Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Vorig jaar deelde Pinkpop nog Green Day op het affiche met Greenfield Zwitserland, met nog een flinke hand vol namen.
Zetten nu ook weer een set namen neer waarvan we er een paar kunnen verwachten denk ik.
Echter de headline spots zijn bezet, vraag me echt af of Volbeat op 15e of 17e een sub positie aanneemt, ik verwacht en hoop er wel op.
Lijkt me een ideale voor 3FM-stage afsluiter 17e.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Es geht los! Wir sind stolz auf:
Volbeat, Limp Bizkit, Rise Against, The Offspring, Broilers, Bullet for My Valentine, The Hives, Arch Enemy, EISBRECHER OFFICIAL, Alexisonfire, Korpiklaani, Asking Alexandria, Brian Fallon & The Howling Weather, Zeal & Ardor, OOMPH!, Talco, Stick To Your Guns, Bury Tomorrow, Stray From The Path, Moose Blood und Culture Abuse!

Welke van Greenfield gaan we op Pinkpop terugzien.....Ik hoop echt op Limp, Rise Against, The Offspring, BfmV en OOPH!

Volbeat als sub of 3fm afsluiter zou ik ook erg leuk vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Es geht los! Wir sind stolz auf:
Volbeat, Limp Bizkit, Rise Against, The Offspring, Broilers, Bullet for My Valentine, The Hives, Arch Enemy, EISBRECHER OFFICIAL, Alexisonfire, Korpiklaani, Asking Alexandria, Brian Fallon & The Howling Weather, Zeal & Ardor, OOMPH!, Talco, Stick To Your Guns, Bury Tomorrow, Stray From The Path, Moose Blood und Culture Abuse!

Welke van Greenfield gaan we op Pinkpop terugzien…..Ik hoop echt op Limp, Rise Against, The Offspring, BfmV en OOPH!

Volbeat als sub of 3fm afsluiter zou ik ook erg leuk vinden.
Volbeat, Rise Against, The Offspring, Bullet for My Valentine, The Hives
deze? (stuk of 5 ongeveer)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.439
658
bcmrmaybe wrote:
Es geht los! Wir sind stolz auf:
Volbeat, Limp Bizkit, Rise Against, The Offspring, Broilers, Bullet for My Valentine, The Hives, Arch Enemy, EISBRECHER OFFICIAL, Alexisonfire, Korpiklaani, Asking Alexandria, Brian Fallon & The Howling Weather, Zeal & Ardor, OOMPH!, Talco, Stick To Your Guns, Bury Tomorrow, Stray From The Path, Moose Blood und Culture Abuse!


Welke van Greenfield gaan we op Pinkpop terugzien…..Ik hoop echt op Limp, Rise Against, The Offspring, BfmV en OOPH!

Volbeat als sub of 3fm afsluiter zou ik ook erg leuk vinden.

Volbeat, Rise Against, The Offspring, Bullet for My Valentine, The Hives
deze? (stuk of 5 ongeveer)
Van deze bands heb ik alleen The Offspring nooit gezien, de rest mag natuurlijk ook wel!The Hives heb ik vorig jaar op Nirwana Tuinfeest gezien als afsluiter. Heerlijke band om live te zien, dus ik hoop echt dat die er staan!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Volbeat, Rise Against, The Offspring, Bullet for My Valentine, The Hives
deze? (stuk of 5 ongeveer)

OOMPH! kan nog op Forta terechtkomen maar het zou zo leuk zijn om weer eens wat duutse metal op Pinkpop te hebben.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Kunnen we deze maand nog een naam verwachten? Meen me ter herinneren dat we vorig jaar voor januari al 3 headliners en 2 subs wisten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Kunnen we deze maand nog een naam verwachten? Meen me ter herinneren dat we vorig jaar voor januari al 3 headliners en 2 subs wisten…
zondag ochtend is er een nieuwe naam...
De opener van het festival wel te verstaan, winnaar finale Nu of Nooit zal in de nacht van 9 op 10 december bekend zijn.

Ik verwacht eerlijk gezegd niets meer, of er moet een band zijn die perse het tourschema online zet.
Misschien een nieuwe rond de kerstdagen, gebeurde in het verleden ook al eens.
Maar, er is niet veel over te zeggen.
Ik durf zelfs wel te beweren dat ze zo veel mogelijk willen achterhouden tot 21 februari..... :(
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.439
658
Ik weet niet in hoe verre we Judas Priest konden verwachten, maar die staan op 6 augustus in de 013. Weet niet of dit veel invloed zal hebben, maar ik denk, ik zeg 't even :p
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
The Hives toffe Live-band? Één van de meest verschrikkelijke acts die ik ooit gezien heb! Arrogant mannetje die zanger. Tussendoor steeds ontzettend aan het schreeuwen om aandacht. Nee echt, ga dat niet zien mensen!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.992
565
The Hives toffe Live-band? Één van de meest verschrikkelijke acts die ik ooit gezien heb! Arrogant mannetje die zanger. Tussendoor steeds ontzettend aan het schreeuwen om aandacht. Nee echt, ga dat niet zien mensen!
Ik zie wel meer mensen die dit tof vinden, maar ik trek het (live) ook heeeel slecht. Om bovenstaande redenen...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
The Hives toffe Live-band? Één van de meest verschrikkelijke acts die ik ooit gezien heb! Arrogant mannetje die zanger. Tussendoor steeds ontzettend aan het schreeuwen om aandacht. Nee echt, ga dat niet zien mensen!
Amen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Die arrogantie vind ik een beetje part of the show. Vond ze toen op de Springsteen dag 2012 best tof.
ik ook...

Daarbij 17e op Download Frankrijk. Zie ze nog best de 15e er bij komen...
Misschien dat frontman Pelle Almqvist nog AC-DC´s "Let There Be Rock" samen doet met Foo´s
imo, niets mis mee
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
De Canadese band Alexisonfire btw nu op Greenfield en eerder al bij Download UK, beide weekje eerder.

Kan wel eens op Pinkpop (misschien FortaRock) denk ik.
Kan alleen voor Pinkpop niet zo´n inschatting maken, 3FM of in één van de tenten?
Kan even niet vinden hoe lang geleden ze in NL waren (kan dat, Melkweg 2010)?
In Stage4, of geef ik ze dan te weinig credit?
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Kunnen we deze maand nog een naam verwachten? Meen me ter herinneren dat we vorig jaar voor januari al 3 headliners en 2 subs wisten…
Vorig jaar werd Bieber op 15 februari bekend gemaakt. Toen was Green Day al op eigen verzoek bekend, SOAD wou zelf al bekend maken. KoL en Martin Garrix werden bekend gemaakt. Richard Ashcroft had het toen al per ongeluk op zijn site staan. En de Nu Of Nooit-winnaar (The Ten Bells) was bekend.

Dus nu hebben we de drie headliners al per 1 december. Dit weekend de Nu Of Nooit-winnaar erbij. Verder verwacht ik dat Pinkpop alles wil bewaren tot 21 februari. Wellicht dat er nog een of twee acts zich verspreken of per ongeluk publiceren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Zal Volbeat eerst headline spots aankondigen en later pas sub posities?
Dat ze niet op Rock Werchter staan is vanuit die kant positief, dat dat op Pinkpop dan een afwijkende naam kan zijn.
Zolang ze festivals blijven aankondigen en er géén losse zaalshow in NL bij komt, blijf ik hopen op zondag 3FM stage afsluiter...
met de nieuwe berichten van Volbeat blijft Pinkpop een optie. Mag ook wel weer eens na 7 jaar.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zal Volbeat eerst headline spots aankondigen en later pas sub posities?
Dat ze niet op Rock Werchter staan is vanuit die kant positief, dat dat op Pinkpop dan een afwijkende naam kan zijn.
Zolang ze festivals blijven aankondigen en er géén losse zaalshow in NL bij komt, blijf ik hopen op zondag 3FM stage afsluiter…
met de nieuwe berichten van Volbeat blijft Pinkpop een optie. Mag ook wel weer eens na 7 jaar.

Ik volg niet alle festivals dus kan me vergissen maar Volbeat lijkt niet vaak meer genoegen te nemen met een andere spot dan headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Ik volg niet alle festivals dus kan me vergissen maar Volbeat lijkt niet vaak meer genoegen te nemen met een andere spot dan headliner.
idd nu alle 6 van de europese data in juni zijn headline spots.
Ik kijk er ook niet van op als ze in ZiggoDome gezet zijn, kunnen ze ook wel aan.
Qua festival opties in NL lijken de opties niet heel breed meer in juni, denk ik dat enkel Pinkpop logisch is.
Maar, beetje hoop zit er ook in, dat Jan Smeets spreekt van 'second-headliners'.
Daarbij, lijkt het me een perfecte optie als tegenhanger van Bruno Mars laatste uurtjes op die laatste dag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
vanochtend maar afwachten wat Concert at SEA wegsnoept...

las dit nog eens op de site van Concert at SEA
Eigenlijk best een aardig gebaar aan trouwe fans, maar zal dit echt de zwarthandel aanpakken?
Waarom vanaf dit jaar pre-registreren?

De vraag naar kaarten voor Concert at SEA is de laatste jaren groter dan het aanbod. Een gevolg hiervan is dat trouwe CAS fans misgrijpen en zwarthandel toeneemt.

Als organisatie willen we zoveel mogelijk echte Concert at SEA fans de kans bieden om kaarten te bemachtigen. Daarnaast streven we ernaar om zwarthandel, waarbij kaarten voor hogere prijzen worden verkocht, zoveel mogelijk terug te dringen. Door middel van pre-registratie hopen we dit in de toekomst nog beter te kunnen doen.

Net als voorgaande jaren zullen kaarten voor Concert at SEA 2018 op naam worden verkocht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.053
6.097
Sting, Miss Montreal, Alanis Morristte, Ronnie Flex (en uiteraard Blof)
op Concert at SEA.
Streepje door voor Pinkpop etc etc
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken