Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Wat doen jullie nou lastig? Ik zie helemaal geen donut. Je moet ook niet bij de lokale koffiezaak gaan zitten.

Heb ook onze tickets! :D Weekendje!!!
Wel erg vreemd... Via ticketmaster zelf ingelogd, nog steeds een cirkel... Via de site van pinkpop doorgeklikt via de ticketpagina, meteen er door heen..

Super makkelijk kaartjes gescoord voor het weekend. Goed teken dat het zo makkelijk gaat want dat betekent dat het niet snel uitverkocht raakt. Rond de 50.000 bezoekers per dag is meer dan prima!

Hier ook de tickets binnen, 3 weekenders.
Blij verrast door het dag programma en toch weer een hoop namen die zowel ik als mijn mede Pinkpoppers graag zouden zien. (Zelf ben ik wat meer van de gitaren en bands, mijn zus meer elektronisch en een openminded vader met wie ik zowel heb staan springen bij SOAD, sum41 en My Baby als heb staan genieten van acts van "zijn tijd")
Belooft weer een mooi weekend te worden, kom maar door met dat zonnetje!
Tijdens de "wachtrij" bij ticketmaster kun je het beste refreshen op het moment dat de verkoop begint..
Gisteren mogen leren tijdens de verkoop van John Mayer tickets..

Als je nu al voor €300,- je tickets op de Swap probeert te lozen ben je echt een pannekoek.

Al moest ik toch wel even lachen om deze spelfout.

WEEKEND TICKETS INCLUSIEF CAMPING. Dacht mijn vrouw te verassen.

Super makkelijk kaartjes gescoord voor het weekend. Goed teken dat het zo makkelijk gaat want dat betekent dat het niet snel uitverkocht raakt. Rond de 50.000 bezoekers per dag is meer dan prima!
Vorig jaar ging het ook soepel.
Weet niet of dat wat gaat zeggen, wil eerst de cijfers na dit weekend afwachten.
Vorig jaar ging het ook soepel en stonden er TE VEEL mensen naar Pearl Jam te staren ;)

eerst de statistieken na de eerste worp afwachten

Damn. En de eerste mensen die voor €300,- tickets via de Swap hebben gekocht (!!!!) hebben zich aangediend. :(
Sneu.

Erbij! Nog nooit zo snel tickets besteld. Voor de eerste keer een weekend heen. Begrijp ik dat je daar op de dag zelf een camping kunt kiezen? Zo iets van wie het eerst komt wie het eerst maalt?

Ook als je niet op de camping slaapt, mag je dan met een weekendarmbandje wel gewoon naar de feesten?

Erbij! Nog nooit zo snel tickets besteld. Voor de eerste keer een weekend heen. Begrijp ik dat je daar op de dag zelf een camping kunt kiezen? Zo iets van wie het eerst komt wie het eerst maalt?

Jep

Users who are viewing this thread