Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

eloelo wrote:
Ik verwacht vrijdag wel de eerste headliner eigenlijk..

Ik denk als we in november zitten…

Da's aardig laat. Dan moeten ze wel met een knaller van een headliner komen. Dan kunnen ze niet met The Cure of Mumford and Sons komen aankakken die weken terug al op andere festivals zijn aangekondigd. Hoop op Coldplay.

Ik had Mojo een fb berichtje gestuurd met de vraag wanneer we de eerste naam voor pinkpop kunnen verwachten. Hun reactie is dat hier helaas nog niks bekend over is, we moeten hun socials in de gate houden.... was te verwachten dit standaard antwoord

FM wordt genoemd als headliner. Nou staan ze 24 november met Neil Young op het podium.

Zou het kunnen dat FM voor Neil Young staat en Neil Pinkpop 2019 afsluit?

FM wordt genoemd als headliner. Nou staan ze 24 november met Neil Young op het podium.

Waar vind je dat terug? Enige wat ik terug kan vinden is een cover concert in Australië, en Fleetwood Mac zit dan midden in hun Amerikaanse tour.

Mr-Pronk wrote:

Waar vind je dat terug? Enige wat ik terug kan vinden is een cover concert in Australië, en Fleetwood Mac zit dan midden in hun Amerikaanse tour.

? Tijd om naar bed te gaan

DennisvdBr wrote:

eloelo wrote:
Ik verwacht vrijdag wel de eerste headliner eigenlijk..

Ik denk als we in november zitten…

Da’s aardig laat. Dan moeten ze wel met een knaller van een headliner komen. Dan kunnen ze niet met The Cure of Mumford and Sons komen aankakken die weken terug al op andere festivals zijn aangekondigd. Hoop op Coldplay.
Laat... Het is de laatste week van oktober, duurt minder lang dan je denkt.
Toch?

Maar jij koopt sowieso kaarten voor Pinkpop dus het is logisch dat jij geduldig bent.
Voor de mensen die twijfelen is het ongunstig. Die zullen dan, wellicht omdat ze geen tickets mis willen lopen, en daar al headliners bekend zijn, eerder voor Werchter of Graspop gaan.

Volgens mij is er hier elk jaar een discussie over de late bekendmaking van headliners bij Pinkpop en de late kaartverkoop.
Volgens mij hebben ze ondanks die strategie geen moeite om kaarten te verkopen en zie ik echt niet dat Rock Werchter de
kaarten sneller uitverkoopt.

Om nog maar wat namen op te gooien, al is het wishful thinking: smashing pumpkins, whitesnake, def leppard, stray cats?
De stray cats zeiden al in 2019 met nieuw werk te komen en op tour te gaan, al vrees ik dat het bij alleen amerikaanse optredens blijft..

1 headliner komt een beetje laat want heeft al wat shows bekend, 1tje is wat voor de ouderen onder is, en die derde ben ik hier nog niet tegen gekomen.

1 headliner komt een beetje laat want heeft al wat shows bekend, 1tje is wat voor de ouderen onder is, en die derde ben ik hier nog niet tegen gekomen.

Pink of Muse - The Cure - Taylor Swift?

8-)

Die heb ik gehoord ja. Sorry dat ik er een beetje vaag over moet doen, want ben ook niet 100% zeker. Laten we zeggen 75%.

Maar als het toch niet klopt dan ga ik vast af als een gieter. Vandaar is enige voorzichtigheid geboden.

Users who are viewing this thread