Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Pink 2 extra concerten in Duitsland. Keulen en Munchen. Dus 9 grote stadionconcerten! Die dame is echt goed bezig. Grote fanbase.

De Arena is in een poep en een scheet uitverkocht.

Ik hou het op:

Bruce Springsteen - Ed Sheeran - Coldplay

Hoop houden op knallers van headliners. Drie dagen vol gooien met allemaal pareltjes! Die vierde dag hoeft van mij niet zo nodig, ben na 3 dagen al helemaal naar de gedver.

Op basis waarvan zijn Fleetwood Mac, The Police en Iron Maiden meer dan geruchten? Nog niks concreets over behoudens wensen (met name op dit forum) en gebrabbel van de heer Smeets.

-eh- "Educated guesses" he ?
Trouwens: Festileaks - geruchten - leaks. Festileaks is gemaakt om sterke festivalgeruchten te bespreken en te noemen, toch ?

Voor 100% zekerheidjes moet je naar nu.nl

Het gonst van de geruchten op internet over Fleetwpood Mac en The Police die touren in 2019. The Police wordt niet alleen door Jan genoemd he ? er gaan genoeg geruchten rond over een nieuw album, en toer in 2019.
Ik kan me voorstellen dat Fleetwood Mac niet echt een Pinkpop act is en enkel Glastonbury aandoet bwvs.

Oasiss wrote:
Op basis waarvan zijn Fleetwood Mac, The Police en Iron Maiden meer dan geruchten? Nog niks concreets over behoudens wensen (met name op dit forum) en gebrabbel van de heer Smeets.

-eh- “Educated guesses” he ?
Trouwens: Festileaks – geruchten – leaks. Festileaks is gemaakt om sterke festivalgeruchten te bespreken en te noemen, toch ?

Voor 100% zekerheidjes moet je naar nu.nl

Het gonst van de geruchten op internet over Fleetwpood Mac en The Police die touren in 2019. The Police wordt niet alleen door Jan genoemd he ? er gaan genoeg geruchten rond over een nieuw album, en toer in 2019.
Ik kan me voorstellen dat Fleetwood Mac niet echt een Pinkpop act is en enkel Glastonbury aandoet bwvs.

Excuus, ik dacht je bedoelde dat zij specifiek met potlood voor Pinkpop konden worden opgeschreven, maar je bedoelt (volgens mij) meer dat er in general meer geluiden rondom die bands gaan.

Het leeft bij Jan Smeets. En dus leeft het bij Mojo.
En een 50e editie zet je festival ook internationaal in de schijnwerpers.

Zoiets als een 50-jarig bestaan en klinkende namen is goede business voor MOJO.

MOJO is verbonden aan Pinkpop. Je gaat je goede naam echt niet te grabbel gooien. Ik denk dat er echt nog wel verrassende namen uit de hoge hoed gaan komen.

@timmetje Niet zo negatief…Het is The Cult niet en Bieber hebben we al gehad!

We zullen het zien! Ik denk dat voor Bureau Pinkpop en de fans het jubileum een interessanter gegeven is dan Mojo, maar hoop dat ze mijn ongelijk gaan bewijzen.

Als ze toch met The Cure gaan aankomen dan zie ik Kensington wel sub worden.
Jaren geleden konden ze met Anouk samen geen dag uitverkopen. Met deze bois erbij moet dat toch kunnen lukken,

In Spanje op Resurrectionfest ook een redelijk hoge spot voor Within Temptation.
Verwacht ze wel weer terug op Pinkpop, met mooie sub spot.

NovaRock komt volgende week met de eerste namen.
Misschien wat nieuwe namen voor het geruchtencircuit.
Vraag me af of ze daar The Cure, Slipknot, Bon Jovi, Scorpions, Kiss of misschien Foo Fighters noteren.

Heb nu het boek MOJO 50 jaar. Een erg interessant boek omdat het goed laat zien hoe het bedrijf in elkaar zit.
Had eigenlijk een boek verwacht met veel reclame over MOJO hoe top het bedrijf wel niet is maar staan wel goede verhalen in.
Ook een uitgebreid interview met Jan Smeets, Giel Beelen en Rob.
Hierin is duidelijk te lezen dat Smeets Bieber echt niks vond maar dat het toch maar moest gebeuren van MOJO.
MOJO heeft dus meer de controle omdat Smeets soms zn vetorecht voor acts niet goed kan gebruiken.
Opvallend: P!NK vond Jan Smeets destijds 3 keer niks omdat er zoveel poes pas moest gebeuren omdat ze over het publiek wilde vliegen.
Maar ja Jan Smeets heeft dus helaas niet meer heel veel te zeggen over het programma van Pinkpop zo te lezen...

Zou Swedish house mafia als headliner kunnen op pinkpop? Als een vierde dag bij komt ofzo. Omdat ze aan hadden gegeven in een interview dat ze in 2019 weer samen gaan touren

Dan heb je wel meteen echt een hele goede dance naam....voor een 50ste editie zeg ik zeker ja.
Ze komen volgend jaar terug samen en zon reünie is toch wel speciaal dan.
Ik dacht dat ze al hadden toegezegd voor Tomorrowland 2019 dus Pinkpop kan ook gebeuren!

Dan heb je wel meteen echt een hele goede dance naam….voor een 50ste editie zeg ik zeker ja.
Ze komen volgend jaar terug samen en zon reünie is toch wel speciaal dan.
Ik dacht dat ze al hadden toegezegd voor Tomorrowland 2019 dus Pinkpop kan ook gebeuren!
Tomorrowland? Dan zijn ze ivm Pinkpop meer voor Neverland Festival.

Ik gooi er nog een geruchtje bij, Roger Waters wordt genoemd voor een open lucht concert in juli in Duitsland.
Ik denk eerder dat hij voor losse concerten zal gaan echter in het verleden heeft hij ook wel op festivals gestaan.
Met enige zekerheid valt uit het artikel wel op te maken dat de tour van Waters dus een vervolg krijgt want blijkbaar
heeft het management van Waters een verzoek ingediend bij de autoriteiten om te mogen optreden in Düsseldorf.
Zie verder,
https://www.pulse-and-spirit.com/konzert-tour-setlist/tour-2019-roger-waters-open-air-in-duesseldorf/

Ik gooi er nog een geruchtje bij, Roger Waters wordt genoemd voor een open lucht concert in juli in Duitsland.
Ik denk eerder dat hij voor losse concerten zal gaan echter in het verleden heeft hij ook wel op festivals gestaan.
Met enige zekerheid valt uit het artikel wel op te maken dat de tour van Waters dus een vervolg krijgt want blijkbaar
heeft het management van Waters een verzoek ingediend bij de autoriteiten om te mogen optreden in Düsseldorf.
Zie verder,
https://www.pulse-and-spirit.com/konzert-tour-setlist/tour-2019-roger-waters-open-air-in-duesseldorf/
Düsseldorf, dat is op een uur vanaf Landgraaf...
Dat zou het eerder uitsluiten, dan dat Pinkpop nog aannemelijk is.
Helaas.
Maar, wel weer een naam waar nog geen rekening mee is gehouden. Dit jaar imo een gemiste kans, maar dat is meer persoonlijke keuze liever dan Mars...

PJ wrote:
Zie verder,

Düsseldorf, dat is op een uur vanaf Landgraaf…
Dat zou het eerder uitsluiten, dan dat Pinkpop nog aannemelijk is.
Helaas.
Maar, wel weer een naam waar nog geen rekening mee is gehouden. Dit jaar imo een gemiste kans, maar dat is meer persoonlijke keuze liever dan Mars…

Als je even verder leest zie je dat het optreden in Düsseldorf waarschijnlijk dus niet kan plaats vinden, maar is de aanvraag daarvoor bij de gemeente wel een bevestiging dat Roger Waters tourt met een open lucht show volgende zomer. Lijkt mij alleszins een kanshebber dus. Of anders Goffertpark. Maar zelfs als Düsseldorf door zou gaan, denk ik nog dat Nederlands publiek eerder naar Pinkpop komt voor Waters dan naar Duitsland gaat. Kortom, ik vind het een goede kanshebber!

In het artikel staat ook dat de autoriteiten van verschillende artiesten aanbiedingen hebben gehad maar dat ze niet alles gaan toewijzen.
Er zou ook zes weken zitten tussen PP en Düsseldorf maar goed het is ook maar een gerucht.
Echter dat Waters nog eens terug komt voor een open lucht concert is toch wel iets om rekening mee te houden.
Zou bijvoorbeeld prima iets zijn voor Werchter Classic of Boutique maar dan zit ik hier verkeerd..........

Roger Waters wel een wishlist dingetje van Pinkpop.
Deed in 2007 een los concert avond voor Pinkpop Classic op Megaland.
Doet hij dat aankomend jaar weer, vrijdagavond voor Pinkpop. Heb je je vierde dag...
;)

En nog eentje dan alleen weet ik echt niet of dit reel is maar feit is wel dat Billy Joël in Wembley Londen staat op 22 juni.
Dus hij is in die periode in de buurt. Al moet ik wel zeggen dat hij makkelijk komt voor 3 of 4 concerten en dan weer terug gaat naar zn veilige thuishaven New York Madison Square Garden......

https://www.nme.com/news/music/billy-joel-announces-wembley-stadium-show-weekend-glastonbury-2389972

Users who are viewing this thread