Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nee dat klopt bij mij het zelfde maar heb even contact gehad met oor, en de bevestiging van de tickets worden aankomende week verstuurd.

Ik verwacht hetzelfde inderdaad. Lijkt voor mij ook zo te verlopen en kan me van afgelopen jaren herinneren dat de tickets de komende week binnen druppelde.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
mika wrote:
Weet iemand misschien nog hoe lang het voorgaande jaren duurde voordat de weekendkaart uitverkocht waren?
En dat van Oor, zal je er dan nog na die drie jaar aan vast zitten? (Het klinkt naar mijn mening eigenlijk iets te mooi om te geloven)

Heb ik drie jaar geleden gedaan.
2016 naar Pinkpop geweest, 3 jaar oor en een paar gratis concerten bezocht met Club OOR.
Die 200 euro is er dubbel en dwars uit!
Abonnement nu afgelopen?
Ga je weer voor dezelfde deal dan, of is dat niet mogelijk?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Beetje vroeg om in Ticketmaster te kruipen.
Beter in bed kruipen.

Begin wel al een beetje "spanning" te krijgen hoor, maar dat is wel elk jaar.
Toch, ik heb er een goed gevoel bij.
Weekend tickets verwacht ik niet van dat ze er vandaag al geheel uit gaan.
Hoop wel dat tijd kijken naar de blauwe donut niet al te lang gaat duren!!!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.378
5.977
Komen jullie ook niet in de wachtrij?

Ticketmaster wachtrij opent altijd pas op het moment dat de kaartverkoop begint. Iedereen die dan de pagina open heeft staan, wordt op een willekeurige plaats in de wachtrij gegooid. Eerder naar de site gaan heeft dus geen zin.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Ik sta zoals elk jaar weer in een van de fysieke wachtrijen.
Maar verwacht niet dat 't heel erg hard gaat. Voorheen begon de rij al rond 2 uur smiddags met de eerste die hard fans. Vandaag pas om 4 uur snachts. En ja, ook tijdens zo'n weer zaten ze er al vroeg!
Maar ja. Geen Buro Pinkpop voor mij, maar de Music Machine in Sittard. Ben benieuwd naar de prints op de hardcopy tickets, aangezien ik iets hoorde van dat ee voor de 50e een speciale print zou komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ik verwacht wel kortere rijen bij de fysieke vvk punten.
Mede door reacties op het programma, vvk voorgaande jaren en het weer.

Hopelijk heeft de digitale wachtrij ook een korte doorlooptijd!

Nog 2 uur te gaan...........
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Ik verwacht wel kortere rijen bij de fysieke vvk punten.
Mede door reacties op het programma, vvk voorgaande jaren en het weer.

Hopelijk heeft de digitale wachtrij ook een korte doorlooptijd!

Nog 2 uur te gaan………..

Elk jaar weer spannend!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Nog 1 uur te gaan!

Iedereen die wil gaan, veel succes.

Laat je reacties maar achter, ben benieuwd wie er bij is?
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Even serieus, voorgaande jaren zat je nu al lang naar de blauwe donut te kijken. Ik heb er nog geen 1 gezien
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.520
6.190
De berichten van mensen die supervroeg voor het Buro zitten blijven dit jaar ook uit. En vrijwel alle reacties op het kaarten zijn bijna te koop bericht zijn sarcastisch of negatief.

Misschien dat ik toch een paar maanden wacht en dan met een Swapje ga. Kan aardig wat geld schelen.

Even aankijken vandaag.
Het is wel het tegenovergestelde van wat je in een jubileumjaar verwacht.
Hebben die uitspraken van Smeets toch meer kwaad dan goed gedaan....
 

kobusje76

Playlistbediener
20 mei 2017
12
2
Even serieus, voorgaande jaren zat je nu al lang naar de blauwe donut te kijken. Ik heb er nog geen 1 gezien

Ja normaal staat er altijd neem een bakje koffie en een vlaai tis maar stil ja
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Pinkpop is ook wel een van de weinige festivals die zo overal op Facebook en instagram hun prijzen zet, dan weet je dat je daar reacties op gaat krijgen. Daarnaast zijn mensen met een negatieve mening als eerder geneigd te reageren dan zij die al besloten hebben een kaartje te kopen.

Ik vind 't stiekem niet erg als 't niet uit verkoopt, wanneer het uitverkocht is vind ik het echt altijd veel te druk. Ik ga er zo ook eens mijn laptop bij pakken!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken