Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Dan wordt die persconferentie enorm interessant, gezien de reactie die er normaal op komt.

Ik heb zo mijn redenen

@huub28 De Arena is niet te rechtvaardigen. Echt.....

Mocht het een fysieke oorzaak hebben, ziekte, dat soort dingen....dan snap ik het.

Sorry kon het niet laten.
Voor de rest niks gemist op het forum. Pinkpop hult zich in stilte.
Zou het wel echt origineel vinden als geen enkele naam lekt of bekend wordt gemaakt voor de persconferentie.

Als ze dat voor elkaar krijgen dan echt Chapeau..maar dat geloof ik niert

Zou het wel echt origineel vinden als geen enkele naam lekt of bekend wordt gemaakt voor de persconferentie.

Ik ook niet maar het zou een fraai staaltje zijn op hun 50ste.

Oké gokje,

Rammstein - Mumford & sons + Swedish House Mafia - Coldplay.

Rammstein lijkt van deze geruchten het meest concreet, Mumford verwacht ik wel omdat er niet zo veel lijkt te touren, maar lijkt me een perfecte co-headliner act omdat ze ook prima in de zon kunnen staan. SHM zou door een andere act vervangen kunnen worden. En Coldplay, ik betwijfel het nog, maar het is natuurlijk een goede act voor Pinkpop en Boutique, en ik denk dat we voor de headliners van Pinkpop ook naar de 1-daagse festivals in België moeten kijken.

bcmrmaybe wrote:

Ik vraag me af hoeveel mensen dan besluiten gewoon Werchter tickets te scoren, gezien die lineup dan al lang en breed bekend is.

Heel wijs is het niet om je volledige lineup pas in februari bekend te maken. Daar worden mensen vaak alleen maar sceptisch van. Helemaal met de gedachte aan het dagprogramma van de afgelopen jaren in het achterhoofd.

Land Graaf wrote:

bcmrmaybe wrote:

Ik vraag me af hoeveel mensen dan besluiten gewoon Werchter tickets te scoren, gezien die lineup dan al lang en breed bekend is.

Heel wijs is het niet om je volledige lineup pas in februari bekend te maken. Daar worden mensen vaak alleen maar sceptisch van. Helemaal met de gedachte aan het dagprogramma van de afgelopen jaren in het achterhoofd.

Dit. Compleet achterhaalt anno 2018, en daarom zijn de laatste jaren vaak de headliners (en soms zelfs subs) al ruim voor die tijd bekend. Je ziet nu dat de grotere festivals allemaal namen beginnen te droppen en derhalve dus de bands hun tourschema's openbaren. Het zou moeilijk dom zijn om dan tot eind februari je bakkes te houden, dan kiezen mensen echt eieren voor hun geld en wordt het een zaal/arenashow in een ander land, of natuurlijk RW/RAR/GMM/whatever

Florence and the machine in Sportpaleis was al lang uitverkocht. Voor Ahoy zijn nog steeds kaarten beschikbaar. Ik twijfel of ze die laten headlinen, zou kunnen maar de kaartverkoop geeft wel aan hoe het zit met hun populariteit in Nederland.
Als ik moest gokken zou ik gaan voor Coldplay Rammstein en die laatste ben ik nog niet uit.
Ik vermoed Mumford of P!nk...
Jammer van Knopfler trouwens, was toch wel leuk geweest deze editie......

Pinkpop kan toch wel iets van zich laten horen. Met betrekking tot vergunningen is het nu echt wel al rond of ze drie of vier dagen doen deze edititie.
Laat dan eens wat weten denk ik dan. Jan horen we ook nergens meer, radio of interview, al worden we daar niet altijd wijzer van.
Maar een eerste headliner deze week zou nu toch wel mogen........

Coldplay - Rammstein - Bon Jovi
Kensington - Swedish House Mafia - Volbeat

Of denk ik nu in te grote namen?

‘T is oktober he.

Nutteloze reactie. Het boeit niet zoveel of het nou oktober, november of december is. RW heeft al z'n headliners al gereleased, Graspop komt deze week met nieuws, beiden festivals gaan deze week in de VVK. Morgen ook nieuws van Rock am Ring, mensen willen gewoon een beeeetje duiding over hoe en wat. En als je nu ziet dat er bv. ook al zaalshows in Juni nu bekendgemaakt worden lijkt het me niet heel gek voor een festival om iig je headliner(s) bekend te maken. Want vast liggen ze al een tijdje hoop ik voor PP, en de meeste bands gaan rond deze tijd ook hun tourplannen bekendmaken.

We vergeten iedere keer met dikke viltstift Lenny Kravitz te noteren. Zijn Europese tour "eindigt" op 6 juni in Brussel. Geen Nederlandse datum en het moet heel raar lopen als hij niet voor 7,8,9 of 10 juni wordt geboekt. Was vroeger een van de vaste headliners maar nu natuurlijk een ideale sub voor Coldplay oid.

‘T is oktober he.

Tja.... het lijkt me marketingtechnisch niet handig als enige festival je namen pas in februari bekend te maken. Menig bezoeker heeft dan al tickets voor andere festivals.

Waarom denken we dat Pinkpop pas in februari iets van zich laat horen? Daar zijn toch helemaal geen signalen voor? Meestal maken ze in de herfst een aantal headliners bekend? Dat zal nu ook wel gebeuren hoor. Rustig aan :-)

Users who are viewing this thread