Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Weekendticket in the pocket. (thanks voor het advies @bcmrmaybe!!!!)

Veel plezier allen. Op een fantastisch, muzikaal, gezellig (en hopelijk Borsatoloos) Pinkpop 2019! :-D

Ready for Pinkpop na mijn 12 terugblikken hier mijn acts via (live) of special videos die ik wil spotten dit weekend. Enjoy the music & party
https://www.humanpowernow.com/nieuws/2019/6/7/1-dag-voor-mijn-40ste-pinkpop-50-year-anniversary

Het begint morgen pas, maar ga het nu al roepen:

VEEL PLEZIER OP PINKPOP MENSEN.

Het wordt een speciale, mooie editie. Dat weet ik zeker. :-)

AD (https://www.ad.nl/show/jan-smeets-pinkpop-is-stormproof-meer-kunnen-we-niet-doen~afa67aca/):

Het hele Pinkpop-terrein is ‘één grote voorzorgmaatregel’ als het gaat om zwaar weer. Dat stelt Jan Smeets in een reactie op de code oranje die het KNMI heeft afgegeven. In Limburg worden vanavond onweersbuien met zware windstoten verwacht.

We hebben zoveel bliksemafleiders op het terrein staan, en nog zoveel andere voorzorgsmaatregelen genomen”, bevestigt Smeets. ,,Dat was al zo voor de beruchte noodweermaandag op 2014. En daarna hebben we alles nogmaals helemaal tegen het licht gehouden. We zijn helemaal storm- en bliksemproof.’’ Op de slotavond van 2014 moest het programma tijdelijk worden stilgelegd vanwege het noodweer. Bezoekers kregen het advies om niet in de buurt van tenten, bomen en masten te komen en rustig op de grond te blijven zitten.

Meer dan dit kunnen we echt niet doen’’, stelt Smeets met klem. Pinkpop begint morgen pas, maar bezoekers kunnen vanaf vanavond terecht op het campingterrein om hun tent op te zetten.

Hopelijk valt het mee!!!!

Heel erg zin in the Cure ! Zo'n beetje de reden dat ik ook weer ga. Ik ga me in het voorste vak manouvreren in ieder geval. The Cure is live nog steeds magistraal.Ik denk dat ik 80% van de nummers van voor tot achter kan meezingen.
Trouwens, ik heb Marco Borsato ooit eens per ongeluk gezien, volgens mij toen Willem II 100 jaar bestond, en het was echt gewoon een goede show.....Het kan ook zijn dat ik gewoon te veel bier op had toen en dan vind ik alles al snel best goed.

Veel plezier (ook voor mij). Ik slaap trouwens weer op mn vertrouwde stek vlakbij het terrein. Geen camping voor mij.

Hoe zijn ze eigenlijk met alcohol op Pinkpop? Controleren ze streng? (Ik bedoel vooral in het veld en op de camping aan de bar word sowieso wel gecontroleerd.

ik ben sterk aan het overwegen maandag een regenjas aan te hebben…
heb je daar ook n plaatje van :D :D
ik heb alle dagen "iets zwarts" aan, met een spijkerbroek eronder. dat zwart steekt mooi af tegen mijn grijze haren en dito baard :D

*CODE ORANJE*

Er is door het KNMI code oranje afgegeven. Er wordt regen, harde windstoten, hagel en onweer verwacht. Daarom is het verstandiger om pas later je tent op te zetten. De campings gaan daarom een uurtje later open, namelijk om 19.00 uur.
Ons advies is:
- Ben je nog niet onderweg, kom dan later
- Ben je al wel onderweg, blijf tijdens het slechte weer in je auto of als je met het OV bent, schuil op de stations Heerlen en Sittard
- Ben je al in Landgraaf, kom dan naar de ingang van je camping of ga rechtstreeks naar Kienhal Minli (Einsteinstraat 1-3, gelegen naast het tankstation) waar opvang is geregeld.

Vanaf 19.00 ben je welkom bij de vijftigste editie van Pinkpop!

Pinkpop geeft net het volgende aan:

er is door de knmi code oranje afgegeven. om die reden gaat de camping een uurtje later open 19:00
ben je nog niet onderweg kom later
ben je wel onderweg blijf tijdens het slechte weer in je auto of op het station.
ben je al in landgraaf kom dan naar de camping ingang.
of ga gelijk naar kienhal minli

Dit wordt wat dit weekend. Laten we hopen dat het weer rustiger en normaler wordt. Anders zitten we straks drie dag vol in de onweer en nattigheid. :-(

Volgens buienradar is het na 19 uur wel weer oké, geen topweer, maar doable.

Hoeveel heb je uiteindelijk betaald, Tim?

Veel plezier op Pinkpop allemaal! Ik heb wel nog meegelezen hier, sinds de perspresentatie, maar niet meer bijgedragen. Blijft genieten, dit forum! ;-)

Door omstandigheden trouwens helemaal niet zoveel zin in Pinkpop dit jaar. Zeg maar: geen zin. Maar thuis zitten helpt toch niet. Dus maar hopen dat 3 dagen gras, bier en muziekjes me goed doen. Vast wel!

Oh ja, ik heb op Ticketswap bij €184 gehapt. Proficiat Timmetje met je €150. Netjes!

Pinkpop festival
‏@pinkpopfest
Helaas heeft @samfendermusic zijn optreden op Pinkpop wegens stemproblemen moeten annuleren. @kovacs_music vult de vrijgekomen plaats op de Brightlands Stage op maandag 10 juni in #Pinkpop #PP19

Users who are viewing this thread