In het gebruikelijke weekend van Werchter staat nu Ed Sheeran.
RW zal toch niet verplaatsen omdat die zelfde dag Ed Sheeran naar Werchter komt, dan wil RW Ed niet hebben gewoon...
Ze zijn denk ik in de reeks met Roskilde, Open'er, TRNSMT, Mad Cool en NOS Alive gaan zitten, zal wel om uit de wind te blijven of voor 1 bepaalde band.
Officiële bekendmaking zeer snel aldus fansite U2…
vrijdag 20 oktober was eerst het gerucht met stadions in maart / april.
er is daar dus een verandering van verwachting?
Zie ze persoonlijk pas voor 2019 als festival-gerucht, Glasto terug en 50ste Pinkpop oa.
Haha klopt.!
Wat denk jij Dennis, is pinkpop verschoven voor de foo fighters?
Of voor een andere headliner.
Rock Werchter ook verschoven. Maar dus niet voor de foo’s.
Komt er dan nog een grote vis aan?
En wie zijn dat?
Welke 2 headliners denk jij dat erbij komen op pinkpop?
Wat PJ ook zegt hierboven, al denk ik in de lijn Guns n Roses of Pearl Jam. Voor de pop-verwachting kan je kijken naar Bruno Mars of Pink.
Als dat niet lukt, staat QOTSA al om Pinkpop heen als headliner. Maar ik zie ze persoonlijk perfect als sub mainstage voor Foo Fighters.
En persoonlijk wishfull thinking, ik kan in het Pinkpop weekend géén festival voor Iron Maiden bedenken, touren eind mei tot begin augustus.
Ze staan waarschijnlijk in Frankrijk op Hellfest, dus daarom niet op Download Frankrijk denk ik. NovaRock heeft aangegeven dat Maiden niet komt.
Er zit geen ander festival voor dit genre in dat weekend, de metal en rock festivals zitten in juni om Pinkpop heen...
Maar, zoals veel hier al gezegd hebben, het is afwachten of MOJO / Pinkpop dat uberhaupt aandurft.
Maar zal toch eens tijd worden potverdorie!!
Eind deze week en begin volgende week komen er een paar mooie festivals om Pinkpop heen met namen, dat gaat de meningen nog wel doen veranderen
:mrgreen: