Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Heel erg blij met FF. PJ hoeft van mij niet. Ik hoop dat RW en PP Guns n Roses delen.

PJ kan mooi in de Ziggo, Arena of Goffert. Malieveld zou ook een mooie locatie zijn.

Het verzetten van PP is denk voor of PJ of Guns geweest. Ik duim dat het Guns wordt.

Het verzetten was toch al nodig want Pinksteren is wel heel erg vroeg in 2018, namelijk half mei.
Dus ze kunnen het net zo goed verzet hebben om in het schema te passen van FF. Dat neemt niet weg dat ze misschien in overleg met management van FF nog een weekje extra zijn opgeschoven vanwege een andere grote headliner die ze graag wilden hebben.

16 juni tot 11 juli en 20 juni tot 10 juli zijn de data van de laatste 2 tours door Europa van Pearl Jam.
Zegt natuurlijk helemaal niks maar toch, vond het het vermelden wel waard. Ik zie ze zomaar hun tour door Europa starten op PP eerlijk gezegd

Ik krijg weer dat gevoel dat ik vorig jaar ook had. Toen ging dat over ene Justin Bieber en toen dacht ik op den duur bij mezelf. Die Dennis weet meer maar legt niet al zijn kaarten op tafel…
Dat heb ik nu weer
1f609.svg

[/quote]

Ik zat NET te denken dat Dennis altijd net iets te goed geïnformeerd is :wink:

Even over de wat kleinere namen. Van mij mogen ze de "nieuwe" band van Marco Roelofs ook vragen voor stage 4. STAVAST. Vandaag het album geluisterd en vond het best wel vet.
Wel met de afspraak dat hij in 2019 terugkomt met een kleine Heideroosjes reünie. Want eigenlijk mogen zij niet ontbreken op Pinkpop 2019, net als KREZIP :lol:

16 juni tot 11 juli en 20 juni tot 10 juli zijn de data van de laatste 2 tours door Europa van Pearl Jam.
Zegt natuurlijk helemaal niks maar toch, vond het het vermelden wel waard. Ik zie ze zomaar hun tour door Europa starten op PP eerlijk gezegd
5 weekenden over 4 weken tijd lijkt me niet onwaarschijnlijk voor een tour van ze. Toch?
Net 1 a 2 weken te vroeg zitten en het gaat niet door hé, net als in 2010 en 2014. Dus zal je net genoeg weken moeten verschuiven, weekje of 4 misschien.

Bruno Mars zaterdag 16 juni op Werchter Boutique.

Krap aan, maar dicht op Pinkpop vrijdag of zondag?
Te krap???

Krap, maar zou nog kunnen. In zijn Amerikaanse tour speelt hij vaker twee dagen na elkaar (ook op verschillende plekken).

Wat stond er in die email van de Ten Club, ook concreet europa genoemd?

Schrijf Bruno maar met potlood op, toch?

Tijdens zijn Amerikaanse tour speelt hij max. 2 dagen achter elkaar. Dus... 16 juni WB, 17 juni (de 'maandag' dus 'popdag') op PP?

Al zeg ik het zelf, maar dat klinkt toch legitiem?

Tijdens zijn Amerikaanse tour speelt hij max. 2 dagen achter elkaar. Dus… 16 juni WB, 17 juni (de ‘maandag’ dus ‘popdag’) op PP?

popdag?

Dus, FF, PJ en Bruno Mars? Lijkt me een prima trio headliners. Stuk voor stuk beter dan die van dit jaar.

Tijdens zijn Amerikaanse tour speelt hij max. 2 dagen achter elkaar. Dus… 16 juni WB, 17 juni (de ‘maandag’ dus ‘popdag’) op PP?

Maandag?

Zondag Bruno Mars op m'n lijstje.. Realistisch dus haha. Zoals al eerder gezegd wel een van de betere live pop artiesten op dit moment. SuperBowl halftime show was ook echt bizar goed! Dus kijk er stiekem wel naar uit.

Marco Poloo wrote:
En daar is Bruno Mars voor Open’er 2018, Kan Werchter wederom opletten…

en Roskilde

Ik denk zelf ook Pinkpop, en dat deze vrij snel bekend wordt, zoals Jan noemde bij Domien.
Ik verwacht dat Open'er zich nou weer een maandje rustig houdt dus daar hoeven we voorlopig geen nieuws te verwachten (ik hoop wel wat gitaren, want ik ga wederom!)

Ik denk zelf ook Pinkpop, en dat deze vrij snel bekend wordt, zoals Jan noemde bij Domien.
kan
maar vrij snel kan ook een andere act over een paar dagen of weken zijn hé.

Ik vind het te krap en denk dat we nu kunnen zeggen dat hij waarschijnlijk niet komt.
Dat zeg ik niet uit persoonlijke mening, ik zou het een uitstekende act vinden, helemaal prima.
Maar, we zullen zien...

Users who are viewing this thread