Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Volbeat op graspop. Komt steeds dichterbij
Met NovaRock de 16e, Pinkpop lijkt het nog te kunnen op 15e of de 17e.
Ik denk ook Hurricana/Southside nog er bij op 22 en 24 juni.
Maar, zoals eerder aangegeven. Alles is nu headline spots.
Die zijn op Pinkpop al vergeven, het zal afwachten zijn of ze geen losse show doen en dus een sub positie accepteren hé.

02 Jun 2018 +
NorwayTrondheim Trondheim Rocks

07-09 Jun 2018 +
SwitzerlandInterlaken Greenfield Festival

16 Jun 2018 +
AustriaNickelsdorf Nova Rock

23 Jun 2018 +
BelgiumDessel Graspop Metal Meeting

28-26 Jun 2018 +
FinlandSeinäjoki Provinssi Festival

Volbeat op graspop. Komt steeds dichterbij

Ik waag het te betwijfelen. Tegenwoordig is dit overal een headliner.
Misschien zouden ze genoegen nemen met een plek voor PJ.
Ik reken echter eerder op een Ziggo zaalshow in het najaar. Die verkochten ze in 2016 nog uit.

Pearl Jam @ Ziggo Dome was uitverkocht in 10 minuten. Nog geen 2e concert bekend gemaakt. Dat belooft wat voor de Pinkpop-vvk.

Pearl Jam @ Ziggo Dome was uitverkocht in 10 minuten. Nog geen 2e concert bekend gemaakt. Dat belooft wat voor de Pinkpop-vvk.

in het Pearl Jam topic is de discussie ook al.
Ik denk (nu achteraf) dat het wel eens kan meevallen.
Daantje wrote:
Want je krijgt nu een Pearl Jam hype.!

in NL dan… want er zijn mensen die lijken te vergeten dat er gewoon kaarten voor Pearl Jam op Werchter te koop zijn.
Er zijn dus genoeg mensen die niet naar een festival gaan… Kan gunstig zijn voor Pinkpop-verkoop.

Dat internet concert/festival kaarten bestellen is de grootste flop ooit ..... binnen 5 minurten staan de kaarten alweer te koop voor echt absurde prijzen ..... Waanzin !!!

Denk dat Dennis gelijk heeft mbt Pinkpopkaarten en de stormloop .... (ik hoop het ook ;) )

Dat internet concert/festival kaarten bestellen is de grootste flop ooit ….. binnen 5 minurten staan de kaarten alweer te koop voor echt absurde prijzen ….. Waanzin !!!

Denk dat Dennis gelijk heeft mbt Pinkpopkaarten en de stormloop …. (ik hoop het ook ? )
Dat valt online natuurlijk ook best te voorkomen, met bijvoorbeeld kaarten op naam. En vroeger bestond er ook al een zwarte markt voor kaarten, toen was hij alleen wat minder goed zichtbaar.

Ik ben juist wel fan van online kaartverkoop, gaat lekker snel en je kan het ook gewoon even kaarten kopen als je in de trein zit. Het zou toch ook belachelijk zijn als je in deze tijden nog in de rij voor het geldwisselkantoor moet gaan staan?

Dat internet concert/festival kaarten bestellen is de grootste flop ooit ….. binnen 5 minurten staan de kaarten alweer te koop voor echt absurde prijzen ….. Waanzin !!!

Denk dat Dennis gelijk heeft mbt Pinkpopkaarten en de stormloop …. (ik hoop het ook )

Het was te verwachten. Hopen dat er nog 1 komt. Probleem is dat mensen 160 voor een kaart gaan lappen.

Doe mij A Perfect Circle of Volbeat maar voor Pearl Jam. Maar ja, ik heb ook al staanplaatsen voor in de Ziggo Dome dus ik hoef me niet per se meer te laten overtuigen. Alleen een sterk dagprogramma op de vrijdag zal me nog overhalen om naar Pinkpop te gaan. Bruno Mars en het ego van Dave Grohl kan ik als kiespijn missen.

Doe mij A Perfect Circle of Volbeat maar voor Pearl Jam. Maar ja, ik heb ook al staanplaatsen voor in de Ziggo Dome dus ik hoef me niet per se meer te laten overtuigen. Alleen een sterk dagprogramma op de vrijdag zal me nog overhalen om naar Pinkpop te gaan. Bruno Mars en het ego van Dave Grohl kan ik als kiespijn missen.

Misschien dat omdat ik een Foo Fighters fan ben dat ik niet helemaal door een objectieve bril kijk, maar Dave Grohl en ego? Is toch juist een van de meest vriendelijke artiesten die er is op de wereld of ligt dat nou aan mij?

Rockbeer wrote:

Misschien dat omdat ik een Foo Fighters fan ben dat ik niet helemaal door een objectieve bril kijk, maar Dave Grohl en ego? Is toch juist een van de meest vriendelijke artiesten die er is op de wereld of ligt dat nou aan mij?
Zover ik weet zijn Dave Grohl idd en Corey Taylor binnen het (hard) rock genre een van de chillste gasten. Althans. Voor zover ik persoonlijk heb meegemaakt. Corey die neemt je zelfs mee om een biertje te gaan drinken als hij tijd genoeg heeft.

Maar over het dagprogramma laat ik me helemaal verrassen. Ik ga dit jaar proberen kaartjes te krijgen voor de perspresentatie, aangezien ik hier altijd wel al eens bij heb willen zijn. En dan kan ik ook met eigen ogen de namen bevestigd zien worden ipv op de live blog van Festileaks :lol:

Ik vind het arrogant overkomen om tijdens werkelijk ieder nummer te schreeuwen dat het publiek mee moet doen. Misschien is arrogant overigens niet het juiste woord hoor, maar moet ik het gewoon bij 'irritant' houden. Het blijft natuurlijk iets subjectiefs. Foo Fighters en Bruno Mars zijn absolute Champions League finale namen.

Arrogant zou ik het zeker niet noemen. Denk dat dat schreeuwen eerder als enthousiast kan worden omschreven. Ik vind het juist leuk, hij betrekt het publiek er lekker veel bij, hij is vrolijk en energiek, ik vind het geweldig. Maar ieder zo zn ding

Arrogant zou ik het zeker niet noemen. Denk dat dat schreeuwen eerder als enthousiast kan worden omschreven. Ik vind het juist leuk, hij betrekt het publiek er lekker veel bij, hij is vrolijk en energiek, ik vind het geweldig. Maar ieder zo zn ding
ik zie het ook meer als enthousiasme.
Evenals Armstrong van Green Day.
Ach, ieder zijn ding hé, de een praat te veel en de andere staat er bij als een Barbiepop.
KOL was alles behalve enthousiaste praatjes en kreten.
:mrgreen:

Walden wint Nu of Nooit en opent Pinkpop 2018.
Ja, oké...
Eens wat meer in verdiepen.
imo geen vervelende Pinkpop opener.
https://www.1limburg.nl/walden-wint-bandwedstrijd-nu-nooit-en-opent-pinkpop-2018?context=topstory

www.waldenband.nl
Facebook link
Walden is oorspronkelijk ontstaan uit de as van Cees & Mees, die al eerder furore maakte in zalen als de Effenaar, Tivoli en op Cortonville. Aangevuld met Bombardier Muffy's bassist Pelle Simon (de schreeuw van Sittard) en Seymour Sachs' gitarist Jef America (fuzzist in hart en nieren) is er een mix ontstaan van kabbelende psych rifjes, dromerige samenzang afgewisseld met keiharde fuzz partijen en feedback.

De muziek is grotendeels geïnspireerd op de Scandinavische omzwervingen van frontman Mees... wegrennen van autosmokkelaars, slapen onder bruggen, bevriezen in een tipi, maar ook de nachten lang durende zonsondergangen, de stilte van de bergen en de eeuwige vrijheid.

https://youtu.be/MII7jwCJZAU

Users who are viewing this thread