bcmrmaybe wrote:
50 jarig jubileum laten afsluiten door 1 van Nederlands grootste bands is marketingtechnisch juist enorm slim.
Internationaal weten ze niets van bevrijdingsfestivalbands. Daar zien ze alleen dat een grote Nederlandse band 1 van de grote headliners is. Vervolgens zien ze Ziggo uitverkocht en Arena. Staat alleen maar mooi.
In de categorie marketingtechnisch domme opmerking gaat de hoofdprijs naar
@timmetje.
Mojo wil doorgroeien en zich profileren. Dat doe je niet met Kensington. Dat probeer je te doen met internationale namen. Als je die kunt scoren dan weten festivals dat je connecties hebt en kunt leveren.
Ieder aap kan Kensington boeken. Niet iedereen kan bijv De Stones, PJ, Bruce regelen
Welke hoofdprijs wil jij? Die voor subjectiviteit of vooringenomenheid?
Ik denk – again als het vier dagen wordt – dat het óók marketingtechnisch een goede zet is. Nationale trots/nationale stadionact laten headlinen lijkt mij geen slechte zet. Juist hiermee geef je aan, wij zijn het langstlopende festival, maar bieden naast the Stones ook het hoogste podium aan nationale acts en verkopen de toko toch uit.