Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Allemaal veel plezier op Pinkpop!! Hoop dat jullie een mooi weekend hebben en ben benieuwd naar jullie verhalen!

Hoe zijn ze eigenlijk met alcohol op Pinkpop? Controleren ze streng? (Ik bedoel vooral in het veld en op de camping aan de bar word sowieso wel gecontroleerd.

Ik ben ook erg benieuwd. Ben een beetje aan het gissen. Zou echt niet weten hoe dat zit, daar het mijn eerste editie wordt. Misschien kan iemand anders je helpen.

Pinkpop festival
‏@pinkpopfest
Helaas heeft @samfendermusic zijn optreden op Pinkpop wegens stemproblemen moeten annuleren. @kovacs_music vult de vrijgekomen plaats op de Brightlands Stage op maandag 10 juni in #Pinkpop #PP19
Dit zorgt bij mij voor een nieuwe clash. BMTH lijkt me leuk om eens te zien maar ik weet dat de kovacs ook heel goed zijn

Kovacs vind ik toch helemaal even kut. Die stem.....brrrrrrr.....masturberen met een kasrasp vind ik prettiger.

Vandaag even een rondje limburg gedaan. Mooie natuur. Straks een hapje eten in Nuth en morgen is het zover.

Voor alle kampeerders..stay safe.

Dit wordt wat dit weekend. Laten we hopen dat het weer rustiger en normaler wordt. Anders zitten we straks drie dag vol in de onweer en nattigheid.
1f641.svg

Dit is toch een zure instelling Tim? Probeer het allemaal is wat minder negatief te benaderen... maakt je leven echt leuker!

Timmetje wrote:
Dit wordt wat dit weekend. Laten we hopen dat het weer rustiger en normaler wordt. Anders zitten we straks drie dag vol in de onweer en nattigheid.
1f641.svg

Dit is toch een zure instelling Tim? Probeer het allemaal is wat minder negatief te benaderen… maakt je leven echt leuker!

JA TIM WEES EENS BLIJ OFZO AL DIE KRITIEK OP HET WEER KUNNEN WE NIET HEBBEN HIER PINKPOP IS FANTASTISCH OOK HET WEER

Leven is leuk zat hoor, maak je om mij maar niet druk. ;-) :-D

Ha! Wat Hannibal ook zegt. :-D

Een vraagje: Heb je als je een collector ticket hebt , ook nog een E-ticket nodig om binnen te komen?

Jij hebt toch wel bijzondere dingen geprobeerd in je leven… ?

Je moest eens weten hahaha.

Per ongeluk vandaag de nieuwe van Dotan gehoord. Nou...die tijd krijg ik never nooit niet meer terug. Het is toch gewoon Dotan die Imagine Dragons plagieerd. Het is toch net zo gemaakt als Dotan zelf. Dotan is af.

Zelfde met die nieuwe van Kensington "Bats".Dat is toch ook gewoon Kensington die Imagine Dragons doet met die hooks en meerstemmigheid. KutKensington. Dat waren ook weer 3 minuten. Eikels.

Een vraagje: Heb je als je een collector ticket hebt , ook nog een E-ticket nodig om binnen te komen?

@maurice..Nee. Barcode staat er op

tom93 wrote:
Wel aardig wat afzeggingen dit jaar. Dit is al de 4e.

Waarvan 3 op de maandag..
1f62e.svg

Maar gelukkig is de dag er niet echt zwakker/slechter op geworden (integendeel wellicht zelfs).

Inderdaad. Allemaal prima vervangers. Op Boef na dan.

HEB JE DAT OOK ALS JE MET CAPSLOCK TYPT JE HET GEWOON IN JE HOOFD SCHREEUWT IPV ZEGT?

JA DAT WAS DE BEDOELING DAN HOORT DIE STOMME TIM ME MISSCHIEN EINDELIJK MET AL ZN KRITIEK

Edit: okay caps lock uit sarcasme modus uit, bedankt voor jullie aandacht

Users who are viewing this thread