Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
PJ wrote:
Had Jan toch gelijk, als ze in Amerika op de knoppen drukken……………
Kan me niet heugen dat we ooit al 2 headliners binnen 3 dagen hebben gehad…


nee idd…. Voel me ook een beetje in de luren gelegd.

Duurt het nu tot begin december, net voor de Gouden Tip.
Wat denk jij?
Als het Pearl Jam is wordt het wachten tot december.
Als het iets anders is zou ik het echt niet weten. Als de geruchten kloppen krijgen we zeer snel nieuws over tours van GnR en U2 al sluit ik die laatste eigenlijk uit voor PP. Metallica laat ook nog lang op zich wachten, al is het wel logisch dat grote bands nooit in dezelfde week samen tournieuws komen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Ik verwacht dat Pearl Jam in Europa, evenals in Zuid-Amerika, losse shows combineert met festivals. Voor de Benelux voorspel ik dan Rock Werchter + een losse show op het Goffertpark.

Metallica daarentegen gaat mijns inziens zowel Rock Werchter als Pinkpop aandoen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.448
Beide headliners niet mijn ding maar goeie boekingen.
Hoop op Guns n Roses, toch mooi een dagticket in de hoop dat Axl dan wel zuiver zingt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.448
ze zijn daar even snel met het bevestigen van acts als met het doorvoeren van een voorverkoop. snap nog steeds niet dat ze daar niet eens gewoon in meegaan.
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Heeft Metallica in het verleden niet eerder gezegd alleen het festival te willen afsluiten. Als Bruno Mars dit doet kunnen we wellicht Metallica al afschrijven?

Zelf zou ik PJ heel tof vinden omdat ik ze nog niet heb gezien. GnR in het Goffertpark gezien. Was erg tof dus mogen van mij ook best komen.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Heeft Metallica in het verleden niet eerder gezegd alleen het festival te willen afsluiten. Als Bruno Mars dit doet kunnen we wellicht Metallica al afschrijven?

Zelf zou ik PJ heel tof vinden omdat ik ze nog niet heb gezien. GnR in het Goffertpark gezien. Was erg tof dus mogen van mij ook best komen.
In 2014, laatste keer Werchter stonden ze op donderdag. En hebben daar nog gestaan op andere dagen dan zondag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Waarom zou Pinkpop Bruno Mars nog niet officieel bekend hebben gemaakt?

Omdat het nog niet de bedoeling was?
Omdat De Limburger vanuit z'n bronnen meeklapte met Roskilde, Boutique en Open'er en met de scoop vooruit wilde lopen?

Of... het klopt niet, en de bronnen hebben de journalist van De Limburger flink beet genomen.
Maar dat zou wel een ontzettende grap zijn. Al denk ik wel dat er dan inmiddels al lang een ontkennend bericht van Pinkpop was, dus het zal wel kloppen.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Bruno mars, niet mijn ding. Wel een goede boeking.
Nu wel heel erg benieuwd naar de 3de headliner.
Vooralsnog 1 daggie pinkpop. FF....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Ik verwacht dat Pearl Jam in Europa, evenals in Zuid-Amerika, losse shows combineert met festivals. Voor de Benelux voorspel ik dan Rock Werchter + een losse show op het Goffertpark.

Metallica daarentegen gaat mijns inziens zowel Rock Werchter als Pinkpop aandoen.

Losse show PJ dan eerder in de ziggo dome (of GelreDome of Arena).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Rockbeer wrote:
Ik verwacht dat Pearl Jam in Europa, evenals in Zuid-Amerika, losse shows combineert met festivals. Voor de Benelux voorspel ik dan Rock Werchter + een losse show op het Goffertpark.

Metallica daarentegen gaat mijns inziens zowel Rock Werchter als Pinkpop aandoen.


Losse show PJ dan eerder in de ziggo dome (of GelreDome of Arena).
ja, als Pearl Jam alleen losse show doet.
Metallica en GnR later zijn.

Zie ik toch de kans op Iron Maiden groeien... Sorry boys (and girls)...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Bruno mars, niet mijn ding. Wel een goede boeking.
Nu wel heel erg benieuwd naar de 3de headliner.
Vooralsnog 1 daggie pinkpop. FF….

Even logisch beredeneren.
GnR stonden vorig jaar in de Goffertpark. Als ze volgend jaar festivals doen is denk ik PP een grote kanshebber. Een ander Nederlands festival zie ik niet echt als een optie. Bij een losse show wordt nu de Arena of het Malieveld een optie.
Metallica gaan op festivaltour en Fortarock zou kunnen maar is wel heel kort na hun Arenatour. PP is een betere optie omdat dit toch 2 weken later is. Voor de rest zie ik ook hun niet vlug op een ander festival in NL spelen.
QOTSA: Fortarock PP of toch een ander festival??
Pearl Jam. Alle opties open, Ziggo, Goffertpark en PP. Gezien de grote wens van PP om hen te halen is dit nu wel het moment. Anders gaat er zo weer 3-4 jaar voorbij voor ze weer door Europa touren. Denk ook aan de uitspraak van Jan 2 jaar geleden. Pearl Jam wilde toen volgens zijn zeggen heel graag naar PP maar uiteindelijk ging heel die tour niet door. Wie weet welke afspraken toen al gemaakt zijn...
Wie het uiteindelijk wordt, ik zou een unibetje doen op Pearl Jam. :wink:
Kan me overigens niet voorstellen dat ze met iets anders komen dan hetgeen ik net genoemd heb....
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Even logisch beredeneren.
GnR stonden vorig jaar in de Goffertpark. Als ze volgend jaar festivals doen is denk ik PP een grote kanshebber. Een ander Nederlands festival zie ik niet echt als een optie. Bij een losse show wordt nu de Arena of het Malieveld een optie.
Metallica gaan op festivaltour en Forzarock zou kunnen maar is wel heel kort na hun Arenatour. PP is een betere optie omdat dit toch 2 weken later is. Voor de rest zie ik ook hun niet vlug op een ander festival in NL spelen.
QOTSA: Forzarock PP lowlands??
Pearl Jam. Alle opties open, Ziggo, Goffertpark en PP. Gezien de grote wens van PP om hen te halen is dit nu wel het moment. Anders gaat er zo weer 3-4 jaar voorbij voor ze weer door Europa touren. Denk ook aan de uitspraak van Jan 2 jaar geleden. Pearl Jam wilde toen volgens zijn zeggen heel graag naar PP maar uiteindelijk ging heel die tour niet door. Wie weet welke afspraken toen al gemaakt zijn…
Wie het uiteindelijk wordt, ik zou een unibetje doen op Pearl Jam.
1f609.svg

Kan me overigens niet voorstellen dat ze met iets anders komen dan hetgeen ik net genoemd heb….

Fortarock heeft met Nightwish zn headliner al binnen, hebben aangegeven geen grotere headliner te hebben dit jaar. Dus voor Metallica en QOTSA hoef je Fortarock niet mee te rekenen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dat wist ik nog niet, dan stijgen de kansen voor Metallica wat mij betreft of zou bijvoorbeeld een festival als Lowlands ook een optie zijn???
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik merk dat veel mensen QOTSA zien als sub voor de FF, maar ik denk dat ze eerder zullen gaan kiezen voor een headlinespot op Lowlands.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Als PJ naar NL komt dan het liefst een losse show. Want dan krijg je tenminste een volledige show van 2,5 - 3 uur. Plus wanneer het in Ziggo dome zou zijn, dan is het geluid ook 10x beter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken