Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

LUID EN DUIDELIJK JONGENS HAPPY HAPPY JOY JOY VANAF NU SORRY VOOR HET CYNISME

Los daarvan keizin in dit weekend. Met de vervanger wordt het beter. De zon de juiste kant op en we gaan er een mooie tijd van maken.

JA DAT WAS DE BEDOELING DAN HOORT DIE STOMME TIM ME MISSCHIEN EINDELIJK MET AL ZN KRITIEK

JA GODVERDOMME TIM. DOE EENS VROLIJK JA. 150EURO VOOR EEN WEEKENDKAART. EXTRA GELD OM TE ZUIPEN EN EEN KRAANTJE PAPPIE TANKTOP TE SCOREN. EN TIM....KOVACS...SERIEUS?

JA DAT WAS DE BEDOELING DAN HOORT DIE STOMME TIM ME MISSCHIEN EINDELIJK MET AL ZN KRITIEK

JA GODVERDOMME TIM. DOE EENS VROLIJK JA. 150EURO VOOR EEN WEEKENDKAART. EXTRA GELD OM TE ZUIPEN EN EEN KRAANTJE PAPPIE TANKTOP TE SCOREN. EN TIM….KOVACS…SERIEUS?

Extra geld om voor ons een biertje te kopen, zul je bedoelen.

ondertussen, borstbeeld onthuld van Jan Smeets bij ingang Megaland in Landgraaf

https://twitter.com/Freed59/status/1137017340447657984

Sam Fender heeft met Hypersonic Missiles één van de beste singles van 2019 uitgebracht (vind ik). Da's toch een stukkie beter dan dat gekrijs van Kovacs... Het is dat ik niet gaat, anders zou ik balen.

Maargoed, veel plezier iedereen :) Ben erg jaloers dat jullie The Cure gaan zien.

Even compleet off topic. Sushi Oranje in Nuth. Geweldig lekkere sushi en ik heb al behoorlijk wat sushi all around the world gehad. Dus moet je 1 dezer dagen nog uit eten willen. Ik zeg doen.

De bandjes van Pinkpop hebben een chip erop zitten dit jaar. Is dit een vervanging voor constant het kaartje op zak te moeten hebben als je een weekend gaat? Hoop het maar! Mooi gouden patroon erop!
Wolken boven de camping zijn op dit moment helemaal weg! Heldere lucht!

Mijn tent staat op, en het eerste biertje is geopend! Mensen, wat gaat dit een heerlijk weekend worden!

ondertussen, borstbeeld onthuld van Jan Smeets bij ingang Megaland in Landgraaf
Dit is mooi hoor van ze, heeft ie verdiend. Veel plezier aan iedereen die er weer bij is in Landgraaf dit jaar. :)

De bandjes van Pinkpop hebben een chip erop zitten dit jaar. Is dit een vervanging voor constant het kaartje op zak te moeten hebben als je een weekend gaat? Hoop het maar! Mooi gouden patroon erop!
Wolken boven de camping zijn op dit moment helemaal weg! Heldere lucht!

Mijn tent staat op, en het eerste biertje is geopend! Mensen, wat gaat dit een heerlijk weekend worden!
je moet nog altijd je kaart laten zien hoor. Beide, bandje entreebewijs.

Overigens munten mooi roze met goud.
Munt prijs inderdaad naar €2,80

Hoe weet je dat zo zeker? Wat heeft een fucking chip dan voor ‘n meerwaarde. Pukkelpop heeft dat ook, of Werchter.

Aangezien er nog geen foto van was. Het nieuwe bandje + munten van dit jaar!
BkQdMqZ.jpg

Moe(s)t je op Pinkpop echt je kaart heel het weekend op zak houden?

Moe(s)t je op Pinkpop echt je kaart heel het weekend op zak houden?
Normaal wel altijd. Al had je een bandje. Je moest je kaart op zak hebben. Ik vind het echt een van de meest bullshit regels ooit want die dingen raak je makkelijk kwijt als je ff in je zakken graait om wat bonnen te pakken.

Nou, ik vertrek ook zometeen van huis. Denk niet dat ik de meeting ga redden, dus dat vind ik wel ontzettend jammer.
Mocht je mij alsnog graag willen spreken, zie ik er als volgt uit: spijkerbroek, grijs shirt, bruine, leren jas. Oh, en jeugdig niet te vergeten.
Ik kijk er naar uit om het heilige gras eindelijk te gaan betreden.
Veel plezier gewenst allemaal!

eerste soundchecks golven al over mijn achtertuin...
zo fietske op en eindelijk weer Pinkpop.

allemaal veel plezier!

mocht je me willen ontmoeten, hoe ik te herkennen ben vind je ( hier )
ben sowieso 12:30 ff links voor.
na 13:00 naar Brighlands, links achterin bij de ingang, voor opening en Mt Atlas.
(btw, daar start ik maandag ook rond 12:15)

Have a good one!

Ik vertrek ook zo richting Pinkpop! Hoop op tijd te zijn voor de Earring. Last-minute toch mijn zondagticket 'ingewisseld' voor een driedagenkaart. Hoef op die manier niet zondagnacht nog (ver) terug en kan zaterdag en maandag nog wat acts meepakken, win - win.

Veel plezier allemaal :)

Za: Golden Earring - George Ezra - Cage The Elephant - Anouk - Jacob Banks - Jamiroquai!! - Elbow - Mumford & Sons
Zo: The Kooks - Rowwen Heze - Barns Courtney - Miles Kane - Lenny Kravitz - The Cure!!! - Armin
Ma: Jett Rebel - Kovacs - 1975 - meh - Michael Kiwanuka - Fleetwood Mac

Users who are viewing this thread