Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Pink verkoopt de Arena niet eens uit, laat staan Pinkpop er nog bij.

Ik denk dat je Pink onderschat
Ik gok een paar uurtjes nodig en de ArenA is uitverkocht...

Pinkpop, dat zal er niet meer bij komen nu.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Nee joh. Zo populair is Pink echt niet meer. Die arena is gigantisch

We zullen zien.
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Ik luister bijna niet naar P!nk: Iets te zoet of te vaak gehoord. Bij haar vorige show had ik kaartjes gekregen dus zonder verwachtingen naar haar show gegaan. Ik was erdoor overdondert hoe goed zij is! Ze behoort toch zéker in de top 10 van wat ik al heb gezien! Wat een rasartiest en wat bij veel artiesten ontbreekt is die persoonlijke touch (KOL, kuch kuch) of is dat minimaal... zij heeft het hele pakketje! Echt een spektakel om te zien qua show en zang ook erg goed! Dus ja, die Arena heeft ze in no time uitverkocht verwacht ik. Ik overweeg zelfs dit jaar voor het eerst Werchter om haar daar te zien. Ik hoop echt dat ze óók op Pinkpop komt!

Weet iemand hoe vaak het voor is gekomen dat een headliner zowel op Pinkpop als Werchter staat? Toch even benieuwd (ivm kansberekening)!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.743
1.902
Het valt me wel op dat P!nk alleen op Werchter staat. Voor de rest geen enkel ander festival of heb ik dat mis?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
pfoe lastig te zeggen over die twee festivals. Maar er zijn bijna elk jaar wel een aantal overeenkomsten geweest qua acts.. @Danielle
Er zijn ook altijd veel overeenkomsten met Werchter Boutique & classic omdat deze kort na Pinkpop plaatsvinden.
In 2016 de grote overeenkomsten: Paul mc Cartney/ Red Hot Chili Peppers/ Rammstein / Years & Years/ Vintage Trouble/ The Struts/ Lianna La Havas
In 2018: Snow Patrol/ Pearl Jam/The Script/ Sigrid/ Editors(Classic)/ bruno mars (boutique)/ lil kleine (boutique)/ bruno mars (boutique)/ oscar and the wolf (boutique)/ jessie j(boutique)
In 2017: Kings Of Leon/ passenger/ kodaline/birdy/ sea sick steve/ crystal fighters
In 2015: Muse/ Pharallel Williams/ elbow/the script/sealh sue/ eagles of death metal/dotan

Dus verwacht dat een aantal namen van Werchter ook op Pinkpop staan. Ze delen elk jaar minimaal wel een headliner.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Grappig dat er zoveel mensen in het Rock Werchter forum P!nk niet willen en hier juist wel. Ben erg benieuwd wanneer Pinkpop met nieuws komt. Hopelijk doen ze weer een persconferentie, vond ik erg leuk om naar toe te gaan begin dit jaar.

Voorspelling:
Coldplay - The Police - Rammstein
Maroon 5 - Kensington - Golden Earring - Anouk
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.656
819
Gerucht over Pearl Jam in Ierland komend jaar
Zou kunnen kloppen, eerst album, dan een tour
ik weet dat ze er vorig jaar ook stonden, maar gezien het jubileum enzo, zie ik ze er best nog een keer staan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Gerucht over Pearl Jam in Ierland komend jaar
Zou kunnen kloppen, eerst album, dan een tour
ik weet dat ze er vorig jaar ook stonden, maar gezien het jubileum enzo, zie ik ze er best nog een keer staan
Nee, het is vrijwel met zekerheid uitgesloten dat headliners een jaar later terugkeren.
Acts die in Stage 4 gestaan hebben vaak wel een enkele, uit Brightlandstent kans al kleiner.
Vanaf IBA stage kans al vrijwel verkeken, laat staan mainstage...
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Weet iemand hoe vaak het voor is gekomen dat een headliner zowel op Pinkpop als Werchter staat? Toch even benieuwd (ivm kansberekening)!
In de afgelopen 10 jaar gemiddeld anderhalf per jaar.

2009: geen
2010 Green Day/Rammstein
2011 Coldplay/Kings Of Leon
2012 The Cure
2013 Green Day/Kings Of Leon
2014 Metallica/Arctic Monkeys
2015 Muse
2016 RHCP/Rammstein/Paul McCartney
2017 Kings Of Leon
2018 Pearl Jam
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Hier iemand iets bekend van het gerucht Adele?

Nope Rolo. Heb je ergens wat opgevangen?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Dat schrijft iemand in de Pinkpop groep op Facebook.

Heb je een link?

In het algemeen denk ik dat Adele echt heel lastig en duur is om te krijgen als ze al wil. Ik heb er helemaal niets van gehoord. Na haar grote tournee wilde ze ook rust nemen heb ik toen meegekregen. Maar goed. Als de Stones en Macca kunnen dan kan Adele ook.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Adele staat inderdaad als gerucht op Facebook, "besloten" Pinkpop pagina.

Tevens kunnen we De Heideroosjes ook met pen noteren. Zij gaan een aantal festivals doen. Dus lijkt mij logisch dat Pinkpop daar tussen staat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken