Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Waarom wordt Armin van Buuren goed gepraat als co afsluiter op de mainstage?
Kom op mensen!
Hij kan zeker op Pinkpop staan maar dan eerder op de dag of op de 3FM stage of in de tent.
Hij valt bij de Nederlandse jongeren nu onder het rijtje Oliver Heldens en Don Diablo die vorig jaar gewoon in de tent bij Pinkpop stonden.
Armin is een super goede dj maar hij is niet meer vernieuwend en exclusief.
Bekijk het zo...hoe vaak treden The Chainsmokers in Nederland op? Nou niet vaak...boek ze en je hebt meteen veel meer jeugd die wilt komen.
Zelfde geldt voor een Calvin Harris en een Major Lazer. Hoe vaak treden zij op?
Je moet als festival met goede namen die niet op elke hakkie takkie een optreden geven...anders kan ik net zo goed naar een goedkoper festival gaan elders in Nederland.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Nu moet ik wel even zeggen dat Armin van Buuren me toch telkens verrast met zijn live-shows.
Als hij zou komen moet er iets speciaals bij zitten voor mijn gevoel? Met veel gast vocalisten of een orkest dat hem begeleidt...dan wordt het namelijk wel heel interessant.
Maar gewoon een dj set van Armin is niet speciaal en vernieuwend omdat we dit volgend jaar al op tig andere festivals over het hele land kunnen zien.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Als Pinkpop slim is boeken ze artiesten zoals Noah Kahan/ Billie Eilish/ Sigrid/ Brockhampton / Jorja Smith/ Superorganism / Davina Michelle/ etc...
Allemaal opkomende artiesten die niet al te duur zijn en geliefd zijn bij jeugd en volwassenen...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.255
6.740
Hij valt bij de Nederlandse jongeren nu onder het rijtje Oliver Heldens en Don Diablo die vorig jaar gewoon in de tent bij Pinkpop stonden.
Dat is gewoon fout. Beide artiesten staan niet overal ter wereld of festivals als headliner waar Van Buuren dat wél is, altijd.
Volgens setlist.fm trad Armin Van Buuren dit jaar 2x (en 5x in 2017) op in Nederland. Daarnaast stond ie 2x in de Arena A (2017) en 2x in de Ziggo Dome (2016). Don Diablo en Oliver Heldens komen nog niet eens tot aan de enkels van Van Buuren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:
Heb dat nummer uit nieuwsgierigheid maar eens opgezet.

Kende je dat nummer serieus niet?

Haha, nope! Weet niet van waar ik dit zou moeten kennen? Q music luister ik letterlijk nooit en op StuBru werd dit gedrocht gelukkig niet gedraaid. Deze EDM-achtige sound is toch ook stilaan passé niet?

Ben nog steeds geschokt moet ik je zeggen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.716
7.480
Wisten jullie trouwens dat Armin van buren een nummer samen heeft met kensington. Ideale co-headliners dus.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dat is gewoon fout. Beide artiesten staan niet overal ter wereld of festivals als headliner waar Van Buuren dat wél is, altijd.
Volgens setlist.fm trad Armin Van Buuren dit jaar 2x (en 5x in 2017) op in Nederland. Daarnaast stond ie 2x in de Arena A (2017) en 2x in de Ziggo Dome (2016). Don Diablo en Oliver Heldens komen nog niet eens tot aan de enkels van Van Buuren.

Klopt! Al denk ik dat stel we zouden Armin, Don Diablo of Oliver Heldens volgend jaar op Pinkpop zien, die waarschijnlijk allemaal dezelfde spot zullen innemen. Namelijk die van de afsluiter van het 3fm podium. I agree, Armin is een stuk groter. Avicii stond ook gewoon op dat podium.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
eloelo wrote:
Kravitz was ook gelekt al door Indiaan, niet? Zou Pinkpop wegkomen met Tenacious D – Kravitz – Armin? Kan echt niet, weet ik, maar ik zie het nog best gebeuren. Kravitz van 21:30 tot 23:00 en van 00:00 – 1:00 Armin. Je hebt dan ook nog een plek op 3FM in het donker, waar je bijvoorbeeld Tame Impala zou kunnen neerzetten om op die manier BKS een hak te zetten. Hoogst onwaarschijnlijk allemaal, maar ik zou het niet eens zo gek vinden.

Tanacious D zal op maandag staan ivm RaR/RiP.
Ezra zal Mainstage sub zijn zaterdag of zondag verwacht ik.
Tanacious D noord afsluiter op maandag gok ik.

Tanacious D speelt op zondag 9 juni
Ezra speelt op zaterdag 8 juni (staat allebei op hun sites)
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Nu moet ik wel even zeggen dat Armin van Buuren me toch telkens verrast met zijn live-shows.
Als hij zou komen moet er iets speciaals bij zitten voor mijn gevoel? Met veel gast vocalisten of een orkest dat hem begeleidt…dan wordt het namelijk wel heel interessant.
Maar gewoon een dj set van Armin is niet speciaal en vernieuwend omdat we dit volgend jaar al op tig andere festivals over het hele land kunnen zien.
Welke dan? De enige die ik in nu kan vinden voor 2019 is A State Of Trance in februari. En ik kan me voorstellen dat er best wel wat mensen zijn die Armin van Buuren leuk vinden maar geen zin hebben in een hele nacht trance.

Vorig jaar deed hij shows in Nederland met A State Of Trance (in februari), Koningsdag en The Flying Dutch (in juni). Hij is weliswaar een Nederlander, maar dat betekent niet dat hij continu in Nederland shows doet.
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
In het begin ging het over The Police, U2, Metallica en soortgelijke mogelijke headliners. Nu gaat het over Armin van Buuren, Krezip, Marco Borsato en Kensington als mogelijke headliners........ Beetje triest allemaal eigenlijk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
In het begin ging het over The Police, U2, Metallica en soortgelijke mogelijke headliners. Nu gaat het over Armin van BBuuren, Krezip, Marco Borsato en Kensington als mogelijke headliners…….. Beetje triest allemaal eigenlijk.

Natuurlijk stel je datgene bij wat kan en wat afvalt. Dat is bij elk forum zo.

Je hebt 8 posts geplaatst in 2 maanden. In 5 daarvan refereer je al naar nederlandse inbreng. Op het moment dat er hier daadwerkelijk over gesproken wordt vind je dat triest.
Ik moest lachen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Tanacious D speelt op zondag 9 juni
Ezra speelt op zaterdag 8 juni (staat allebei op hun sites)
Oh... Dacht dat Tanacious D door RaR/RiP maandag was.
Oké, dan sluit Bring Me The Horizon IBA/Noord af op maandag.
Tanacious D sluit IBA/Noord op zondag.
Ezra dan sub Mainstage voor Mumford.

Zo iets dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.439
In het begin ging het over The Police, U2, Metallica en soortgelijke mogelijke headliners. Nu gaat het over Armin van BBuuren, Krezip, Marco Borsato en Kensington als mogelijke headliners…….. Beetje triest allemaal eigenlijk.

Natuurlijk stel je datgene bij wat kan en wat afvalt. Dat is bij elk forum zo.

Je hebt 8 posts geplaatst in 2 maanden. In 5 daarvan refereer je al naar nederlandse inbreng. Op het moment dat er hier daadwerkelijk over gesproken wordt vind je dat triest.
Ik moest lachen.

Waar, maar aan de andere kant heeft hij over de headliners wel een punt natuurlijk. Je hebt bijstellen en je hebt genoegen nemen.

Van al die hoge verwachtingen ivm jubileum naar Mumford en Armin van Buuren is al wat zuur.... maar met de wetenschap dat Sting, Pink, Muse, Kravitz etc er hadden kunnen staan is het wel ineens van Champions League naar Eredivisie.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Waar, maar aan de andere kant heeft hij over de headliners wel een punt natuurlijk. Je hebt bijstellen en je hebt genoegen nemen.

Van al die hoge verwachtingen ivm jubileum naar Mumford en Armin van Buuren is al wat zuur…. maar met de wetenschap dat Sting, Pink, Muse, Kravitz etc er hadden kunnen staan is het wel ineens van Champions League naar Eredivisie.


Sinds 2014 heb ik me altijd voorgenomen om eerst de persconferentie af te wachten en te kijken wat er allemaal komt. Daarna heb ik echt een oordeel over het programma.

Ik ben niet zo een optimist als Dennis, ik ben ook geen pessimist. Ik zie mezelf als realist. Er kunnen zoveel namen langskomen maar eerst zien.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
DennisvdBr wrote:

eloelo wrote:
Kravitz was ook gelekt al door Indiaan, niet? Zou Pinkpop wegkomen met Tenacious D – Kravitz – Armin? Kan echt niet, weet ik, maar ik zie het nog best gebeuren. Kravitz van 21:30 tot 23:00 en van 00:00 – 1:00 Armin. Je hebt dan ook nog een plek op 3FM in het donker, waar je bijvoorbeeld Tame Impala zou kunnen neerzetten om op die manier BKS een hak te zetten. Hoogst onwaarschijnlijk allemaal, maar ik zou het niet eens zo gek vinden.


Tanacious D zal op maandag staan ivm RaR/RiP.
Ezra zal Mainstage sub zijn zaterdag of zondag verwacht ik.
Tanacious D noord afsluiter op maandag gok ik.

Tanacious D speelt op zondag 9 juni
Ezra speelt op zaterdag 8 juni (staat allebei op hun sites)
*Tenacious D :wink:
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Kesselman wrote:
even een vraagje!!

hoe komt iedereen toch bij de naam : Armin van Buuren??


1f609.svg


das niet echt een antwoord he!!
is er daadwerkelijk een gerucht waaruit blijkt dat hij op pinkpop zou komen?

volgens mij is er helemaal nooit ergens de naam armin van buuren gevallen namelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken