Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Matthijs wrote:
Sorry even off topic, misschien vraag ik iets heel doms, maar ik vind overal dat de eerste editie pinkpop in 1970 was, dan is de 50e editie toch pas in 2020?

Tel ze eens 1 voor 1.
Van van 2000 tm 2010 zijn bijvoorbeeld 11 edities.

Ohja.. Sorry, zat niet goed na te denken, begint natuurlijk als het ware met 0 ipv met 1 :p
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Nickelback kunnen we afschrijven
25 juni Ziggo Dome

Volgens mij doet Nickelback uberhaupt niet echt aan festivals vanwege alle haat (die ik persoonlijk overigens onterecht vind, het is best wel een goede band imo)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nickelback kunnen we afschrijven
25 juni Ziggo Dome

Die moeten een wereldtournee doen met Kensington...en dan lekker lang wegblijven.

De haat jegens Nickelback heeft ook heel erg te maken met het ego en het pretentieuze geneuzel van Chad Kroeger. Hij denkt echt dat Nickelback de grootste rockband is.

 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Niet per se streep erdoor.
Als ik naar de tour kijk ( http://www.marilynmanson.com/home.php#tour ) is er nog wel een gaatje op de 17e, maar ben bang dat dit meer "wishful thinking" is. Manson is de laatste jaren wel vaker in de buurt geweest tijdens Pinkpop en steeds niet geboekt.
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Daantje wrote:
Overigens, iemand tip voor weekend overnachten in de buurt van pinkpop?
Ben niet zo meer van het camperen.
B&B of dergelijks?
Dennis??? Jij als buurman van pinkpop. Tips?

zijn wel wat BnB’s…
je kan eens kijken hier kijken, camping in de buurt niet alleen met tent of caravan, maar ook verhuur van enkele chalet of stacaravan.
Kan je met de auto op en neer, of met fiets 6km? https://www.campingdewatertoren.nl/omgeving/pinkpop-in-landgraaf

Dit weekend rijdt er voor jullie een 80 persoons stadsbus op en neer naar het pinkpop terrein.
De kosten van een retour zijn € 7,50 per persoon.

een duurdere oplossing? kan ook…
glamping naast de deur http://www.popvillage.nl/

anders zijn er nog wel hotelletjes in omgeving ook, maar daar begint men vaak al vroeg vol te boeken. Zoals https://www.snowworld.com/nl/Hotel/Hotel-Landgraaf
Ga je bijvoorbeeld in Heerlen, Hoensbroek of Kerkrade zitten (om maar 3 plaatsen te noemen) in de buurt van het treinstation aldaar kan je het misschien met de trein af.

Een andere optie die ik samen met pinkpopgenoten toepas is op vakantiepark in Brunssum (www.europarcs.nl / www.roompot.nl) je betaald wel wat meer, maar een volledig ingericht appartement is heerlijk. Park houdt inmiddels rekening met de pinkpopgangers. Gaat al eerder open op de pinkpopdag.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.500
2.996
+ Brunssum - Landgraaf is goed te doen op de fiets. Leuke route hoewel je wel veel hoogteverschil hebt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Een andere optie die ik samen met pinkpopgenoten toepas is op vakantiepark in Brunssum (www.europarcs.nl / http://www.roompot.nl) je betaald wel wat meer, maar een volledig ingericht appartement is heerlijk. Park houdt inmiddels rekening met de pinkpopgangers. Gaat al eerder open op de pinkpopdag.

Al vol met Pinkpop......
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Zo .... Ziggo dome 12 juni .... Werchter 7 juli zijn binnen .... nu ontbreekt alleen het Pinkpop weekend kaartje nog ;)

Berlijn heb ik helaas moeten skippen ivm met Guns & Roses een dag eerder ..... luxe problemen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Heb mij Gouden Tips maar eens opgestuurd.

- Francis and the Lights
- Maiden uniteD
– The Preatures

is het geworden, nu hopen op de 'loting' begin 2018...
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Morgen komt Open’er met een lading namen vanaf 12 uur (morgen zeggen ze dat hier de Kerst begint)
Voor de Pinkpop en Werchter liefhebbers iets om in de gaten te houden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Royal Blood t/m 15 juni in Amerika.
Maken ze dan nog kans voor Pinkpop?
ai, dat is krap hé...
Al is de 17e niet geheel onmogelijk, zal het wel weer een streep zijn door een act van Jan z'n verlanglijstje...
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Rick wrote:
Nickelback kunnen we afschrijven
25 juni Ziggo Dome

ja maar Pearl Jam staat toch ook in de ziggo dome…

(noob)
1f606.svg

THANk GOD! wat heb ik tegen die band een afkeer......
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
DennisvdBr wrote:

Rick wrote:
Nickelback kunnen we afschrijven
25 juni Ziggo Dome


ja maar Pearl Jam staat toch ook in de ziggo dome…

(noob)
1f606.svg


THANk GOD! wat heb ik tegen die band een afkeer……
Ik heb die haat nooit echt begrepen, heb ze ooit een in de HMH gezien. En toen vind ik het best ok. Niet bij zonder goed... maar ook niet slecht. En vooral niet om al die internet haat over zich heen te krijgen. Heb die nooit echt begrepen?
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:

DennisvdBr wrote:

Rick wrote:
Nickelback kunnen we afschrijven
25 juni Ziggo Dome


ja maar Pearl Jam staat toch ook in de ziggo dome…

(noob)
1f606.svg



THANk GOD! wat heb ik tegen die band een afkeer……

Ik heb die haat nooit echt begrepen, heb ze ooit een in de HMH gezien. En toen vind ik het best ok. Niet bij zonder goed… maar ook niet slecht. En vooral niet om al die internet haat over zich heen te krijgen. Heb die nooit echt begrepen?

Haat niet, maar ik ben totaal geen fan van die neppe zoetsappigheid.
Ik zou er geen kaartje voor kopen en de radio gaat niet harder.
Maar er is geen haat tegen hen, alleen een afkeer..

Bieber... Die HAAT ik pas.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Indiaantje89 wrote:

Marco Poloo wrote:

DennisvdBr wrote:

Rick wrote:
Nickelback kunnen we afschrijven
25 juni Ziggo Dome


ja maar Pearl Jam staat toch ook in de ziggo dome…

(noob)
1f606.svg



THANk GOD! wat heb ik tegen die band een afkeer……


Ik heb die haat nooit echt begrepen, heb ze ooit een in de HMH gezien. En toen vind ik het best ok. Niet bij zonder goed… maar ook niet slecht. En vooral niet om al die internet haat over zich heen te krijgen. Heb die nooit echt begrepen?

Haat niet, maar ik ben totaal geen fan van die neppe zoetsappigheid.
Ik zou er geen kaartje voor kopen en de radio gaat niet harder.
Maar er is geen haat tegen hen, alleen een afkeer..

Bieber… Die HAAT ik pas.

Dit is niet de goede plek om dit te bespreken, maar ik gok dat je alleen de hits kent.. Ze hebben oprecht veel goede rocknummers die absoluut niet zoetsappig zijn. Maar oke, terug naar pinkpop
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken