Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Vr: Neil Young
Za: Coldplay
Zo: Eminem, Armin Van Buuren
Ma: Fleetwood Mac

Dit had het dus eigenlijk moeten worden.

Jammer dat The Cure zo word ondergewaardeerd.
Maarja op een festival pakken ze dan ook de bekendste nummers en helaas vind ik die juist minder fijn van ze.
Het is een band die op een concert zo even meer dan 3 uur speelt.
Kun je nagaan wat hun discografie is.
Zijn dit haar opgenomen in Rock &rolll hall of fame.
En wie weet de laatste keer op pinkpop.

. Daarna Armin dan kan ieder weer uit zijn dak gaan.
Ik ben wel blij met het programma had slechter gekund.
En over statische optredens.
Ed Sheeran staat ook alleen maar op het podium.
En zo zijn er meer.
Blijft altijd wat te zeuren en ja het kan niet elk jaar voor jou het fijnste programma zijn.Nietwaar. Dan ga je lekker niet. Heb ook wel eens een jaar overgeslagen omdat het niet mijn smaak was..Er zijn genoeg andere festivals toch?

Wilde een eigengemaakte tijdschema maken met de juiste begintijden, maar krijg de afbeelding niet geüpload helaas

Staan alvast wat weetjes op de site.

Zoals:
Openingstijden festivalterrein
Zaterdag 8 juni 2019 van 12:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 13:30 uur.
Zondag 9 juni 2019 van 11:00 tot 01:30 uur, aanvang programma om 13:00 uur.
Maandag 10 juni 2019 van 11:00 tot 00:00 uur, aanvang programma om 12:45 uur.
Worden mooie volle dagen!

https://clashfinder.com/s/pinkpop19/

Dit heb ik er van gemaakt. Zo stond het op de slides van de presentatie.

Ik zit vanaf dat de line-up bekend is gemaakt heel erg te twijfelen om wel of niet te gaan (heeft vooral met budget te maken) . Ik wil al heel lang namelijk naar Pinkpop en dit jaar zou het kunnen voor mij qua datum. Wat ik me echter wel afvraag, hoe zit het met parkeren als je met de auto komt? Is dit goed geregeld? En wat zijn de parkeerkosten? En moet je ver lopen?

Zal wel heel goed kloppen!
Al ingevuld, thnx

https://clashfinder.com/s/pinkpop19/?user=0iqogt.k4

Vr: Neil Young
Za: Coldplay
Zo: Eminem, Armin Van Buuren
Ma: Fleetwood Mac

Dit had het dus eigenlijk moeten worden.
Aan de hand van de interviews van Festileaks met Rob Trommelen is dat idd wat ik ook denk.
Dan meen ik ergens iets opgevangen te hebben over een switch tussen Bospop en Pinkpop over Fleetwood en Sting, ivm tourtechnische opties. Maar of dat klopt...

Ik zit vanaf dat de line-up bekend is gemaakt heel erg te twijfelen om wel of niet te gaan (heeft vooral met budget te maken) . Ik wil al heel lang namelijk naar Pinkpop en dit jaar zou het kunnen voor mij qua datum. Wat ik me echter wel afvraag, hoe zit het met parkeren als je met de auto komt? Is dit goed geregeld? En wat zijn de parkeerkosten? En moet je ver lopen?
Voor weekend bezoekers zal parkeren geen punt zijn, normaal gezien.
Voor dagbezoekers is het afgelopen jaar lastiger geweest vooral later op de dag, kwamen meer mensen met auto dan eerdere edities. Toen zijn er extra parkeerplaatsen gemaakt die toch best ver van het terrein waren. Qua looproutes en pendelbussen had daar iets meer aandacht aan besteed moeten worden, achteraf gezien.

Voor weekend, Parkeerplaatsen zijn aan de Hereweg in Landgraaf, is bij Camping C (loopafstand festvalterrein kleine 30 minuten)
Één dag: € 20,- / Weekend (3 dagen): €30,-

of bij Mondo Verde tegenover Camping B, gelegen aan de Mensheggerweg (niet onder organisatie Pinkpop, loopafstand festvalterrein ongeveer 15 minuten)
Je betaalt € 15,- voor 1 dag, € 30 voor 2 dagen of € 40,- voor 3 dagen

Tip voor weekend bezoekers de wijk nabij pinkpop sluitsavond om 23 uur de weg af
En de camping gaat open om 18 uur dus tot 23 uur is vrij toegang zou dit veranderen plaats ik dit tegen die tijd nog online.

Dat zouden voor mij al zeker 4 clashes op de maandag betekenen: The Bosshoss – Indian Askin, Slash – Palaye Royale, Dropkick Murphys – First Aid Kit, en met name Tenacious D – The Pretenders…

Als het je helpt kiezen: ik heb First Aid Kit vorig jaar op DTRH gezien en ik vond het zo tenenkrommend lieflijk, dat ik er bijna agressief van werd. Terwijl ik toch voornamelijk erg pacifistisch ben ;-)

Ik zou dan lekker voor Dropkick Murphys gaan ;-). Al is dat natuurlijk ieder zijn eigen smaak...

Eddie Vedder tijdens Pinkpop in de AFAS Live.
Kaarten vanaf 110,88.....

Waarom is Eddie Vedder solo duurder dan Pearl Jam? 8-O

Brian wrote:

Dat zouden voor mij al zeker 4 clashes op de maandag betekenen: The Bosshoss – Indian Askin, Slash – Palaye Royale, Dropkick Murphys – First Aid Kit, en met name Tenacious D – The Pretenders…
1f641.svg

Niet zo moeilijk toch , Indian Askin , Slash Dropkick & Tenacious D ;-)

Ik ben een grote fan van PJ, maar Eddie solo is toch iets anders, viel me een paar jaar geleden in Londen heel erg tegen. Maar die prijs, dat snap ik ook niet, productie veel kleiner, hoeft het niet door vijven te delen en dan nog deze prijzen vragen. Dit is dezelfde persoon die het vroeger tegen Ticketmaster opnam om de absurde ticketprijzen. Beetje raar toch?

Ik ben een grote fan van PJ, maar Eddie solo is toch iets anders, viel me een paar jaar geleden in Londen heel erg tegen. Maar die prijs, dat snap ik ook niet, productie veel kleiner, hoeft het niet door vijven te delen en dan nog deze prijzen vragen. Dit is dezelfde persoon die het vroeger tegen Ticketmaster opnam om de absurde ticketprijzen. Beetje raar toch?

Klopt. Ik heb daar ook wel wat moeite. je weet dat concertenkosten tegenwoordig absurd zijn, maar toch...

Set Abominae wrote:

Brian wrote:

1f641.svg

Niet zo moeilijk toch , Indian Askin , Slash Dropkick & Tenacious D
1f609.svg
Die laatste sowieso, ja (jammer van Pretenders..). 8-)
Murphys gaat ook wel mijn voorkeur krijgen inderdaad (hoewel vrouwlief waarschijnlijk liever First Aid Kit zal willen zien).
Slash weet ik nog niet, aangezien ik die ook 2 weken later op Graspop kan zien (hoewel de kans groot is dat ook daar een clash zal ontstaan). Is ook niet echt een must-see voor mij, en Palaye Royale vind ik wel heel aardig klinken.
The Boss Hoss lijkt me een heel leuk feestje zo vroeg op de dag, hoewel Indian Askin me ook interessant lijkt (moet ik me nog wat verder in verdiepen).

Maurice wrote:

Klopt. Ik heb daar ook wel wat moeite. je weet dat concertenkosten tegenwoordig absurd zijn, maar toch…

Moeten dan wel niet vergeten dat de AFAS natuurlijk een veel kleinere capaciteit heeft dan de Ziggo Dome, waar PJ stond. Maar dan nog blijven het erg hoge prijzen, productiekosten en kosten voor crew lijken mij voor EV solo vele malen lager dan voor PJ.

Hij zal ook wel de hoofdprijs + headlinerspot gevraagd hebben om op Pinkpop te komen...

Vedder 115 euro.... Metallica die 2500 vraagt om een hapje met ze te kunnen eten.... manmanman. Wat is er gebeurt?

Wel apart dat ie in het PP weekend in Afas staat. Zullen ze wel te duur voor PP hebben gevonden. Of hij wilde een te hoge spot. Lekker laten lopen dan idd.

Ontopic: Enige clash voor mij zou Tenacious met de Pretenders zijn. Balen maar aan de andere kant is Tenacious denk ik ook maar een halfuurtje leuk. Tribute en op naar de Pretenders.

Users who are viewing this thread