Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Got my tickets too! My first international festival, this should be fun.

My Airbnb is in Maastricht. Any advice on how to get to and from Pinkpop every day?

You can take the train that goes from Maastricht to Landgraaf station, takes about 30 minutes. Last train to Maastricht leaves around midnight though, but I'm not sure whether they will run later during Pinkpop.

Damn. En de eerste mensen die voor €300,- tickets via de Swap hebben gekocht (!!!!) hebben zich aangediend.
1f641.svg

Sneu.

Ik zie nog geen verkochte tickets op Ticketswap, enkel aangeboden. Voor veel te veel geld inderdaad. Maar als koper ben je dan toch ook een pannenkoek?

Timmetje wrote:
Damn. En de eerste mensen die voor €300,- tickets via de Swap hebben gekocht (!!!!) hebben zich aangediend.
1f641.svg

Sneu.

Ik zie nog geen verkochte tickets op Ticketswap, enkel aangeboden. Voor veel te veel geld inderdaad. Maar als koper ben je dan toch ook een pannenkoek?

Kaarten van een verkoper komen alleen onderin als verkocht te staan als alle kaarten die de verkoper aanbiedt verkocht zijn. Moet je maar eens bij Bram Nijhuis en Paul Janssen kijken. Die hebben de helft van hun aangeboden tickets al verkocht.

Staat nu ook één op voor €318. Dat mag niet eens.

Kaarten komen alleen onderin als verkocht te staan als ze allemaal verkocht zijn. Moet je maar eens bij Bram Nijhuis en Paul Janssen kijken. Die hebben de helft van hun aangeboden tickets al verkocht.

Staat nu ook één op voor €318. Dat mag niet eens.

Ik zie het nu. Djezus ja... Maar die kunnen maandag wel een telefoontje van Ticketswap verwachten als ze meer hebben gevraagd dan toegestaan. Ticketswap zit er normaalgesproken vrij kort op.

Ik heb het nagevraagd en €298 is blijkbaar de maximale prijs.

Je zult jezelf wel hard voor je kop slaan als je die kaarten hebt gekocht en er dan achterkomt dat het bij lange na niet is uitverkocht....

Ik heb het nagevraagd en €298 is blijkbaar de maximale prijs.

Klopt. Op Ticketswap mag je max. 20% meer vragen dan de ticketprijs incl. servickosten. Dus 230 plus 20% = €276. Maar daar betaalt de koper dan nog eens 5% servicekosten en 3% transactiekosten overheen. Kom je inderdaad aan €298. Verkoper ontvangt van die €276 "slechts" 95% (ook weer 5% voor Ticketswap) waardoor er voor een weekendticket Pinkpop ruim 35 euro bij Ticketswap blijft.

Marktplaats valt iig ook al enorm mee. Alle tickets daar staan tegen de originele verkoopprijs. Apart.

Heb zelf het OOR abo afgesloten. :-D

Zo dat ging inderdaad erg makkelijk. Toch wel sneu als de verkoop hard tegen gaat vallen, hebben ze niet verdiend. Vind het ondanks dat een aantal grote namen last minute niet doorgingen toch wel een erg sterk programma. Voor mij persoonlijk op de headliners na veel beter dan vorig jaar (Waarmee ik niet wil zeggen dat de headliners slecht zijn maar persoonlijk zijn Pearl Jam en de Foo fighters knallers, waar ik MAS en The Cure gewoon gaaf vind).

Edit: Wij gaan normaal ergens in de nacht die kant op. De camping gaat altijd een aantal uren eerder open. Ben erg benieuwd hoe dat nu gaat zijn. We zitten er aan te denken om rond 1 daar te zijn maar zou wel zuur zijn als de camping dan pas echt om 6 open gaat. Iemand ideeen hoe dit zal gaan?

Heeft iemand trouwens een idee wanneer het blokkenschema bekend wordt? En wanneer de app beschikbaar is?

Zo dat ging inderdaad erg makkelijk. Toch wel sneu als de verkoop hard tegen gaat vallen, hebben ze niet verdiend. Vind het ondanks dat een aantal grote namen last minute niet doorgingen toch wel een erg sterk programma. Voor mij persoonlijk op de headliners na veel beter dan vorig jaar (Waarmee ik niet wil zeggen dat de headliners slecht zijn maar persoonlijk zijn Pearl Jam en de Foo fighters knallers, waar ik MAS en The Cure gewoon gaaf vind).

Edit: Wij gaan normaal ergens in de nacht die kant op. De camping gaat altijd een aantal uren eerder open. Ben erg benieuwd hoe dat nu gaat zijn. We zitten er aan te denken om rond 1 daar te zijn maar zou wel zuur zijn als de camping dan pas echt om 6 open gaat. Iemand ideeen hoe dit zal gaan?

Camping gaat nu een dag eerder al open.

Het is niet uitverkocht en op ticketswap gaan de ttickets voor meer over de kop. Hoe dom ben je dan als koper? Kan ik geen medelijden mee hebben. Net zoals de opkopers, ik hoop dat ze dit jaar weer lekker veel geld erop verliezen.

Lekker dit, ik zit helemaal in de hype. Sinds woensdag knalt Indian Askin, Mmicheal Kiwanuka, Golden Earring, Fleetwood Mac en consorten uit mijn boxen. In het rock Werchter topic werden soms artiesten eruit gelicht. Ik wou dat hiervoor ook misschien doen. Zijn er hier wat die leuk vinden om hier aan mee te werken? Zie: https://forum.festileaks.com/forums/topic/artiesten-bios/page/2/

Heb zelf het OOR abo afgesloten.

Ik ook, maar heb slechts 1 mail gehad met bevestiging waar nog niks staat over een weekendticket. Heb ook gekozen voor zelf betalen via factuur ipv automatisch incasso. Even afwachten dus.

Betreft: Aanmelding abonnement
Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor het invullen van ons aanmeldingsformulier.
De door u ingevoerde gegevens hebben we ter controle onderaan deze email afgedrukt:
Wij wensen u vele uren leesplezier met uw abonnement.
Met vriendelijke groet,
Abonneeservice Oor

neus wrote:

Ja, bedoel dus eigenlijk: Normaal ging de camping een paar uur eerder open dan officieel werd aangekondigd. Wij gingen altijd snachts en konden dan rond 7 de camping op. Vraag me dus af hoe laat de camping nu op vrijdag open gaat

Heeft iemand trouwens een idee wanneer het blokkenschema bekend wordt? En wanneer de app beschikbaar is?

Waarschijnlijk april/mei. Ik heb hier alvast een overzichtje van het blokkenschema gemaakt die, zoals ik denk, redelijk goed zal kloppen. https://clashfinder.com/s/pinkpop19/

Timmetje wrote:

neus wrote:

Ja, bedoel dus eigenlijk: Normaal ging de camping een paar uur eerder open dan officieel werd aangekondigd. Wij gingen altijd snachts en konden dan rond 7 de camping op. Vraag me dus af hoe laat de camping nu op vrijdag open gaat

18.30 is gecomuniceerd

Sommige mensen letten gewoon niet op

Ik was de wachtrij aan het checken om 9.30/9.45/9.55 en ik be geen donut tegengekomen. Ik wacht gewoon nog even af. Ik denk dat er ook geen ticketalert gaat komen. Ik wacht rustig swap af.

Users who are viewing this thread