Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Beetje rare vergelijking imo.

Maar goed niet de plaats voor die discussie. Als mods het oneens zijn met de avatar zullen ze hem er wel op wijzen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Beetje rare vergelijking. ?

Mwah, kan me herinneren dat er ook opmerkingen gemaakt werden toen hij Trump als avatar had, vind dit persoonlijk een stuk provocerender, en daarbij gewoon onnodig, maar terug naar topic.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
Timmetje wrote:
Beetje rare vergelijking.
1f609.svg


Mwah, kan me herinneren dat er ook opmerkingen gemaakt werden toen hij Trump als avatar had, vind dit persoonlijk en stuk provocerender, en daarbij gewoon onnodig, maar terug naar topic.

Het punt is, ik werk er zelf aan mee helaasch, dat hij nu wel de aandacht heeft gehad die hij wilde met het nemen van die avatar.

Trouwens, Beatles > al het andere ;-).

Ik hoorde van het weekend een nummer van Sam Smith, met Calvin Harris. Is dat geen mogelijkheid in de constructie van Bieber-Martin Garrix.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb het vermoeden (na aankondiging RaR) dat we Smashing Pumpkins wel kunnen noteren als IBA afsluiter op één van de dagen…
Staan ook op Download UK.

Valt me wel op dat die overal gelijk staan met Tool tot nu toe.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
Ik heb het vermoeden (na aankondiging RaR) dat we Smashing Pumpkins wel kunnen noteren als IBA afsluiter op één van de dagen…

Zie je ze niet eerder een ander Nederlands festival headlinen? Zou het overigens wel heel tof vinden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden (na aankondiging RaR) dat we Smashing Pumpkins wel kunnen noteren als IBA afsluiter op één van de dagen…

Staan ook op Download UK.

Valt me wel op dat die overal gelijk staan met Tool tot nu toe.

Op RaR een stukje lager dan Tool hoor.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden (na aankondiging RaR) dat we Smashing Pumpkins wel kunnen noteren als IBA afsluiter op één van de dagen…

Zie je ze niet eerder een ander Nederlands festival headlinen? Zou het overigens wel heel tof vinden.

Vind zelf dat ze wel ideaal zouden zijn op Pinkpop hoor..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Indiaantje89 wrote:

DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden (na aankondiging RaR) dat we Smashing Pumpkins wel kunnen noteren als IBA afsluiter op één van de dagen…


Staan ook op Download UK.

Valt me wel op dat die overal gelijk staan met Tool tot nu toe.

Op RaR een stukje lager dan Tool hoor.

Klopt maar er zijn 4 festivals nu bekend:
Download UK = Tool & Smashing Pumpkins
RAR/RIP = Tool & Smashing Pumpkins
Firenze Rocks = Tool & Smashing Pumpkins

Kan mogelijk toeval zijn hoor... maar wel opvallend.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Dat is zeker opvallend. Maar ik geloof dat Tool al ontkracht is en dat die dus absoluut niet komen toch? Dan moeten we kijken of daardoor de kans op Smashing Pumpkins kleiner wordt. Op Werchter staat Tool namelijk wel, en de Pumpkins (tot nu toe) niet, dus de package deal geldt niet overal...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.178
10.527
Joslittel wrote:

Indiaantje89 wrote:

DennisvdBr wrote:
Ik heb het vermoeden (na aankondiging RaR) dat we Smashing Pumpkins wel kunnen noteren als IBA afsluiter op één van de dagen…


Staan ook op Download UK.

Valt me wel op dat die overal gelijk staan met Tool tot nu toe.


Op RaR een stukje lager dan Tool hoor.

Klopt maar er zijn 4 festivals nu bekend:
Download UK = Tool & Smashing Pumpkins
RAR/RIP = Tool & Smashing Pumpkins
Firenze Rocks = Tool & Smashing Pumpkins

Kan mogelijk toeval zijn hoor… maar wel opvallend.

Ik las je berichtje anders, ik dacht dat je bedoelde dat ze overal als even grote band zijn aangekondigd als Tool. Maar het lijkt wel bijna een package zo inderdaad. Er bestaan slechtere packages. Bij welke band kreeg Pinkpop Hanson en Ash erbij, was dat Coldplay?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik zie Pumpkins ook nog wel op Werchter (Barn) verschijnen. Het was meer om Smashing Pumpkins voor Pinkpop te ontkrachten ipv te bevestigen.

Maar mijn theorie klopt toch niet helemaal, ik was Heartlands vergeten, en daar staat geen Tool maar wel wat Pumpkins te Smashen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Edit: beetje jammer dat je op dit forum je politieke mening uit terwijl je weet dat dit mensen kwetst, lijkt me niet helemaal de plek daarvoor.

Zwarte piet. Blackface is een Amerikaans fenomeen. Sinds wanneer is dit politiek? Figuren zoals jij maken het politiek.

Ik heb het wel gehad met al die gekwetste mensen. Het suikerfeest is kwetsend voor diabetici, Kerst voor atheisten, De Gaypride voor gelovigen.

Weet je wat al die mensen eens moeten doen? Beetje haar op de tanden krijgen en niet zo snel in de slachtofferrol schieten. Sneuneuzen.

Ik vind Sinterklaas en zwarte piet een leuk feest. Net zoals ik Queen, Rammstein, Mozart als muziek erg leuk vind.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Klopt maar er zijn 4 festivals nu bekend:
Download UK = Tool & Smashing Pumpkins
RAR/RIP = Tool & Smashing Pumpkins
Firenze Rocks = Tool & Smashing Pumpkins

Kan mogelijk toeval zijn hoor… maar wel opvallend.

Dus heel grote kans op SP op Werchter. Ik zou ze graag op Pinkpop willen zien als jeugdsentiment maar ik denk dat het prijskaartje behoorlijk is.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Edit: beetje jammer dat je op dit forum je politieke mening uit terwijl je weet dat dit mensen kwetst, lijkt me niet helemaal de plek daarvoor.

Zwarte piet. Blackface is een Amerikaans fenomeen. Sinds wanneer is dit politiek? Figuren zoals jij maken het politiek.

Ik heb het wel gehad met al die gekwetste mensen. Het suikerfeest is kwetsend voor diabetici, Kerst voor atheisten, De Gaypride voor gelovigen.

Weet je wat al die mensen eens moeten doen? Beetje haar op de tanden krijgen en niet zo snel in de slachtofferrol schieten. Sneuneuzen.

Ik vind Sinterklaas en zwarte piet een leuk feest. Net zoals ik Queen, Rammstein, Mozart als muziek erg leuk vind.

Als je écht zo je kop in het zand hebt zitten zoals in deze reactie duidelijk wordt, nodig ik je van harte uit voor een lesje geschiedenis, kan je goed gebruiken.

Maar laten we dat maar niet hier doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Edit: beetje jammer dat je op dit forum je politieke mening uit terwijl je weet dat dit mensen kwetst, lijkt me niet helemaal de plek daarvoor.

Zwarte piet. Blackface is een Amerikaans fenomeen. Sinds wanneer is dit politiek? Figuren zoals jij maken het politiek.
Zolang we het vriendelijk houden met niet provocerende avatars is er niets mis.

Ik zie het probleem niet van een zwarte piet avatar.

Houden we het lief onder elkaar ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
bcmrmaybe wrote:
Edit: beetje jammer dat je op dit forum je politieke mening uit terwijl je weet dat dit mensen kwetst, lijkt me niet helemaal de plek daarvoor.


Zwarte piet. Blackface is een Amerikaans fenomeen. Sinds wanneer is dit politiek? Figuren zoals jij maken het politiek.


Zolang we het vriendelijk houden met niet provocerende avatars is er niets mis.

Ik zie het probleem niet van een zwarte piet avatar.

Houden we het lief onder elkaar
1f609.svg

Kom op, die avatar is één en al provocatie.
En wat het niet zien van het probleem betreft, misschien is er nog plek in James' klasje ;).

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@James Als je écht zo je kop in het zand hebt zitten zoals in deze reactie duidelijk wordt, nodig ik je van harte uit voor een lesje geschiedenis, kan je goed gebruiken.

Maar laten we dat maar niet hier doen.

Dit is het laatste wat ik er over te zeggen hebben en dan ga ik weer over tot de orde van de dag. Dit boek gaat over de origine van het Sinterklaasfeest en belicht ALLE facetten. Geen politieke kleur

Das een lesje geschiedenis van mijn kant. Ook relevant. Veel leesplezier https://nl.wikipedia.org/wiki/Wild_Geraas_(boek)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Een avatar die overduidelijk bedoeld is als politiek statement, en waarvan hij weet dat die reacties gaat uitlokken op een forum waar hij relatief geisoleerd staat in zijn politieke overtuigingen. Dat is per definitie provocerend.

Maar oh wee als we 3 posts op een rij off topic over Werchter praten in het Pinkpoptopic. Dan zijn de mods er snel bij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken