Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.934
3.305
Aangezien Mad Cool op 4 december met hun laatste naam komen zal de tour waarschijnlijk voor die tijd wel bekend worden.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Wat zal het zijn?
Kwestie van dagen… of slechts uren???
#PJTOUR2018

Ik denk dat als het Pinkpop is even wachten is denk ik toch.
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Ik "hoorde" dat PJ ruim 2 uur krijgt op 16 juni .....

Kunnen jullie daar rekening mee houden met de Subs ....... ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik “hoorde” dat PJ ruim 2 uur krijgt op 16 juni …..

Kunnen jullie daar rekening mee houden met de Subs …….


Ik hoorde dat ze in de Ziggo nog meer tijd krijgen dus hophophop naar de Ziggo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Ik “hoorde” dat PJ ruim 2 uur krijgt op 16 juni …..

Kunnen jullie daar rekening mee houden met de Subs …….


Ik hoorde dat ze in de Ziggo nog meer tijd krijgen dus hophophop naar de Ziggo.

ik verwacht ook dat veel Pearl Jam fans dat zullen doen hoor.
Geeft mij meer rust voor de Pinkpop-voorverkoop.
Geen fanbase die aan weekend-kaarten gaat snoepen, al een paar jaar niet direct uitverkocht.
Geeft weer wat rust op de nacht van vrijdag 23 februari tot zaterdagochtend 24 februari 10 uur....
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Precies Dennis ..... dat zei ik afgelopen weekend ook al tegen mijn maten .... nu er veel optredens rond PP staan gepland zal de run op PP kaarten minder zijn ..... mij zul je overigens gewoon zien in de ziggo .... PP ... Berlijn en Werchter ;)

BCM....... weet niet zo goed hoe ik je opmerking moet opvatten .... is het cynich ?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
PJ wrote:
De Spaanse site van ticketmaster bevestigd in ieder geval de tour van Pearl Jam in 2018.
Heb t even gecheckt met de Nederlandse maar daarop is deze afbeelding niet te vinden.
Zal er dus wel vlug af zijn denk ik……
https://www.ticketmaster.es/artist/pearl-jam-entradas/226

Wat zal het zijn?
Kwestie van dagen… of slechts uren???
#PJTOUR2018

Toch leuk dat er dan weer aandacht aan word besteed op de homepage van festileaks.
Menig gerucht/nieuws wat hier gepost wordt zie je daar korte tijd later soms terug. Wel geinig :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
BCM……. weet niet zo goed hoe ik je opmerking moet opvatten …. is het cynich ?

Hahahaha...ja dat is een beetje cynisch. Ik vind (mening dus) PJ overrated voor een rockband. Niet mijn soort muziek. Dus ik vind dat ze beter in de Ziggo kunnen staan dan op een festival. Voor mij hoeft het niet. Ik denk dat veel fans er ook zo over denken. Bij Pinkpopgangers zal het wel hoger zijn dan 50/50.

Maar goed..als ze op Pinkpop staan dan zijn we tenminste van het PJ gezeik af. Dat juich ik toe.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Zeg PJ en eh als jullie op Pinkpop zijn, moeten we toch wel eens een meeting plannen toch?
Wil wel eens een pint met jullie proosten ;)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Within Temptation doet een najaar tour in Europa in 2018. Deze zomer nog een paar festivals meepakken zoals Pinkpop?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
BCM……. weet niet zo goed hoe ik je opmerking moet opvatten …. is het cynich ?

Hahahaha…ja dat is een beetje cynisch. Ik vind (mening dus) PJ overrated voor een rockband. Niet mijn soort muziek. Dus ik vind dat ze beter in de Ziggo kunnen staan dan op een festival. Voor mij hoeft het niet. Ik denk dat veel fans er ook zo over denken. Bij Pinkpopgangers zal het wel hoger zijn dan 50/50.
Maar goed..als ze op Pinkpop staan dan zijn we tenminste van het PJ gezeik af. Dat juich ik toe.

Pearl Jam is een act die draait op ouwe nummers, maar ze zijn wel retegoed. Duizenden malen betere boeking dan Bieber vorig jaar zelfs.
Alive blijft een van mijn lijfliederen.

En persoonlijke voorkeuren mogen hier best wel gepost worden trouwens.
Dat laat in ieder geval zien dat we niet allemaal als een eenheidsworst acteren hier op het forum.

Ik ben er in ieder geval weer bij nadat ik de editie van vorig jaar heb geboycot (en dat vanwege eerdergenoemd discodag-persoon).
Dit wordt dan mijn 20e keer (betaald) Pinkpop inmiddels, en daarbij nog 5 keer op de wilhelminaberg toen ik nog heeeel jong was, das dan samen de 25e editie.... Jeeh. Kom maar op met die kaartjes !
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Zeg PJ en eh als jullie op Pinkpop zijn, moeten we toch wel eens een meeting plannen toch?
Wil wel eens een pint met jullie proosten
1f609.svg

Als ik het dit jaar red (verplichtingen ivm werk) kunnen we dat zeker doen. :cool:

Nine inch Nails naar Mad Cool trouwens.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
PJ wrote:
Nine inch Nails naar Mad Cool trouwens.

mwa, wel leuk NiN voor Mad Cool Madrid…
Morgen is een mooiere dag denk ik
1f609.svg
(vage hint zonder coordinaten)

Vage hint zonder coördinaten... Die Dennis weet weer iets...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
667
Voor Pinkpop heeft het nog geen invloed, die komen pas in december met laatste headliner. Dus verwacht geen Pearl Jam morgen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Even beetje of topic maar wat vinden jullie van de manier waarop Mas Cool haar line up bekend maakt? Ik vind het wel wat hebben. Je festival staat bijna dagelijks gedurende een week of wat in het nieuws. Zou het niet iets zijn voor PP? Gewoon iets van 15 namen van de affiche aan de hand van hints droppen. 5 per week, en dan op een latere datum de rest droppen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken