Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb nu eens een account aangemaakt om hopelijk een antwoord op mijn brandende vraag te krijgen: hoe snel denken jullie dat camping B vol komt? Wij kunnen door tentamens pas rond 9 uur (als het meezit) in Landgraaf aankomen. Ik vrees dat het hem niet word, maar wie weet.
Moeilijk te voorspellen, maar ik ga je proberen op te vrolijken:
Er zijn dit jaar 40.000 weekendtickets beschikbaar, maar er zijn er zo'n 30.000 verkocht. Dat scheelt al enorm. Dan is het wel zo dat een aanzienlijk deel van de bezoekers uit Limburg komen. Diegenen die van die groep 'locals' ook z.s.m. daar willen zijn, die zijn er natuurlijk altijd eerder dan jullie. Er zijn er echter ook genoeg die alsnog pas op de zaterdagochtend komen, of die wel een weekendkaart hebben, maar niet op de camping staan omdat ze liever thuis hun rust pakken. Die ben je dus ook allemaal voor. En dan zijn er ook nog genoeg mensen die voor camping A of C kiezen vanwege de afstand tot Megaland, of de nachtrust die ze op C krijgen.
Ik zou er geen stress over hebben, want ik denk dat het wel mee zal vallen. Heel veel succes!