Brian wrote:
Die Jett Rebel is toch echt wel een arrogante bal. Jammer want muzikaal is hij niet slecht maar zijn air en podiumperformance maken het voor mij kut.
Wauw. Hoe kún je nou zoiets zeggen. Je bent duidelijk niet op de hoogte van wie Jett is. Als iemand NIET arrogant is, is hij het wel. ‘Muzikaal is hij niet slecht.’ Verdiep je een klein beetje in zijn muziek en dan kom je achter zijn talent. Dat ontstijgt… velen. Ik zeg expres niet ‘iedereen.’
Vervolgens ga je ook nog doodleuk je spoorboekje delen. Omdat dat leuk is om te lezen, voor ons allen? Is dat dan soms niet arrogant?
Tip: ga een keer naar een gig van JR, dan piep je heel anders.
Oh wacht: je gaat vast zeggen: “ik peins er niet over.” Is ook goed. En nee. Ik heb geen azijn gedronken. Hou toch eens op met artiesten zó af te kraken. ‘Maken het voor mij kut.’ Nee precies.
Wat een overgevoelige dramaqueen ben jij man. Iemand heeft een andere indruk van een artiest dan jij. So what?
Buiten dat: ik wist niet dat het fysiek mogelijk was zo enorm fan te zijn van zo'n bijzonder gemiddelde artiest als Jett Rebel.