Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb nu eens een account aangemaakt om hopelijk een antwoord op mijn brandende vraag te krijgen: hoe snel denken jullie dat camping B vol komt? Wij kunnen door tentamens pas rond 9 uur (als het meezit) in Landgraaf aankomen. Ik vrees dat het hem niet word, maar wie weet.

Moeilijk te voorspellen, maar ik ga je proberen op te vrolijken:

Er zijn dit jaar 40.000 weekendtickets beschikbaar, maar er zijn er zo'n 30.000 verkocht. Dat scheelt al enorm. Dan is het wel zo dat een aanzienlijk deel van de bezoekers uit Limburg komen. Diegenen die van die groep 'locals' ook z.s.m. daar willen zijn, die zijn er natuurlijk altijd eerder dan jullie. Er zijn er echter ook genoeg die alsnog pas op de zaterdagochtend komen, of die wel een weekendkaart hebben, maar niet op de camping staan omdat ze liever thuis hun rust pakken. Die ben je dus ook allemaal voor. En dan zijn er ook nog genoeg mensen die voor camping A of C kiezen vanwege de afstand tot Megaland, of de nachtrust die ze op C krijgen.

Ik zou er geen stress over hebben, want ik denk dat het wel mee zal vallen. Heel veel succes!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik ben echt nog aan het dubben of ik ga en wat voor dag of weekend. Mijn vrouw en ik hebben sowieso een Airbnb in Heerlen dus hebben sowieso een weekendje Limburg.

Ik hou swap in de gaten
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
hersenscheetje wrote:
Haleluja! Goed om te weten. Per dag zo’n 10.000 mensen minder per dag dan de afgelopen paar jaar en dat is op het terrein best wel prettig om eerlijk te zijn.

zal nog sterker zeggen, dat is meer dan 25000 minder op de openingsdag in 2019 tov openingsdag 2018.
voor mensen die vorig jaar geweest zijn op de Pearl Jam dag, wereld van verschil op het terrein

Oh yes dat klinkt goed Dennis!!!

Vorig jaar Pearl Jam sloeg echt helemaal nergens op, als sardientjes in een blik. Ik was zo stom om nog wat te drinken te gaan halen....en heb mij naar ons plekje moeten worstelen (rechts van de tribune voor mensen met een blessure of handicap).
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
jennifer wrote:
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb nu eens een account aangemaakt om hopelijk een antwoord op mijn brandende vraag te krijgen: hoe snel denken jullie dat camping B vol komt? Wij kunnen door tentamens pas rond 9 uur (als het meezit) in Landgraaf aankomen. Ik vrees dat het hem niet word, maar wie weet.

9uur als in 21:00 op vrijdag of 9:00 zaterdag?
Al denk ik niet dat dat heel veel uitmaakt.
Met maar 30.000 campeerders? Dat zal wel gaan op B.

Als je zorgt dat je op zaterdag om 09.00 uur in de ochtend aankomt dan zal er echt nog wel plaats zijn op camping B.
Ik verheug mij zo op het lekkere gevoel als dat bandje om mijn pols zit en de tent staat <3
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Ik ben echt nog aan het dubben of ik ga en wat voor dag of weekend. Mijn vrouw en ik hebben sowieso een Airbnb in Heerlen dus hebben sowieso een weekendje Limburg.

Ik hou swap in de gaten

Dan is het makkelijk. Een slecht weekend MET pinkpop is nog altijd stukken beter dan een goed weekend ZONDER pinkpop en met alleen de vrouw...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Kost wel minder. :p

Ik ben echt nog aan het dubben of ik ga en wat voor dag of weekend. Mijn vrouw en ik hebben sowieso een Airbnb in Heerlen dus hebben sowieso een weekendje Limburg.

Ik hou swap in de gaten

Same here!! Over welke dag (en welke uiterste Swapprijs) twijfel jij?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dan is het makkelijk. Een slecht weekend MET pinkpop is nog altijd stukken beter dan een goed weekend ZONDER pinkpop en met alleen de vrouw…

Jij kent mijn vrouw niet........hahahaha
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Same here!! Over welke dag (en welke uiterste Swapprijs) twijfel jij?

zaterdag......50/60 en weekend 100/120

Het liefst pak ik een goedkoop weekendkaartje

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Er staan ook behoorlijk wat luitjes op marktplaats met tickets. Ik heb er nu al 2 gehad die wilden met 1 of ander vaag betalingssysteem zaken doen, zoiets als Western-union. Op het moment dat ik ticketswap noemde waren ze al niet meer geinteresseerd. Die shit blijf je toch houden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
rechts van de tribune voor mensen met een blessure of handicap
vermoeden dat het links voor tot een spontane meeting kan komen, links voor is een populair hoekje lijkt wel
 

jennifer

Nieuw lid
5 jun 2019
2
0
jennifer wrote:
Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar heb nu eens een account aangemaakt om hopelijk een antwoord op mijn brandende vraag te krijgen: hoe snel denken jullie dat camping B vol komt? Wij kunnen door tentamens pas rond 9 uur (als het meezit) in Landgraaf aankomen. Ik vrees dat het hem niet word, maar wie weet.

9uur als in 21:00 op vrijdag of 9:00 zaterdag?
Al denk ik niet dat dat heel veel uitmaakt.
Met maar 30.000 campeerders? Dat zal wel gaan op B.

21.00 inderdaad! Bedankt, dat geeft hoop!
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
hersenscheetje wrote:
rechts van de tribune voor mensen met een blessure of handicap

vermoeden dat het links voor tot een spontane meeting kan komen, links voor is een populair hoekje lijkt wel

Ja is er al consensus over moment en tijd? Of moet ik het forum in de gaten houden. Afhankelijk van de staat waarin.....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
vermoeden dat het links voor tot een spontane meeting kan komen, links voor is een populair hoekje lijkt wel

Heb een hekel aan links..... :p
 

pj1617899902

Playlistbediener
12 nov 2018
25
0
Hee nog een vraagje; ik vond de geluidskwaliteit/volume vorig jaar (op mainstage) een beetje tegenvallen. Nou kan ik me voorstellen dat het onmogelijk is om op elk stukje veld hetzelfde geluidsvolume en kwaliteit te hebben. Wat is volgens jullie de beste plek om te staan en wat zijn de slechtste plekken?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Hee nog een vraagje; ik vond de geluidskwaliteit/volume vorig jaar (op mainstage) een beetje tegenvallen. Nou kan ik me voorstellen dat het onmogelijk is om op elk stukje veld hetzelfde geluidsvolume en kwaliteit te hebben. Wat is volgens jullie de beste plek om te staan en wat zijn de slechtste plekken?
Vooraan links is een goede plek, bij het brand terras de slechtste :) LOL

Ik vond het geluid wel meevallen. allen toen ik terugkwam van Overslept uit Stage 4 was Jessie J bezig en dat was (qua geluid) best slecht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.611
11.253
pj wrote:
Hee nog een vraagje; ik vond de geluidskwaliteit/volume vorig jaar (op mainstage) een beetje tegenvallen. Nou kan ik me voorstellen dat het onmogelijk is om op elk stukje veld hetzelfde geluidsvolume en kwaliteit te hebben. Wat is volgens jullie de beste plek om te staan en wat zijn de slechtste plekken?

Vooraan links is een goede plek, bij het brand terras de slechtste
1f642.svg
LOL

Ik vond het geluid wel meevallen. allen toen ik terugkwam van Overslept uit Stage 4 was Jessie J bezig en dat was (qua geluid) best slecht.

Alleen dat ligt aan Jessie J zelf. Daar kan de apparatuur gewoon weinig van maken.
 

Speedy Wunderground

Playlistbediener
21 mei 2019
11
0
pj wrote:
Hee nog een vraagje; ik vond de geluidskwaliteit/volume vorig jaar (op mainstage) een beetje tegenvallen. Nou kan ik me voorstellen dat het onmogelijk is om op elk stukje veld hetzelfde geluidsvolume en kwaliteit te hebben. Wat is volgens jullie de beste plek om te staan en wat zijn de slechtste plekken?
Vooraan links is een goede plek, bij het brand terras de slechtste LOL
Ik vond het geluid wel meevallen. allen toen ik terugkwam van Overslept uit Stage 4 was Jessie J bezig en dat was (qua geluid) best slecht.

Ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit. Ben al een paar jaar niet meer geweest op PP (maar naar Rock Werchter geweest). Ben de laatste jaren erg gecharmeerd geraakt van de geluidskwaliteit van Rock Werchter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken