Mijn spoorboekje (alleen maandag, hoewel ik het op de andere 2 dagen ook wel makkelijk gevuld zou krijgen):
The Bosshoss (lekker begin van de dag, Indian Askin is me te 'hipsterig')
Coldrain (geen grote fan van metalcore, maar wil het wel een kans geven, en Jett Rebel is me iets te aanstellerig)
Bring Me The Horizon (idem als Coldrain, voor zover BMTH nog metalcore genoemd mag worden)
The 1975 (leuke act, heeft me zeker overtuigd, met name 'Love it if we made it')
Tenacious D (heb ik gewoon een enorm zwak voor, hoewel ik ook heel erg graag The Pretenders had gezien; sluit niet uit dat we toch nog een stukje daarvan mee gaan pikken)
Palaye Royale (verrassend leuke band, en Slash kan ik twee weken later nog op Graspop zien; heel misschien ook nog even kijken naar de Surprise Act)
Dropkick Murphys (geweldig feestje altijd; First Aid Kit had ik, en zeker mijn vrouw, ook graag willen zien, maar deze clash is dus inmiddels opgelost; Duncan Laurence hoeft voor ons niet echt, hoewel ik prima begrijp dat ie er staat)
Bastille/DeWolff (momentbeslissing; Bastille niet bepaald mijn favoriet, sommige nummers zelfs ronduit irritant *kuch*thingswelostinthefire*kuch*, maar vrouwlief vind het toch best wel leuk, en we kunnen DeWolff paar weken later nog op ParkCity Live zien)
Major Lazer (leuke dance-act, hoewel we waarschijnlijk al vroeg weggaan om een mooi plekje te vinden voor FM)
Fleetwood Mac (mijn vrouw is groot fan, en ook ik zou ze graag van mijn bucket-list afstrepen; na bekendmaking al besloten dagkaarten te kopen, zonder rest van programma te weten, dat uiteindelijk ook nog heel goed blijkt te zijn)
Voor de vorm nog de mooiste acts voor de andere 2 dagen:
Zaterdag: Golden Earring, George Ezra, Halestorm, Jamiroquai, Elbow
Zondag: White Lies, Rowwen Hèze, Die Antwoord, The Cure