Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
De headliner van 16 juni zal op zeer korte termijn wel komen…
Tijd om wat meer in te gaan op de subs.
Wat zijn momenteel realistische opties.
QOTSA, Volbeat, Avenged Sevenfold, Stone Sour, 30 Seconds to Mars, Bon Jovi, Pink, Royal Blood?
Help me eens met suggesties.

Roept u maar…
Gorillaz, The Script, Oscar & the Wolf ook opties?
Oscar voor Bruno als op boutique bedoelen jullie dan hé?
Ik twijfel over Gorillaz en Oscar op Pinkpop, imo ander festival...

Misschien Marco Borsato toch voor de zekerheid er bij noemen.
Limp Bizkit of Offspring zal wel sub positie niet halen he? Misschien afsluiten Brightlands tent?
Vind niemand het opvallend dat er nog geen Europese data van Pink zijn, met heel juni nog open in het tourschema?

edit: Hollywood Vampires kunnen ook wel 3FM stage afsluiten imo...
edit 2: Rick Astley op de dag van Foo's ? Dat gaat zeker te ver hé? ;)
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Liever Rick Astley dan Marco Borsato ;). Ligt niet in de verwachting maar als Richie en Hanson er kunnen staan, waarom Astley dan niet? ;)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
709
Grappig dat absurd populaire DJ's hier afgeschoten worden omdat ze niet binnen de "'bandjes'-filosofie van Pinkpop" passen, maar men ondertussen wel serieus Rick Astley en Marco Borsato als kanshebbers noemt.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
Dat Pink nog geen data heeft in juni is toch vrij logisch. Ze heeft eerst een intensieve tour in de USA met 39 optredens. En gaat in juli down under. Misschien even een paar weekjes bijtanken met het gezin?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Ik denk dat Pink gezien haar tourschema volgend jaar niet in Europa zal zijn. Ik vermoed eerder begin 2019 indoor door Europa.
Dat lijkt me in ieder geval een stuk logischer met de data die ze nu al heeft staan in Amerika en Australië in 2018.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Grappig dat absurd populaire DJ’s hier afgeschoten worden omdat ze niet binnen de “‘bandjes’-filosofie van Pinkpop” passen, maar men ondertussen wel serieus Rick Astley en Marco Borsato als kanshebbers noemt.
Ik zie nog niet echt aanleiding om ze te noemen.
Momenteel veel aankondigingen op Europese festivals in de categorie "bandjes".
Als er dj geruchten zich aandienen dan kan ik ze pas noemen, niet echt mijn focus op.
Dus als iemand meer expertise in dj-geruchten heeft, voel je vrij ze vooral te noemen.
Momenteel kom ik niet verder dan Axwell Ingrosso of Galantis? Milky Chance of Chainsmokers?
Ik denk dat ik wacht op aankondigingen van dj's, bijvoorbeeld bij Wireless, Ultra of wat meer mainstream festivals of zo.
Maar gezien het goede "bandjes" aanbod, vraag ik me af of er veel plek is voor dj's.
Qua top dj's weet ik ook niet of de Armin's, Tiësto's, Hardwell's en de Afrojack's komen voor een uurtje in de middagzon.

Ik heb wérkelijk géén idéé...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Tiësto staat toch op Tinderbox? Milky Chance zijn trouwens geen Dj's hé haha
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik denk dat het voor Dj's niet uitmaakt of ze touren in Europa of niet. Touren doen ze eigenlijk altijd wel en ze vliegen van hot naar her met hun privé vliegtuigen dus dat is ook geen probleem.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Grappig dat absurd populaire DJ’s hier afgeschoten worden omdat ze niet binnen de “‘bandjes’-filosofie van Pinkpop” passen, maar men ondertussen wel serieus Rick Astley en Marco Borsato als kanshebbers noemt.

Over het algemeen komen er ook bijzonder weinig dj's naar Landgraaf (en terecht wat mij betreft maar goed). Dus om nou alle djs die mogelijk zijn mee te nemen lijkt me overbodig voor die ene of heel misschien twee (maar dat is toch al veel volgens mij) dj-plekken die er zo nu en dan weggegeven worden op Pinkpop. Bandjes komen er zat en ja zeker de laatste jaren laat zien dat je op Pinkpop met alles rekening moet houden en dus ook met Marco Borsato en Rick Astley.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Editors doen eind mei een festival in de UK en in juli een festival in Duitsland. Na het headlinen van Best Kept Secret en Lowlands nu weer een jaartje sub op Pinkpop?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Dit zie ik eigenlijk best wel zitten.
Als dit daadwerkelijk zou zijn en ze touren vanaf juni. Toch mooi. Plus, het is een headliner waar veel belangstelling naar zou kunnen zijn, zoals Smeets al zei
https://festileaks.com/2017/11/fleetwood-mac-op-tournee-2018/
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Dit was een paar maanden geleden al bekend. Die touren eerst door Amerika om in 2019 naar Europa te komen. Daarbij zijn festivals niet uitgesloten. Ze hebben bijvoorbeeld nog nooit Glastonbury aangedaan en kan me indenken dat ze ook zomaar een optie zijn voor de speciale editie van PP in 2019.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.754
Dit zie ik eigenlijk best wel zitten.
Fleetwood Mac werd door iemand met bepaalde inside info op Inforoo al geconfirmed tesamen met The Killers en Jay Z voor Bonnaroo. Zoals PJ dus zegt, eerst een tour door de VS dan pas de EU.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Dit was een paar maanden geleden al bekend. Die touren eerst door Amerika om in 2019 naar Europa te komen. Daarbij zijn festivals niet uitgesloten. Ze hebben bijvoorbeeld nog nooit Glastonbury aangedaan en kan me indenken dat ze ook zomaar een optie zijn voor de speciale editie van PP in 2019.
precies, wij vallen in herhaling hé ;)
2019 Glasto en Pinkpop, pak maar een potloodje.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Misschien van de week ook even Rock in Roma even in de gaten houden.
Die zullen ook wel snel met nieuws komen.

http://www.rockinroma.com/homepage/

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
De Spaanse site van ticketmaster bevestigd in ieder geval de tour van Pearl Jam in 2018.
Heb t even gecheckt met de Nederlandse maar daarop is deze afbeelding niet te vinden.
Zal er dus wel vlug af zijn denk ik......
https://www.ticketmaster.es/artist/pearl-jam-entradas/226

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken