ik vind wel grappig dat je een komst van Davina Michelle verdedigen kan op 1 hit, als Duurt te lang. Iets waar ik het niet mee eens ben…
Maar ondertussen een artiest als Borsato met een bak aan Nederlandse hits.
feitjes: Borsato zit, zoals dat heet, 27 jaar in het vak. Het aantal hoogtepunten in zijn carrière is groot; zo stond hij, sinds de opening in 2012, al twintig keer in de Ziggo Dome (“dat is eigenlijk ongelooflijk”), negen keer in De Kuip, vijftien keer in het GelreDome, 20 keer in Rotterdam Ahoy en meer dan vijftig keer gaf Borsato een concert in het Sportpaleis in Antwerpen, nu 5 keer uitverkochte Kuip.
Wat ik niet snap in deze discussie, hoe het mogelijk is dat iemand hem ziet als volkszanger?
Dat krijg ik niet rond in mijn hoofd, het is naar mijn mening het soort Nederlandse popmuziek dat past op Nederlandse Pop festivals, nou ik denk dat Pinkpop een festival is dat past bij dit soort Nederlandse popmuziek.
Kan je het slechte muziek vinden of niet passen, maar op Pinkpop zeg nooit nooit.
Ik blijf er bij, naar mijn mening valt het onder popmuziek als Doe Maar of Blof. Dan kan het dus makkelijk gebeuren naar mijn mening, leuk of niet, maar plausibel.
Zijn status van uitverkoop stadions zet hem in lijn van bijvoorbeeld Kensington, degene die jij notabene verdedigd als headliner. Sub spot maximaal, dat zie ik Borsato ook wel innemen.
Een uur, hier de setlist van Boutique op Werchter afgelopen jaar, dat kan makkelijk op Pinkpop.
https://www.setlist.fm/setlist/marco-borsato/2017/festival-park-werchter-werchter-belgium-6be40e0e.html
Benieuwd hoe de reacties na Lookerse zijn deze zomer…
Hij heeft al een fikse lijst aan grotere festivals staan, Pinkpop ontbreekt nog net.
Davina Michelle staat ergens op het derde podium halverwege de dag, dát is m.i. het punt waarom ik daar geen moeite mee had. Guus Meeuwis vond ik ook kut, maar goed, om 4u 's middags kan ik het nog wel handelen.