Dit denk ik dus ook, en afgelopen jaar was natuurlijk al een dikke middelvinger, in die zin dat de prijzen omhoog schoten en het (dag)programma toch wel matig was. Maar, de verkoopcijfers waren prima, dus waarom iets anders doen? Zeker nu met het jubileum krijg je zo veel positieve reclame, dat de kaartverkoop hoe dan ook wel goed verloopt.
Wat de rockers tussen 25 en 55 betreft, er komt nu natuurlijk een andere ‘lichting’ 25-jarigen aan. De bierdrinkende rockers worden de laatste jaren sowieso wel al minder en worden vervangen door gezinnen en dagjesmensen. Kennelijk heeft dit qua inkomsten nog geen hele grote problemen opgeleverd. Ik ga even heel erg generaliseren, maar de kort pittige huisvrouwen drinken natuurlijk geen bier, maar cocktails. Eén cocktail staat gelijk aan (minstens) drie biertjes qua inkomsten.
Ja precies. Vermoedelijk gewoon weer één dikke headliner, twee mindere en een matig dagprogramma met her en der wat jubileumopvulling, maar meer durf ik er nog niet van te verwachten.