Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

En och Jett Rebel. Ooit eens meegedaan met een quizje op 3fm, kreeg ik een fragment van hem. Toen aan Paul gemeld dat ik hem echt verschrikkelijk vond en het daarom niet wist. Even later zei Paul dat Rebel had geappt dat hij mij ook een lul vond. Zal wel niet zo geweest zijn maar vond ik wel grappig.

Ik hou totaal niet van die kijk mij eens helemaal mijzelf zijn attitude. Oftewel. Ik vind het kut ;)

Heb niet het idee dat ik Van Nieuwkerk ooit iets heb horen zeggen wat uberhaupt in de richting van een politieke mening komt, maar ik heb dan ook niet de interesse in hem die jij blijkbaar hebt.

*applaus*

PinkpopSinds2008 wrote:
Goedemorgen allemaal.

Wat ik niet snap: je zegt in een eerdere post dat je 73 bent, en je nickname is “Pinkpop sinds 2008”.
Waarom ben je al die vette jaren ervoor niet gegaan, je had met gemak de 50 edities kunnen volmaken denk ik dan.

Iets met een moeilijk leven, niet al te slimme keuzes, geldzorgen, dakloos zijn... en tot zover wil ik u ermee vermoeien. Ik ben alleen maar blij dát ik het licht heb gezien (Ride The Lightning toen, bij Metallica), in 2008. Ik leef nu als een dertiger, haha. (Voel me ook zo).

Je leest hierboven ook weer een hoop over Jett Rebel. Dat men moeite heeft met zijn attitude. Anderen weer niet. Dát vind ik nou interessant en leuk om te lezen. In plaats van 'dit is kut'. Maarrrr ik beloof plechtig dat ik er NU over op zal houden.

Ik hou mij liever bezig met de - best wel - prima line-up van Pinkpop 2019. Ik zal er weer (proberen) bij te zijn.

En mocht u het zich afvragen: deze opa ligt 'gewoon' 3 dagen op de camping!

Love de standaard spanning die hier om een of andere reden hangt haha. Lees graag "meningen" van mensen die verklaren dat hun muzieksmaak een "goede" muzieksmaak is, waarbij muziek altijd nog subjectief is. Er is geen goed of slecht in muziek; als het wat met je doet, is muziek op wat voor manier dan ook relevant.

Wat de line-up betreft; Ik vind het een prima line up met voor ieder wat leuks, maar niet genoeg om mij persoonlijk over te halen. Te veel bands die ik "wel geinig" vind en weinig die ik echt heel graag zou willen zien.

mattman wrote:
Ja, ik keek gisteravond eens naar de social comments. Volgens mij is het van Bieber geleden dat er zoveel gal gespuugd werd. Het is goed zoeken naar positieve commentaar.

De Pinkpop bezoeker, ga ze nooit begrijpen.

Ach ergens snap ik het wel. Het is geen super makkelijke line -up. The Cure en Fleetwood Mac zijn natuurlijk behoorlijk ouderwetse namen. Vooral voor jeugdig publiek zal dat niet altijd even geweldig zijn. Dan heb als subs ook nog Lenny Kravitz en Jamiroquai, Lenny is ook een naam voor de oudere onder ons, en Jamiroquai is eigenlijk geen keiharde mainstream naam ofzo.

Snap ik volledig. Vooral benieuwd hoe de passages van die twee gaan bevallen.

Lenny is echt wel leuk om naar te kijken. Probleem met Lenny is vaak dat ie de nummers eindeloos doorspeelt. Hij was headliner op CAS in 2015 en speelde 11 nummers dus je snapt wel wat ik bedoel. Kijken hoeveel tijd ie krijgt. Maar live erg goed

1.Dirty White Boots
2. American Woman
(The Guess Who cover)
3. It Ain't Over 'Til It's Over
4. Strut
5. Dancin' Til Dawn
6. Sister
7. Always on the Run
8. I Belong to You
9. Let Love Rule
10. Fly Away
11. Are You Gonna Go My Way

Enorm balen dat Lenny voor The Cure (voor mij persoonlijk) staat, aangezien ik The Cure al op Werchter ga zien, maar zit te twijfelen om toch ticket voor die zaterdag te halen.. spijt dat ik vorig jaar niet naar Lenny ben gegaan.. muzikale grootheid voor mij

Ik vind het wel grappig dat de stemming hier (op zijn minst) gematigd positief is en 'in den lande' een bak stront wordt opengetrokken.
Hoewel hier ook onredelijke verwachtingen worden gekweekt (lees de eerste pagina's voor de grap eens door) heerst er toch (ook) realisme hier.

Ik ga wel gewoon zaterdag al voor kaarten. Ik verwacht geen stormloop op kaarten, dus hink nog op de gedachte om via Ticketswap een goedkoper ticket te kunnen scoren, maar dat is ook weer gedoe waar ik waarschijnlijk niet zo veel zin in heb.

Ik denk dat het meer gedoe wordt om zaterdag een tijdje naar dat draaiende cirkeltje te kijken dan om de dag ervoor goedkoop een weekendticketje te scoren. Scheelt een bak geld (en stress). Als de Facebook comments en de opmerkingen vanuit de pers de norm zijn gaat het bij lange na niet uitverkopen.

Ik merk dat ik toch vooral bij de vrienden aan het lobbyen ben om er een heel weekend doorheen te drukken. Los van de line-up staat of valt Pinkpop bij ons toch altijd met wie er allemaal mee gaan. Een weekend Pinkpop is bij mij ook echt een 3-daagse beleving, waar de camping ook een belangrijk onderdeel van is. In mijn eentje, hoe legendarisch et affiche ook is, vind ik niks...

De dames zijn bij ons in ieder geval al erg positief. Dat is weleens minder geweest in de wat meer Rock gerichte jaren. Dat is mooi , want dan zit een dagkaart er waarschijnlijk sowieso wel in. Het mooiste is dat we het scenario van vorig jaar krijgen: lekker een weekend met de mannen, en dat de dames zich op de laatste dag bij ons voegen.

Verwacht dat ik er gewoon weer bij ben dit jaar. En hopelijk het hele weekend!

Tessa Jacobs WIE THE FUCK IS JAMIROQUAI EN WAAROM STAAT HIJ ONDER DE HEADLINER??????????
of deze Mark Zabawa Ai ai ai, kunnen ze dan echt niets beters krijgen. Buiten Mumford & Sons is er niet 1 hoofdpodium waardig.

meerdere opmerkingen op fb. Ik wist niet of ik nou heel erg moest lachen of huilen.

Goedemorgen allemaal.

Ook goeiemorgen! Goed dat je er nog even op terugkomt, ik begrijp jou ook beter zo. Excuses voor mijn (te) harde woorden afgelopen nacht, het internet en het late uur maken mij soms wat onvriendelijker dan ik in het echt ben. Met een beetje onbegrip wordt het dan erg makkelijk hard in te gaan op reacties als de jouwe.

Als ik je reacties van vanmorgen lees, lijk je mij eigenlijk best een toffe kerel. Dus inderdaad, no hard feelings. Ik wens je veel plezier op Pinkpop, met Jett Rebel, en op het forum. Heb mn punt verder wel gemaakt denk ik haha, het is een stuk leuker hier als je je niet zo druk maakt om woorden van anderen. Zou toch moeten lukken om daarboven te staan, als onze forum oudste (vermoed ik) :) Ga verder vooral door met van het leven genieten alsof je 30 bent, dat is dan weer iets wat ik ook hoop te kunnen op jouw leeftijd!

Ik denk dat Pinkpop dit jaar bij de jonkies niet populair gaat zijn.
Die kennen Jamiroquai, Lenny Kravitz, the Cure, Fleetwood Mac, Krezip, Slash, Elbow echt niet.
Ze willen acts als Maan, Douwe Bob, Nielson, Ronnie Flex, Lil' kleine, Donnie en wat nog meer en dat ontbreekt eigenlijk dit jaar.
Dus voor ons 'jongere ouderen' op dit forum is het een mooi programma, maar niet voor de jeugd blijkbaar.

Voor de 'oppervlakkige' muziekliefhebber een uitstekend programma denk ik. Niet bijzonder spannend en geen echt uitgesproken klapper.

Denk wel dat de zondagavond een aparte gewaarwording wordt. Eerst anderhalf uur navelstaren met The Cure en direct daarna handjes in de lucht bij Armin van de Buren...

Ik denk dat Pinkpop dit jaar bij de jonkies niet populair gaat zijn.
Die kennen Jamiroquai, Lenny Kravitz, the Cure, Fleetwood Mac, Krezip, Slash, Elbow echt niet.
Ze willen acts als Maan, Douwe Bob, Nielson, Ronnie Flex, Lil’ kleine, Donnie en wat nog meer en dat ontbreekt eigenlijk dit jaar.
Dus voor ons ‘jongere ouderen’ op dit forum is het een mooi programma, maar niet voor de jeugd blijkbaar.
Dus je bedoelt 538 koningsdag.. ook leuk :wink: Vind dit een erg mooi programma, maar ben het met je eens.

Tessa Jacobs WIE THE FUCK IS JAMIROQUAI EN WAAROM STAAT HIJ ONDER DE HEADLINER??????????
of deze Mark Zabawa Ai ai ai, kunnen ze dan echt niets beters krijgen. Buiten Mumford & Sons is er niet 1 hoofdpodium waardig.

meerdere opmerkingen op fb. Ik wist niet of ik nou heel erg moest lachen of huilen.

Dit is echt om te huilen. Ik ben soms zo blij met mijn social media loze leventje

In januari vertelde festivaldirecteur Jan Smeets ook al dat Pinkpop ‘de komende 10 jaar niet met Pinksteren’ plaats zal vinden. De concurrentie is in dat weekend simpelweg te groot, mede door het Amerikaanse Bonnaroo. Pinkpop zal zich daarom de komende jaren gaan richten op het tweede weekend van juni.
Dit begrijp ik niet helemaal.
Pinksterzondag valt dit jaar op 9 juni (op z'n laatst valt het op 13 juni), dat is toch ook het 2e weekend van juni?
Idem voor 2025, dan valt het op 8 juni.
Maar klagen ze niet al dit jaar over de geringe beschikbaarheid van artiesten? Moeten ze dan niet nog later gaan zitten?

Pinksterzondag valt dit jaar op 9 juni (op z’n laatst valt het op 13 juni), dat is toch ook het 2e weekend van juni?
Maar klagen ze niet al dit jaar over de geringe beschikbaarheid van artiesten? Moeten ze dan niet nog later gaan zitten?

Denk dat het meer over in het algemeen gaat dus standaard de 2de week van juni Pinkpop. Geen afwijkingen meer. Geen clashes met Amerikaanse festivals die standaard vroeg vallen

Pinksterzondag valt dit jaar op 9 juni (op z’n laatst valt het op 13 juni), dat is toch ook het 2e weekend van juni?

Denk dat het meer over in het algemeen gaat dus standaard de 2de week van juni Pinkpop. Geen afwijkingen meer. Geen clashes met Amerikaanse festivals die standaard vroeg vallen
Maar dan zou het in 2025 toch tijdens het Pinksterweekend vallen, dus niet pas over minimaal 10 jaar?

Users who are viewing this thread