Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Ik geloof niet dat QOTSA nog een plek anders dan headliner wilt maar dromen mag natuurlijk. Als ze voor FF staan ben ik van de partij :p
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Download laat nog even wachten met hun namen.
https://facebook.com/story.php?story_fbid=10156761877339202&id=9875574201
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Royal Blood naast de Lollapalooza's ook mee met Pearl Jam als support in Rio.

Kunnen Europese festivals in juni wel eens een optie blijken voor Royal Blood, na de data in Australië.
Aangezien Jan al vaker heeft aangegeven het UK-duo graag te willen hebben, zie ik ze als een groot kanshebber.
Pearl Jam mogen ze gewoon mee nemen overigens... ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Geruchten omtrent Guns n Roses voor festivals Spanje volgend jaar juni/juli.

http://masdecibelios.es/guns-n-roses-tocara-2018-festival-espana/

 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Geruchten omtrent Guns n Roses voor festivals Spanje volgend jaar juni/juli.

Guns N’ Roses tocará en 2018 en un festival de España

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://masdecibelios.es/guns-n-roses-tocara-2018-festival-espana/embed/#?secret=OXDJy87KX7" data-secret="OXDJy87KX7" width="600" height="354" title="“Guns N’ Roses tocará en 2018 en un festival de España” — +dB" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Mijn Spaans is niet meer zoals het was maar wat ik begrijp komen ze dus waarschijnlijk de weken voor Pinkpop naar Europa? En zegut die zegt ook dat ze naar Europa komen. Is dit dan misschien de reden dat festivals verzet worden?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.261
6.753
The rumors are true: we will have Guns N 'Roses in Spain in 2018 . As our colleague Rafa Basa points out , it will be in a big festival "between the end of June and mid-July", which leaves the contest in Download Festival Madrid 2018 (28-30 June), Rock Fest Barcelona 2018 (5-7 July ) and Resurrection Fest 2018 (11-14 July).

The announcement will become official soon and given that Guns N 'Roses only played in Madrid and Bilbao this year, the ballots for Axl Rose and Slash seem to be more in Barcelona and his Rock Fest, which in its edition this year featured classics of the rock like Aerosmith, Alice Cooper or Deep Purple, so the name of Guns N 'Roses does not undo much too, right?

Volgens mij gaan ze op een stadium-tour, zoals de Foo's, met een aantal festivals ertussendoor. Hell Fest en GMM, denk ik, zouden wel twee van die festivals kunnen zijn die ze zouden aan doen. Rock Am Ring en Downloads vallen misschien net iets te vroeg voor de tour?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Een ding weet ik wel. Als PP naast FF ook GnR als headliner heeft wordt het weer een heeeeeele wachtrij bij ticketmaster..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Een ding weet ik wel. Als PP naast FF ook GnR als headliner heeft wordt het weer een heeeeeele wachtrij bij ticketmaster..
geen lange wachtrij... een hele korte, geef het 20 minuten. .
Als ze Hellfest doen, denk ik dat GMM idd een mogelijke is. Maar zie ze ook zomaar Benelux overslaan hoor, evengoed.
Staat er overigens niet in het Spaanse artikel eind juni?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
geen lange wachtrij… een hele korte, geef het 20 minuten. .
Als ze Hellfest doen, denk ik dat GMM idd een mogelijke is. Maar zie ze ook zomaar Benelux overslaan hoor, evengoed.
Staat er overigens niet in het Spaanse artikel eind juni?

Dan ga ik richting limburg om een fysiek punt uit te zoeken. Waar staat Jan Smeets ook altijd?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
ppppsssssttttt....

iemand een sprankje hoop voor een mogelijke headliner die we niet vaak durven te noemen?

klik hier

:mrgreen:

fijne avond ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
ppppsssssttttt….

iemand een sprankje hoop voor een mogelijke headliner die we niet vaak durven te noemen?

klik hier

mrgreen.png


fijne avond
1f609.svg
Ik krijg weer dat gevoel dat ik vorig jaar ook had. Toen ging dat over ene Justin Bieber en toen dacht ik op den duur bij mezelf. Die Dennis weet meer maar legt niet al zijn kaarten op tafel...
Dat heb ik nu weer :wink:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
PJ wrote:
Een ding weet ik wel. Als PP naast FF ook GnR als headliner heeft wordt het weer een heeeeeele wachtrij bij ticketmaster..


geen lange wachtrij… een hele korte, geef het 20 minuten. .
Als ze Hellfest doen, denk ik dat GMM idd een mogelijke is. Maar zie ze ook zomaar Benelux overslaan hoor, evengoed.
Staat er overigens niet in het Spaanse artikel eind juni?

Is GNR niet te duur voor GMM?
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Eerst horen van pinkpop zelf, dan geloof ik dat pas.
Te vaak valse hoop gehad.!

Overigens zie ik ziggo dome ook nog maar zo maar gebeuren.
Misschien heb ik dat nog liever.
2 avondjes Pearl jam.! 2 keer 35 nummers.
Of ziggo en pp.!
Maar goed, waar ze ook komen.
Ik kom sowieso!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Eerst horen van pinkpop zelf, dan geloof ik dat pas.
Te vaak valse hoop gehad.!

Overigens zie ik ziggo dome ook nog maar zo maar gebeuren.
Misschien heb ik dat nog liever.
2 avondjes Pearl jam.! 2 keer 35 nummers.
Of ziggo en pp.!
Maar goed, waar ze ook komen.
Ik kom sowieso!
voor mij is het simpel.
Heb me voorgenomen ze te willen zien, stel het is ZiggoDome, GelreDome of Pinkpop.
Komen ze op Pinkpop is het win win situatie!
Foo Fighters krijgen we al, de eerste win win is binnen. Vreugde sprong ging uitgebreid door kantoor hoor maandag!! ;)
De 3de die ik wil zien volgend jaar is Iron Maiden, maar die heb ik al vaak gezien dus kan wel weer een jaartje missen.
Sowieso Pinkpop en Pearl Jam in 2018 is het streven :mrgreen:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Heel erg blij met FF. PJ hoeft van mij niet. Ik hoop dat RW en PP Guns n Roses delen.

PJ kan mooi in de Ziggo, Arena of Goffert. Malieveld zou ook een mooie locatie zijn.

Het verzetten van PP is denk voor of PJ of Guns geweest. Ik duim dat het Guns wordt.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Daantje wrote:
Eerst horen van pinkpop zelf, dan geloof ik dat pas.
Te vaak valse hoop gehad.!

Overigens zie ik ziggo dome ook nog maar zo maar gebeuren.
Misschien heb ik dat nog liever.
2 avondjes Pearl jam.! 2 keer 35 nummers.
Of ziggo en pp.!
Maar goed, waar ze ook komen.
Ik kom sowieso!


voor mij is het simpel.
Heb me voorgenomen ze te willen zien, stel het is ZiggoDome, GelreDome of Pinkpop.
Komen ze op Pinkpop is het win win situatie!
Foo Fighters krijgen we al, de eerste win win is binnen. Vreugde sprong ging uitgebreid door kantoor hoor maandag!! ?
De 3de die ik wil zien volgend jaar is Iron Maiden, maar die heb ik al vaak gezien dus kan wel weer een jaartje missen.
Sowieso Pinkpop en Pearl Jam in 2018 is het streven
mrgreen.png

En wat als PJ tijdens Pinkpop in Ziggo of Arena staat?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Hoop maar niet dat als Pinkpop GnR heeft, dat er dan ook, zoals overal op hun tour, met de Golden Circle gewerkt word. want dan vind ik t bullshit. Op Werchter Classic deden ze dit.

In other news.
Fortarock komt morgen met nieuwe namen, hierdoor kunnen we wat kleinere, hardere namen miss erbij schrijven en de grotere afschrijven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken