Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Raskolnikov wrote:

Maurice wrote:
Ik ben een grote fan van PJ, maar Eddie solo is toch iets anders, viel me een paar jaar geleden in Londen heel erg tegen. Maar die prijs, dat snap ik ook niet, productie veel kleiner, hoeft het niet door vijven te delen en dan nog deze prijzen vragen. Dit is dezelfde persoon die het vroeger tegen Ticketmaster opnam om de absurde ticketprijzen. Beetje raar toch?


Klopt. Ik heb daar ook wel wat moeite. je weet dat concertenkosten tegenwoordig absurd zijn, maar toch…

Moeten dan wel niet vergeten dat de AFAS natuurlijk een veel kleinere capaciteit heeft dan de Ziggo Dome, waar PJ stond. Maar dan nog blijven het erg hoge prijzen, productiekosten en kosten voor crew lijken mij voor EV solo vele malen lager dan voor PJ.

Hij zal ook wel de hoofdprijs + headlinerspot gevraagd hebben om op Pinkpop te komen…

Tegen deze prijs harken ze ook in AFAS meer dan 6 ton binnen aan kaartverkoop...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
576
424
Eddie Vedder tijdens Pinkpop in de AFAS Live.
Kaarten vanaf 110,88…..

Waarom is Eddie Vedder solo duurder dan Pearl Jam?
1f62f.svg

Bij Vorst Nationaal hebben ze ook kaartjes voor 60 euro staan. Misschien een goed alternatief voor de fans :wink:
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Wilde een eigengemaakte tijdschema maken met de juiste begintijden, maar krijg de afbeelding niet geüpload helaas
Probeer https://imgbb.com/. Kopieer de bbcode in dit venster and off you go !
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Ik zit vanaf dat de line-up bekend is gemaakt heel erg te twijfelen om wel of niet te gaan (heeft vooral met budget te maken) . Ik wil al heel lang namelijk naar Pinkpop en dit jaar zou het kunnen voor mij qua datum. Wat ik me echter wel afvraag, hoe zit het met parkeren als je met de auto komt? Is dit goed geregeld? En wat zijn de parkeerkosten? En moet je ver lopen?
Mundo verde he ? Het parkeren en auto/wandelverkeer zal dit jaar trouwens wel echt anders zijn na vorig jaar. Parkeren gaat iig vrij snel, wegrijden is altijd een tranquilizer nemen en anderhalf uur wachten voordat je daadwerkelijk van het P terrein af bent.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
royke wrote:
Ik zit vanaf dat de line-up bekend is gemaakt heel erg te twijfelen om wel of niet te gaan (heeft vooral met budget te maken) . Ik wil al heel lang namelijk naar Pinkpop en dit jaar zou het kunnen voor mij qua datum. Wat ik me echter wel afvraag, hoe zit het met parkeren als je met de auto komt? Is dit goed geregeld? En wat zijn de parkeerkosten? En moet je ver lopen?

Mundo verde he ? Het parkeren en auto/wandelverkeer zal dit jaar trouwens wel echt anders zijn na vorig jaar. Parkeren gaat iig vrij snel, wegrijden is altijd een tranquilizer nemen en anderhalf uur wachten voordat je daadwerkelijk van het P terrein af bent.
Daar kon ik vorig jaar mijn auto niet kwijt (Bruno Mars dag). En ik ben er altijd vrij vroeg gezien ik meestal nog voor de poort moet wachten tot het festival terrein open is.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Dirk wrote:

royke wrote:
Ik zit vanaf dat de line-up bekend is gemaakt heel erg te twijfelen om wel of niet te gaan (heeft vooral met budget te maken) . Ik wil al heel lang namelijk naar Pinkpop en dit jaar zou het kunnen voor mij qua datum. Wat ik me echter wel afvraag, hoe zit het met parkeren als je met de auto komt? Is dit goed geregeld? En wat zijn de parkeerkosten? En moet je ver lopen?


Mundo verde he ? Het parkeren en auto/wandelverkeer zal dit jaar trouwens wel echt anders zijn na vorig jaar. Parkeren gaat iig vrij snel, wegrijden is altijd een tranquilizer nemen en anderhalf uur wachten voordat je daadwerkelijk van het P terrein af bent.

Daar kon ik vorig jaar mijn auto niet kwijt (Bruno Mars dag). En ik ben er altijd vrij vroeg gezien ik meestal nog voor de poort moet wachten tot het festival terrein open is.
Ja, Ok, dan was ik er nog eerder denk ik, ik had geen problemen. Was er ook niet een soort van parkeerupdate wat je kom lezen online of luisteren op de radio ? Ik meen van wel, he ?
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Hoi, ik ga sowieso naar pinkpop en nu zag ik dat je bij een abonnement van oor kaartjes kan krijgen. Dan heb je een driejarig abonnement voor 199.95 en een kaartje voor Pinkpop erbij. Ik kan alleen nergens vinden of je dat meteen moet betalen, of dat je dat ook maandelijks kan doen. Dat zou mij nml wel helpen om 't kaartje te kunnen bekostigen haha. Iemand die dat weet?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Ah ik zie hem nu ook op de OOR site. Daar staat:

Het welkomst­geschenk wordt meteen na betaling verzonden (behalve als het niet nog geleverd kan worden ivm release­datum of voorradig­heid).

Meteen betalen dus.

Koopje eigenlijk. 30 euro goedkoper dan via Ticketmaster en gratis drie jaar OOR!!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Stiekem erg nieuwsgierig hoe de kaartverkoop morgen loopt.
Maar ECHT benieuwd!!
geen idee?
Ik verwacht geen 2014-stormloop, dus uitgaande van voorgaande jaren (en de headliners van afgelopen jaar inclusief) zal het wel goed gaan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Timmetje wrote:
Stiekem erg nieuwsgierig hoe de kaartverkoop morgen loopt.

Maar ECHT benieuwd!!
geen idee?
Ik verwacht geen 2014-stormloop, dus uitgaande van voorgaande jaren (en de headliners van afgelopen jaar inclusief) zal het wel goed gaan.

Ja ik denk ook dat het wel los zal lopen morgen. Dat is het voordeel van deze line-up: geen acts als Bruce Springsteen, Stones. McCartney of Bieber. Wel fijn voor degenen die willen gaan. Zo'n overspannen voorverkoop is nooit leuk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Ik vermoed dat het alom bekende cirkeltje morgen niet aanwezig zal zijn en dat geen van de dagen officieel uitverkoopt maar dat het alsnog wel lekker druk is op de dagen zelf.

Maar stress voor tickets lijkt me overbodig.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ook al is het merendeel van de bezoekers niet helemaal tevreden met de lineup, het is wel de 50e Pinkpop, daar willen mensen gewoon bij zijn. Ik verwacht dat het in een weekje wel uitverkocht is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Geen idee wat de verdeling weekendtickets / dagtickets is?

45.000 weekend en 25.000 dag per dag
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Geen idee wat de verdeling weekendtickets / dagtickets is?

45.000 weekend en 25.000 dag per dag


Ik vind het nogal veel. Vooral de weekendkaarten. Bij uitverkoop is dat echt niet leuk 70.000. dan heb je hetzelfde als toen op de Bieberdag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken