Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

En dan sta je ineens met je blije kop op de voorpagina van de Metro.
7FbEqfF.png

Haha, tof!

Als je naar de comments op Facebook, Twitter en Insta kijkt (of hiphopfan bent en in het programma op zoek gaat naar goede hiphopacts) dan is zowel de kop als ondertekst van die Metro trouwens behoorlijk fake news. :-P

Mt.Atlas deed zijn best om 10 minten een vuilnisbak leeg te gooien. Wat een herrie met een zanger die niet te verstaan was.
ik vond het juist héél goed... (mijn straatje deze sound)
echt zin in ze vaker te zien.

Denk dat het op Pinkpop een goede wakkerworder is om mee op te starten ;)

Haha Mt. Atlas was veruit het beste wat er te zien was op de perspresentatie. Ciao.

Hoe lang verwachten jullie dat The Cure gaat spelen? Kunnen/mogen ze een volledige set doen of wat minder lang ivm Armin?

Hoe lang verwachten jullie dat The Cure gaat spelen? Kunnen/mogen ze een volledige set doen of wat minder lang ivm Armin?

21.00 - 23.30 The Cure
23.30 - 00.00 Bouw podium Armin
00.00 - 1.30 Armin van Buuren

noid wrote:

21.00 – 23.30 The Cure
23.30 – 00.00 Bouw podium Armin
00.00 – 1.30 Armin van Buuren

Hartelijk dank! Staat dit al op de site van Pinkpop?

eloelo wrote:

noid wrote:

21.00 – 23.30 The Cure

Van plan om naar Pinkpop te gaan @noid?

noid wrote:

eloelo wrote:

noid wrote:

21.00 – 23.30 The Cure

Van plan om naar Pinkpop te gaan @noid?

Als The Cure de tijd krijgt wellicht wel.

Staat niet op de site. Maar zat in de Pinkpoptrein en daar kwam dit ter sprake!

Grappig. "Mumford & Sons - The Cure - Fleetwood Mac" maken mij persoonlijk blijer dan "Coldplay - Eminem - Fleetwood Mac". (om het maar eens op de 3 grote headliners te houden). Krijg je er bij dat eerste rijtje nog een beter dagprogramma bij.

Nah. Dan had alsnog die grote klapper van een headliner gemist. Of zoals de Limburger het noemde: De kers op de taart.

wie heeft die clahfinder gemaakt?
En wil je hem aub aanpassen?
qua volgorde?

oh wacht ik zie dat er nu 1 op staat die wel de juiste volgorde heeft
https://clashfinder.com/s/pinkpop19/?user=0h9oz9.tv&

Users who are viewing this thread