losse show met die vernieuwde line up....

Fleetwood Mac met nog twee á drie andere goede bands zou voor mij een goede reden zijn om volgend jaar nog eens naar Landgraaf te trekken, zou dat een hele nette headliner voor een jubileumeditie vinden.

Coldplay boeit me geen hol, maar als Fleetwood Mac er staat, dan ik ook.

Users who are viewing this thread