Timmetje wrote:
Ik ga op jullie argumenten af.
Borsato speelt in grote arena’s. In februari 2005 gaf Bauer vier concerten in een uitverkocht Sportpaleis in Antwerpen. In december 2007 gaf Bauer een serie van achttien concerten in Ahoy Rotterdam, waaronder drie speciale kerstconcerten. In januari 2008 stond hij opnieuw in het Antwerpse Sportpaleis. In 2011 stond Bauer wederom in Ahoy met reeks een uitverkochte concerten.
Borsato staat in de Top 2000. In de Top 2000 edities van 1999 tot en met 2018 staat Heb Je Even Voor Mij van Frans Bauer uit het jaar 2003.
RubenFrusciante wrote:
Timmetje wrote:
Tja.
Met Marco als sub of headliner zou imo echt het dieptepunt bereikt zijn. Da’s hetzelfde als Frans Bauer als sub.
Misschien hebben we dan over een paar jaar zelfs een lijstje headliners met daarop Borsato – Kensington of Anouk – De Toppers?
Ik zie zelf ook weinig vergelijking tussen familiefestival Boutique en Pinkpop moet ik zeggen.
Nee wissel Kensington maar voor Ariane Grande en de Toppers voor Jay-Z, dan kun jij voor 4 euro via ticketswap naar je meest geliefde festival.
Zullen we het wel gewoon even inhoudelijk houden ipv op de man te spelen? Want ik zie echt op geen enkele manier in hoe deze opmerking ook maar iets toevoegt aan de discussie. Een beetje kinderachtig.
Inhoudelijk..
Wat is nu je punt? Dat Frans Bauer gelijk aan Marco Borsato is omdat hij (welliswaar 10 jaar terug, die zalen uitverkocht)?
Dat kunnen Pearl Jam, Muse, U2, Coldplay ook? Dus staan die dan ook gelijk aan Frans Bauer?..
En ja vind de vergelijking Frans Bauer en Marco Borsato toch minstens net zo opvallend als die tussen P!nk en Marco Borsato hoor.
Dat voegt net zo veel toe aan deze discussie als het feit dat jij geen geld wil uitgeven aan je geliefde festival?
Toen ik toestraks vroeg of je met argumentatie wilde komen, deed je dat ook niet en zei je ook alleen “dat is niet waar” dus dan mag ik ook best een keer iets onzinnigs over jouw ticketswap-liefde zeggen toch?