Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
misschien moeten we ook de vraag stellen of Mojo nog meespeelt met de grote jongens ??
(kweet het ni hé, gewoon een bedenking)
Nee, die vraag is niet nodig...

Alle vertrouwen in.
Ben wel benieuwd welke troef Ramakers in handen kan krijgen.
Tevens hoop ik dat Trommelen binnen zijn favo genre eindelijk één van de artiesten op zijn palmares naar Pinkpop kan brengen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Vraag me af waarom het zo lang duurt voordat de eerste headliner bekend is. Zal of geweldig zijn of enorm teleurstellen denk ik zo.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Timmetje wrote:
Muse staat in het Goffertpark, niet op Pinkpop.

Dat was toch een leak die foto en nog geen officiële bevestiging? Wie zegt dat die foto klopt. Op de site van Muse staat het nog niet bevestigd. En Werchter wel, dus die site is wel up to date.
Die lijst van steden in Noord-Amerika en Europa waar ze in elk geval gaan spelen, staat ook (naast Twitter en Facebook) gewoon op de website van Muse hoor, maar dan bij "nieuws": https://muse.mu/news.htm , onder het kopje: "Pressure + Tour Cities Reveal". Voor het geval je het zelf wil controleren of de hele lijst van steden wilt zien. Ik gok dat dat alle losse shows zijn en dat daar dus alleen nog festivalshows als op Rock Werchter bijkomen, aangezien Werchter er niet bij stond. Ik hoop dat Muse snel meer details bekendmaakt over de vermoedelijke show in het Goffertpark, in het bijzonder de datum, prijs en of er weer een 'grote' support/special guest bij zit zoals de Editors blijkbaar vorige keer. Heb Muse zelf nog nooit gezien en ben benieuwd, maar wil er voor de ticketprijzen bij zulke shows wel graag een aantrekkelijke support bij. Dat maakt een festivaldag met Muse dus ook aantrekkelijk voor me, maar Pinkpop lijkt helaas dus uitgesloten komend jaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
"An Evening with Mark Knopfler and Band. Coming Soon"
Via zijn Facebook...
tour teaser?

 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
“An Evening with Mark Knopfler and Band. Coming Soon”
Via zijn Facebook…
tour teaser?
Lijkt mij eerder een tour in normale venues, zoals je ook An evening with Machinehead hebt. Ookwel een avond met alleen die band. Geen voorprogramma, gewoon alleen 1 lang of 2 halve sets. Zie dit niet naar festivals gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
DennisvdBr wrote:
“An Evening with Mark Knopfler and Band. Coming Soon”
Via zijn Facebook…
tour teaser?

Lijkt mij eerder een tour in normale venues, zoals je ook An evening with Machinehead hebt. Ookwel een avond met alleen die band. Geen voorprogramma, gewoon alleen 1 lang of 2 halve sets. Zie dit niet naar festivals gaan.
Blijkbaar nog een serieuze tour ook.
Volgens de press release van de UK / Ierland tour van 18 tm 30 mei, staat het volgende:

...a world tour with his band in 2019. The ‘Down The Road Wherever’ tour commences in Barcelona in April and will continue all over Europe finishing in Verona in July before heading to the US through August and September.

Pinkpop valt met het jubileum wel heel gunstig...

Ik mag hopen!!
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Dennis1808 wrote:

bcmrmaybe wrote:
Qu’est-ce que c est? Je ne parlé pas nerd.


Ekans is een Pokémon. Een slang, maar dat kan je al raden als je Ekans achterstevoren leest. Dope shit.

En Arboc maakt Cobra
1f62e.svg

En dan heb je ook nog Muk...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Kunnen we deze week The Cure al met pen opschrijven of maken ze nog geen naam bekend?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Besef me net dat

Mumford & Sons
Florence and the Machine
The Cure

Een mogelijkheid voor de PP headliners is.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Besef me net dat

Mumford & Sons
Florence and the Machine
The Cure

Een mogelijkheid voor de PP headliners is.
Besef me net dat dit wel eens de headliners kunnen zijn van Best kept Secret.....en dan denk ik, das nie verkeerd.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
Besef me net dat

Mumford & Sons
Florence and the Machine
The Cure

Een mogelijkheid voor de PP headliners is.


FaTM niet. Niet groot genoeg.
Mumford als kleinere headliner
The Cure kan ook naar BKS
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
608
586
Wat heerlijk om weer 42 pagina's over van alles en nog wat te lezen, blijf er toch om lachen hoe er gereageerd wordt op ene Kensington en met welke (veel te hoge) verwachtingen sommigen komen.
Ik blijf maar gewoon rustig afwachten, maar ben wel erg nieuwsgierig naar de eerste headliner, zéker nu dat de headliners van Werchter al bekend zijn.
Persoonlijk hoop ik iig op enkele van deze namen:
The Cure, The Police, Iron Maiden, Smashing Pumpkins, Nena, P!nk, FATM. (Dit zijn dan namen die ik nog maar een enkele keer of nooit gezien heb).

(ps ik ben ook zo'n kort pittig 'huisvrouwtje' ?)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Poah, als ik zo alles lees is de spoeling vrij dus voor Pinkpop. P!nk zal waarschijnlijk wel headlinen, maar dat is toch gewoon gebrek aan beter? Wat heeft zij nou afgelopen tijden neergezet; ze is helemaal niet meer relevant en heeft -vind ik- niet de status om voor altijd een headlinepositie in te nemen. Net als Kings of Leon.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
@Dennisvdbr

Jij nog wat inside information? Ik vind het erg knap om alles hushhush te houden. Het is echt superstil rondom PP
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Mark knopfler staat in juni in de ziggo. Kan dus een streep door heen, rod stewart in mei ook naar de ziggo, was ook een mooie golden oldie geweest.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Pinkpop gaat weer uitpakken met een unieke headliner dit jaar, kan bijna niet anders. Ik zou mn geld op n exclusief-Pinkpop optreden van Bon Jovi (in Nederland veel grotere helden dan in Belgie) zetten in dat geval. En er komen nog meer (hard) rock grootheden naar Landgraaf komend jaar....Dennisvdbr heeft er al wat genoemd vlgns mij.

En Kensington.....tsja, doe maar liever Within Temptation of zo, volgens mij is dat veel vetter.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
@dennisvdbr

Jij nog wat inside information? Ik vind het erg knap om alles hushhush te houden. Het is echt superstil rondom PP
Stel ik weet iets... Is het niet handig om het te bevestigen.
Maar, van wat ik wel weet, helpt ontzettend bij het speculeren. De rest, dat is maar een hoofd vol met dromen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken