Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
kondigt PJ niet altijd zijn data 1) op een maandag en 2) in 1x zijn data aan? (kan mis zijn hier in natuurlijk..)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Rock in Rio Lisboa hint ook op nieuws, dus er 'komt' wel wat. Ongetwijfeld PJ, geruchten gaan over 12 & 14 juni Ziggo Dome én Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Rock in Rio Lisboa hint ook op nieuws, dus er ‘komt’ wel wat. Ongetwijfeld PJ, geruchten gaan over 12 & 14 juni Ziggo Dome én Pinkpop.
volgens de laatste gelekte lijst ( zie Pearl Jam topic )
zou het gaan over 13 en 14 juni Ziggo en zaterdag 16e Pinkpop, overigens de zaterdag 7e juli Rock Werchter...
Afwachten maar.
Overigens staat Rock in Rio er niet in, wel een gaatje rond die datum in de gelekte lijst...
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Het getal 10 ontbreekt in dat dingetje op Twitter. Hoe heet het belangrijkste album van Pearl Jam, commercieel gezien?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
volgens de laatste gelekte lijst ( zie Pearl Jam topic )
zou het gaan over 13 en 14 juni Ziggo en zaterdag 16e Pinkpop, overigens de zaterdag 7e juli Rock Werchter…
Afwachten maar.
Overigens staat Rock in Rio er niet in, wel een gaatje rond die datum in de gelekte lijst…

Let's get it over with!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
667
Het getal 10 ontbreekt in dat dingetje op Twitter. Hoe heet het belangrijkste album van Pearl Jam, commercieel gezien?

Dingetje loopt sowieso van 0 tot 9 in plaats van tot 10.. dus zou dat niet zozeer als hint zien.
Maar goed, uiteraard hoop ik dat de aankondiging snel komt.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Voor degene die het nog niet gemerkt hadden .... ik het een hele mooie grote roze Pearl Jam zonnebril op.

Maar verbaas me erover dat mensen roepen dat Pearl Jam alleen maar oude meuk heeft ...... Sirens ... Just Breathe ..... Lighting Bolt ..... zijn toch geen 20 jaar oud ;)

Wanneer was de laatste singel van FF of Greenday .... Robbie Williams ...... (bij deze heb ik me toch kostelijk vermaakt)

Bovendien speelt PJ moeiteloos een set van meer dan 2 uur vol met redelijk bekende nummers voor het grote publiek.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Bovendien speelt PJ moeiteloos een set van meer dan 2 uur vol met redelijk bekende nummers voor het grote publiek.
twijfel ik niet aan... 100% festival headliner!
Voor Pinkpop zeker een must have in 2018
 

JMWK

Randprogramma
15 dec 2016
153
99
Met PJ als 100%-festivalheadliner overweeg ik na 3 jaar afwezigheid voor de 17e keer naar PP te gaan....mocht het niet lukken om veldkaarten te scoren voor de Ziggo optredens.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
kun je beter andersom doen .... ziggo zal medio december is VVK gaan .... en geef ze een half uur .....
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
The Killers 29 juni in Lissabon. Zou toch echt een deceptie/afgang van jewelste zijn als zij toch de laatste headliner zijn in plaats van Pearl Jam.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
The Killers 29 juni in Lissabon. Zou toch echt een deceptie/afgang van jewelste zijn als zij toch de laatste headliner zijn in plaats van Pearl Jam.
The Killers zijn een enorm gerucht voor Bonnaroo. Zijn pas bij Hurricane/Southside in Europa, paar weken later.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Tom wrote:
The Killers 29 juni in Lissabon. Zou toch echt een deceptie/afgang van jewelste zijn als zij toch de laatste headliner zijn in plaats van Pearl Jam.

The Killers zijn een enorm gerucht voor Bonnaroo. Zijn pas bij Hurricane/Southside in Europa, paar weken later.

Ik herhaal: The Killers 29 juni in Lissabon...

Zijn dus niet PAS dan in Europa misschien dan NOG of an TERUG, maar eind juni ook al sowieso.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
DennisvdBr wrote:

Tom wrote:
The Killers 29 juni in Lissabon. Zou toch echt een deceptie/afgang van jewelste zijn als zij toch de laatste headliner zijn in plaats van Pearl Jam.


The Killers zijn een enorm gerucht voor Bonnaroo. Zijn pas bij Hurricane/Southside in Europa, paar weken later.

Ik herhaal: The Killers 29 juni in Lissabon…

Zijn dus niet PAS dan in Europa misschien dan NOG of an TERUG, maar eind juni ook al sowieso.
ik herhaal: The Killers gerucht voor Bonnaroo 7 - 10 juni, ik verwacht ze pas 2 weken later in Europa tijden Hu/So 22 -24 juni
 

iggy2016

Playlistbediener
22 nov 2016
49
0
Ik weet niet of dit al gezegd id maar op pearl jam forum zeggen ze dat 4 december de EU tour bekend wordt gemaakt. Ze betrekken Nine Inch Nails ook erbij.

Ikzelf denk dat Franz Ferdinand ook kans maakt om te komen. Nieuw album en ze gaan touren volgend jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Ik weet niet of dit al gezegd id maar op pearl jam forum zeggen ze dat 4 december de EU tour bekend wordt gemaakt. Ze betrekken Nine Inch Nails ook erbij.

Ikzelf denk dat Franz Ferdinand ook kans maakt om te komen. Nieuw album en ze gaan touren volgend jaar
ja, die 4 december komt oa door berichten uit Spanje waar Mad Cool 5 december met vvk start.
Strookt ook wel met wat Smeets zei over, begin december? Maar ik denk dat Pearl Jam zelf wel bepaald wanneer ze het nieuws brengen, zonder inbreng van wat festivals willen.
ik twijfel, dacht echt dat er begin deze week wel nieuws zou zijn?

Blijkbaar dus ergens nieuws tussen nu en 5 december?
Morgen is het Thanksgiving en daarna Black Friday, ik weet niet of er dan überhaupt Amerikaanse nieuwtjes komen?
Zodoende dacht ik ook aan begin deze week, ook met het oog op vvk Werchter zaterdag.
Hoop op volgende week dan, anders tillen ze de aankondiging echt over november heen.

Die aankondiging komt, daar ben ik wel van overtuigd.
Of Pinkpop er bij zit 99,99%... (het 'gelekte' schema schrijft van wel)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken