Timmetje wrote:
Is er trouwens een reden voor die continue sarcastische ondertoon in elke reactie die je naar me plaatst? Als het te kritisch is dan noem je me een azijnzeiker, als er iets positiefs in mijn posts staat dan moet er even sarcastisch op gereageerd worden. Bevordert de discussie niet echt imo…
Is dit aan mij gericht? Want af en toe heb ik het idee dat de ene persoon wordt gequote, en dat er vervolgens een reactie komt op een ander. Zo heb ik je bijvoorbeeld geen azijnzeiker genoemd, terwijl die term wel door anderen is gebruikt. En dus zou je het tegen iemand anders kunnen hebben, maar ik heb het idee dat het een reactie is op mijn “Wisten we natuurlijk al, want je gaat er zelfs kaarten voor scoren!” en je het dus wel degelijk tegen mij hebt…
In dat geval; over het algemeen bedoel ik mijn reacties niet sarcastisch. Maar ik ben zelf ook geen ster in het begrijpend lezen van teksten met inhoud die op meerdere manieren opgevat kan worden, dus als ik niet duidelijk ben: vooral vragen.
Ah zo! Na je felle reactie gisteren ging ik er vanuit dat ''wisten we natuurlijk al, want je gaat er kaarten voor scoren'' sarcastisch bedoelt was. Misschien meer in de reactie gezocht dan erachter zat en meende je bovenstaande comment. Excuus voor het misverstand in dat geval.
Met ze zijn goed bezig bedoel ik oprecht dat ze goed bezig zijn. Er is best wel wat positieve verandering dit jaar.
Zoals Eloelo ook aangaf: Camping eerder open, programma gaat later door, Armin na Fleetwood Mac en Silent Disco tijdens The Cure. Allemaal goeie zaken.
Daarbij heeft Pinkpop dit jaar inderdaad ook een erg strakke dagprogrammering.
Ik ben niet kritisch omdat ik Pinkpop een kutfestival vindt. Integendeel. Ik ben kritisch (en zo nu en dan aardig zeikerig) omdat ik het festival een warm hart toedraag en het jammer vind om te zien dat ze (imo) steken laten vallen die ze net dat extra stapje vooruit kunnen helpen. Als ik zeg dat ik liever een hiphop of pop headliner als Kendrick of Beyoncé/Jay-Z zie is dat omdat ik denk dat het (naast het feit dat het een genre is waar ik van hou) het een nieuw publiek kan aantrekken, niet dat ik geen rock wil zien (hou daar ook van). Als ik zeg dat Smeets wat mij betreft niet meer op de voorgrond moet treden is omdat ik respect voor de man heb en ik het sneu vind dat hij zo nu en dan als gek wordt weggezet. Het is iig niet bedoelt als zeiken om het zeiken al kan het soms best zo overkomen.