Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Als je het logisch bekijkt zijn er weer heel wat namen afgevallen omdat ze bijvoorbeeld al een zaal/arena show hebben staan in Nederland. En de constructie zoals Pearl Jam, 2 keer Ziggo plus PP, vorig jaar is maar weinig gegeven.
Afvallers zover Metallica. Mumford and Sons, Muse, P!nk, The Cure. (Vergeet ik nog wat)
Blijft over voor zover we nu weten wat speelt Rammstein, Ed Sheeran, Florence and the Machine, Fleetwood Mac (vergeet ik nog wat)
Goeie outsider Coldplay, maar feitelijk weten we alleen daarvan dat ze met een documontaire komen eind dit jaar……
Beyoncé, Iron Maiden, Tool, Bon Jovi, The Police, Lenny Kravitz misschien nog rekening mee houden...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.066
8.707
Als je het logisch bekijkt zijn er weer heel wat namen afgevallen omdat ze bijvoorbeeld al een zaal/arena show hebben staan in Nederland. En de constructie zoals Pearl Jam, 2 keer Ziggo plus PP, vorig jaar is maar weinig gegeven.
Afvallers zover Metallica. Mumford and Sons, Muse, P!nk, The Cure. (Vergeet ik nog wat)
Blijft over voor zover we nu weten wat speelt Rammstein, Ed Sheeran, Florence and the Machine, Fleetwood Mac (vergeet ik nog wat)
Goeie outsider Coldplay, maar feitelijk weten we alleen daarvan dat ze met een documontaire komen eind dit jaar……

The Cure is nog geen afvaller. Of weet jij meer?
En Ed Sheeran lijkt me geen kanshebber. Tour is bekend, geen festivals (op eentje na)

En dan nog dit: volgens iemand op Graz (iemand wiens inside info altijd 100% klopte) staat Tool op 18 juni in de Ziggo. Lijkt me ook een streep, voor zover dat al een kanshebber was. Vraag me alleen af waar ze in België staan (RW, GMM, zaal, nergens)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
PJ wrote:
Als je het logisch bekijkt zijn er weer heel wat namen afgevallen omdat ze bijvoorbeeld al een zaal/arena show hebben staan in Nederland. En de constructie zoals Pearl Jam, 2 keer Ziggo plus PP, vorig jaar is maar weinig gegeven.
Afvallers zover Metallica. Mumford and Sons, Muse, P!nk, The Cure. (Vergeet ik nog wat)
Blijft over voor zover we nu weten wat speelt Rammstein, Ed Sheeran, Florence and the Machine, Fleetwood Mac (vergeet ik nog wat)
Goeie outsider Coldplay, maar feitelijk weten we alleen daarvan dat ze met een documontaire komen eind dit jaar……

The Cure is nog geen afvaller. Of weet jij meer?
En Ed Sheeran lijkt me geen kanshebber. Tour is bekend, geen festivals (op eentje na)

En dan nog dit: volgens iemand op Graz (iemand wiens inside info altijd 100% klopte) staat Tool op 18 juni in de Ziggo. Lijkt me ook een streep, voor zover dat al een kanshebber was. Vraag me alleen af waar ze in België staan (RW, GMM, zaal, nergens)

Dus Tool komt waarschijnlijk naar europa? Gemiste kans voor Fortarock dan helaas ...
Op pinkpop lijken ze me niet passen want als ze komen zullen ze vast headliner willen zijn en daarmee verkoopt pinkpop denk ik geen dag uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Met the Cure zat ik ernaast, ik volg niet alles meer :oops:. Ik dacht dat ze al in de Ziggo stonden :oops:
Beyoncé is daar nieuws van?
Iron Maiden, ik geloof er niet in Dennis, sorry......
Tool, kan een streep door lees ik net.
Bon Jovi, ik twijfel omdat velen die niet zien als headliner voor PP. Hebben nl ook overgeslagen tijdens hun laatste Europese tour. Is een gok voor PP. Moeten toch kaarten verkocht worden en ik weet niet of dat ze gast lukken in Nederland.
Lenny lijkt me een prachtige headliner voor Bospop.
Ed Sheeran was ik ook mis mee trouwens....
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.414
6.092
Heb vanaf het begin al geroepen dat ik Tool niet op festivals zie staan. Werd aan het twijfelen gebracht door het feit dat mensen ze erg vaak als kanshebber blijven noemen, maar ik zou erg blij zijn met de Ziggo Dome. Veel beter voor iedereen. En ik wil als fan echt wel een volle show in plaats van een festivalshow in het daglicht...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
https://www.betrue.nl/nieuws/

Springsteen dan maar, hij werkt in ieder geval aan nieuwe muziek.
Het filmpje is vlug van internet gehaald......
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Kylie Minogie is blijkbaar groot kanshebber voor Glasto. Niet als headliner, maar op de “classic spot”. Blijkbaar dooe Eavis aangegeven dat het een non-British female is, en Madonna was al afgevallen.

Lijkt me ook wel toffe naam voor Pinkpop als sub op de “pop” dag.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Als je het logisch bekijkt zijn er weer heel wat namen afgevallen omdat ze bijvoorbeeld al een zaal/arena show hebben staan in Nederland. En de constructie zoals Pearl Jam, 2 keer Ziggo plus PP, vorig jaar is maar weinig gegeven.
Afvallers zover Metallica. Mumford and Sons, Muse, P!nk, The Cure. (Vergeet ik nog wat)
Blijft over voor zover we nu weten wat speelt Rammstein, Ed Sheeran, Florence and the Machine, Fleetwood Mac (vergeet ik nog wat)
Goeie outsider Coldplay, maar feitelijk weten we alleen daarvan dat ze met een documontaire komen eind dit jaar……
Ik zie Mumford voorlopig nog als kanshebber, zit nog redelijk wat tijd tussen de Ziggo Dome en Pinkpop. Bovendien hebben ze momenteel maar 1 show in de Ziggo Dome gepland, terwijl ze tijdens de vorige tour nog het Goffertpark hadden uitverkocht.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.650
Heb vanaf het begin al geroepen dat ik Tool niet op festivals zie staan. Werd aan het twijfelen gebracht door het feit dat mensen ze erg vaak als kanshebber blijven noemen, maar ik zou erg blij zijn met de Ziggo Dome. Veel beter voor iedereen. En ik wil als fan echt wel een volle show in plaats van een festivalshow in het daglicht…

Of afsluitee ms2 op GMM met een langere show! Waar mag ik tekenen?
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
De grote vis & verrassing wordt gewoon Springsteen exclusief.
Ramakers is bij hem geweest.
Voorlopig heeft hij nix op stapel staan maar kan ook zomaar veranderen aldus Ramakers bij rtl late night onlangs.
Ik denk dat ze hem allang hebben vastliggen.
En dat geld ook voor de andere headliners.
In mijn optiek kan er allemaal een streep door wat nu in ziggo en arena staat gepland.
Omdat de grote vis van pinkpop al medio 2017 is vastgelegd aangevuld met wat er tourt.

Springsteen-Coldplay-Rammstein-kensington
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
The Boss Coldplay en Rammstein. Dat zou peentjes zweten worden voor kaarten. Dan moet ik echt gaan bivakkeren
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Zou dat niet te duur zijn? Persoonlijk zou ik dit heel gaaf vinden, maar ik vraag me af of het realistisch is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Nee inderdaad, we moeten realistisch blijven.
Ik hou het op The Police, The Rolling Stones en Coldplay. :wink:
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
404
304
Net kaarten voor Pink gekocht in Duitsland, 7 stadions, plusminus 50.000 man per stadion. Die verkoopt gewoon 7 stadions uit.

De Arena is zo uitverkocht en dan komt Pinkpop met Pink.

Hoop ‘t zo, Arena uitverkocht en bekendmaking Pink op Pinkpop dat zou te gek zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken