Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Coldplay boeit me geen hol, maar als Fleetwood Mac er staat, dan ik ook.

Ik dacht ze ook de aankomende tour eindelijk eens te zien... Maar zonder Lindsey Buckingham... dat maakt het verhaal toch anders voor mij. En dan Neil Finn er nu bij... veel respect voor de man, maar Neil Finn = Crowded House. Ik voel het een beetje aan als AC/DC die met Axl Rose tourden... bij zo'n dingen heb ik een naar gevoel. Ik ben helemaal geen Axl Rose-hater, integendeel zelfs, maar Axl Rose = Guns N' Roses.

mattman wrote:

Ik dacht ze ook de aankomende tour eindelijk eens te zien… Maar zonder Lindsey Buckingham… dat maakt het verhaal toch anders voor mij. En dan Neil Finn er nu bij… veel respect voor de man, maar Neil Finn = Crowded House. Ik voel het een beetje aan als AC/DC die met Axl Rose tourden… bij zo’n dingen heb ik een naar gevoel. Ik ben helemaal geen Axl Rose-hater, integendeel zelfs, maar Axl Rose = Guns N’ Roses.

Ja, dat maakt het zeker een stukje minder boeiend. Hou van de FM muziek, maar kan niet ontkennen dat Buckingham een sleutelfiguur is, ook op het podium. Heb spijt dat ik ze niet gezien heb toen ze nog in de klassieke lineup toerden. Die is een soort Queen + Lambert aangelegenheid. En toch lijkt me het een leuke band om eens te zien.

Everyknight wrote:

mattman wrote:

Ik dacht ze ook de aankomende tour eindelijk eens te zien… Maar zonder Lindsey Buckingham… dat maakt het verhaal toch anders voor mij. En dan Neil Finn er nu bij… veel respect voor de man, maar Neil Finn = Crowded House. Ik voel het een beetje aan als AC/DC die met Axl Rose tourden… bij zo’n dingen heb ik een naar gevoel. Ik ben helemaal geen Axl Rose-hater, integendeel zelfs, maar Axl Rose = Guns N’ Roses.

Ja, dat maakt het zeker een stukje minder boeiend. Hou van de FM muziek, maar kan niet ontkennen dat Buckingham een sleutelfiguur is, ook op het podium. Heb spijt dat ik ze niet gezien heb toen ze nog in de klassieke lineup toerden. Die is een soort Queen + Lambert aangelegenheid. En toch lijkt me het een leuke band om eens te zien.

Fleetwood Mac stond altijd bekend om de drie vocalisten, dat er eentje afvalt is kut maar dat maakt het gelukkig nog geen Queen + Adam Lambert situatie.

Er zit een mooi roze gaatje in de tour van Fleetwood Mac…

What tour dates are Fleetwood Mac playing?
June 6 2019 — Berlin, Waldbühne
June 13 2019 — Dublin, RDS Arena
June 16 2019 — London, Wembley Stadium

edit:
44566981_10156855048219138_4370084190947901440_o.jpg

via Facebook

FM dropt normaal gezien alle tourdata tegelijk. Ben niet anders gewend. Het zou me niets verbazen dat ze in Europa dus enkele festivals aandoen.
Jan heeft ook vorig jaar al aangegeven dat ze met hen in gesprek waren. Hij zei het wel niet met zoveel woorden maar dat ging natuurlijk om FM.
Nu ze zo hun data droppen is het voor mij wel duidelijk.

Ik wil nog niet te vroeg juichen maar in het geval van Fleetwood Mac en een Coldplay ga ik mijn eerste Pinkpop beleven.

Leuk om alle geruchten zo te lezen!

Ik blijf inzetten op : Rammstein - Coldplay - Fleetwood Mac

Pinkpop is een festival dat het vooral moet hebben van zijn headliners, en met deze 3 namen behoef je eigenlijk niet eens meer een sterk dagprogramma te hebben. Enige uitzondering is dan dat dit de 50e editie wordt, hopelijk nog wat knallers ernaast dus!

PS: omdat ik niks hoor van AC/DC met een eventuele tour mag van mij Airbourne wel komen, zijn in de buurt tijdens pinkpop...

Zullen we gewoon doen:
Iron Maiden – Fleetwood Mac – Coldplay

gokje hoor…
Roept u maar…

Dat hele Coldplay moet Pinkpop misschien skippen en gaan voor wat meer Pinkpop-stijl acts....(Bon Jovi, Bruce Springsteen, Rammstein).
Er moet nog een DJ bij, want dat blijkt de afgelopen twee jaar toch echt best een succes. Hardwell of zo ?

Leuk om alle geruchten zo te lezen!

Ik blijf inzetten op : Rammstein – Coldplay – Fleetwood Mac

Pinkpop is een festival dat het vooral moet hebben van zijn headliners, en met deze 3 namen behoef je eigenlijk niet eens meer een sterk dagprogramma te hebben. Enige uitzondering is dan dat dit de 50e editie wordt, hopelijk nog wat knallers ernaast dus!

PS: omdat ik niks hoor van AC/DC met een eventuele tour mag van mij Airbourne wel komen, zijn in de buurt tijdens pinkpop…

Zelfs met die namen moet je als festival gewoon een sterk dagprogramma hebben....

DennisvdBr wrote:
Zullen we gewoon doen:

gokje hoor…
Roept u maar…

Dat hele Coldplay moet Pinkpop misschien skippen en gaan voor wat meer Pinkpop-stijl acts….(Bon Jovi, Bruce Springsteen, Rammstein).
Er moet nog een DJ bij, want dat blijkt de afgelopen twee jaar toch echt best een succes. Hardwell of zo ?
Bon Jovi kan, maar info volgt volgende week dacht ik.
Bruce is niet op tour en rammstein spelen alleen in Stadions (net zoals Metallica)

Vorig jaar op 23 oktober kregen we de 1e headliner te horen.....
Vind het wel tijd worden.

Coldplay lijkt mij een zekerheidje..

Een naam die ik nog weinig voorbij heb zien komen: Sam Smith...

Bruce is niet op tour en rammstein spelen alleen in Stadions (net zoals Metallica)

Nope. Zie Rammstein Topic. In een recent interview geeft Paul Landers (gitarist) aan dat ze solo-shows en festivals gaan doen.

https://m.facebook.com/565232316869051/posts/1981740501884885/

Waarom is Coldplay een zekerheidje? Die zie ik echt eerder een stadion of Goffertshow geven dan een Pinkpopconcert.

Nope. Zie Rammstein Topic. In een recent interview geeft Paul Landers (gitarist) aan dat ze solo-shows en festivals gaan doen.

https://m.facebook.com/565232316869051/posts/1981740501884885/
Rammstein staat niet op Werchter en om dezelfde reden zie ik ze niet op Pinkpop staan....

Zullen we gewoon doen:

gokje hoor…
Roept u maar…

Je snapt (ondanks je Eddie icon) niet zo heel veel van Iron Maiden als je denkt dat die op Pinkpop gaan spelen. Ze hebben ooit Werchter gedaan, en dan dusdanig slecht bevallen dat ze nu écht alleen nog pure rock/metalfestivals spelen, of eigen shows (gelredome) doen als er geen passende festivals beschikbaar zijn.

Re: Rammstein, waarom staan ze niet op Pinkpop als ze ook niet op Werchter staan?
Het is niet alsof Werchter en Pinkpop jaar in jaar uit dezelfde headliners delen.

Waarom is Coldplay een zekerheidje? Die zie ik echt eerder een stadion of Goffertshow geven dan een Pinkpopconcert.

Ik zie Rammstein als een grotere kanshebber idd, zelfs FM.

@Timmetje Er worden hints via een moderator in het Forum gedropt. Die hints houden verband met Coldplay.

Mocht het Rammstein, Coldplay, Fleetwood Mac en ev een vierde dag met Mumford worden dan wordt het bivakkeren.

Rammstein staat niet op Werchter en om dezelfde reden zie ik ze niet op Pinkpop staan….

Ik verwacht Rammstein wel op de RW weide maar niet tijdens RW.

Eind oktober komen de data. We zullen het zien.

Ik zie Rammstein als een grotere kanshebber idd, zelfs FM.

@timmetje Er worden hints via een moderator in het Forum gedropt. Die hints houden verband met Coldplay.

Mocht het Rammstein, Coldplay, Fleetwood Mac en ev een vierde dag met Mumford worden dan wordt het bivakkeren.

Ah zo. Dan hoop ik dat die moderator het goed heeft!!!!

Coldplay en Rammstein. Gooi dan Kendrick Lamar erbij en ik ben er dan het hele weekend bij. Feestje!

Users who are viewing this thread