Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
In het bericht staat dat Foo Fighters Pinkpop op zondag 17 juni afsluiten.

Staat er toch niet?
Waar zie je dat @Rockbeer ?

edit:
Edit: ik kan het nu niet meer vinden. Mogelijk is de tekst veranderd of mijn bron was niet Pinkpop zelf.

ah, dan denk ik dat je het bericht gezien hebt van 1 van de foute doorverkoop site's
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
http://festileaks.com/2017/10/volgens-festivalorakel-zegut-guns-n-roses-ozzy-osbourne-metallica-en-iron-maiden-naar-europa-in-2018/

Toch dan nog een van deze? Gnr en Ozzy gaan echt niet alleen voor download Engeland, Metallica niet alleen voor download Frankrijk en iron Maiden op hell fest. Dit lijkt mij dan, het lijkt me sterk dat ze voor 1 optreden naar Europa komen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ze zijn afsluiter pinkpop 2018.

Zie AD.
ik geloof dat dit een soort schrijfwijze is van AD die een klein beetje incorrect is.
Ze zijn aangekondigd als één van de afsluiters, niet als 'de' afsluiter.
Anders had het persbericht van Pinkpop dat wel heel duidelijk vermeld, daar ben ik wel zeker van.
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Ik zelf denk dat Foo Fighters eerste dag gaat afsluiten. Tweede dag nog onbekend dan al gaan de geruchten voor Bruno Mars wel erg hoog zitten. Als laatste dag (en zie ik voor 90% al goed zitten) is Metallica. 31 Oktober komt Download Festival (Engeland) ook met de eerste naam. Als dat Metallica is kan je voor Pinkpop deze ook al aankruizen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik zelf denk dat Foo Fighters eerste dag gaat afsluiten. Tweede dag nog onbekend dan al gaan de geruchten voor Bruno Mars wel erg hoog zitten. Als laatste dag (en zie ik voor 90% al goed zitten) is Metallica. 31 Oktober komt Download Festival (Engeland) ook met de eerste naam. Als dat Metallica is kan je voor Pinkpop deze ook al aankruizen.
Dat van Metallica zou ik ook nog de aankondiging van bijvoorbeeld NovaRock en Download Frankrijk afwachten. Kan wel eens meespelen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.260
6.753
Na 45 pagina's hebben we dus eindelijk een naam :lol: Goed gedaan van de organisatie!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Na 45 pagina’s hebben we dus eindelijk een naam Goed gedaan van de organisatie!

Na die mispeer van vorig jaar denk ik wel dat ze alles op alles hebben gezet. Zeker mbt de FF.

FF doen nog wel stadiontour in het najaar. Hebben ze nu eigenlijk alles al ingehaald van de zomer 2015?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
Ik zelf denk dat Foo Fighters eerste dag gaat afsluiten. Tweede dag nog onbekend dan al gaan de geruchten voor Bruno Mars wel erg hoog zitten. Als laatste dag (en zie ik voor 90% al goed zitten) is Metallica. 31 Oktober komt Download Festival (Engeland) ook met de eerste naam. Als dat Metallica is kan je voor Pinkpop deze ook al aankruizen.

Zo lang voor Metallica nog geen Europese festivaldata zijn afgekondigd, schat ik de kansen toch wat lager in.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zo lang voor Metallica nog geen Europese festivaldata zijn afgekondigd, schat ik de kansen toch wat lager in.

ik denk dat we volgende week een flinke waslijst aan data hebben hoor van Metallica. Zien we wel wat aan! :(
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Sowieso eindelijk weer 1 dag naar pinkpop.
Foo fighters!! Super.!!
Hoop ook nog op Pearl Jam.!!
Ben erg benieuwd naar de andere 2 headliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Sowieso eindelijk weer 1 dag naar pinkpop.
Foo fighters!! Super.!!
Hoop ook nog op Pearl Jam.!!
Ben erg benieuwd naar de andere 2 headliners.
Als PJ er bij komt nog 1 headliner, toch...
Als Als...

Leuk dat je er dan bent dan.
Tegen die tijd plannen we weer een meeting in denk ik ;)
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Haha klopt.!

Wat denk jij Dennis, is pinkpop verschoven voor de foo fighters?
Of voor een andere headliner.
Rock Werchter ook verschoven. Maar dus niet voor de foo’s.
Komt er dan nog een grote vis aan?
En wie zijn dat?
Welke 2 headliners denk jij dat erbij komen op pinkpop?
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Daar dacht ik dus ook aan. Beide festivals verschoven.. Dus dat zou kunnen betekenen dat er nog een grote klapper aan komt ?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.848
Zou kunnen. Maar Pinkpop zou sowieso verschoven worden. Nieuwe datum ongetwijfeld afgestemd op het tourschema van de Foo Fighters.
Werchter zou normaliter een week eerder zijn (en pas in 2019 verschuiven naar dit weekend), maar is ook weer niet een enorme aanpassing. Bij Werchter hebben ze vast gecheckt dat dit past binnen verschillende tourschema's en wat dit weekend doet in relatie met de concurrentie, maar ik zou er niet vanuit gaan dat het voor een grote klapper is. Werchter heeft vast weer een paar mooie headliners, maar niet anders dan "normaal".
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Daar dacht ik dus ook aan. Beide festivals verschoven.. Dus dat zou kunnen betekenen dat er nog een grote klapper aan komt
1f603.svg
Even kijken naar de geruchten over grote namen die (mogelijk) volgend jaar touren.
U2 Guns n Roses Foo Fighters Rolling Stones Springsteen Metallica of Pearl Jam zijn acts waarvoor je dat zou kunnen doen. Werchter kan natuurlijk ook verschoven zijn omdat bv een week eerder Classic of Boutique gepland staat met een grote act....
Verder zou ik het niet weten, jij??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
En ik verwacht ze eigenlijk niet op festivals maar ze gaan volgend jaar wel touren. De tour start waarschijnlijk aan het einde van de lente. Officiële bekendmaking zeer snel aldus fansite U2...

https://www.atu2.com/news/q-interviews-bono-edge-on-songs-of-experience-2018-tour.html

Nieuw album zou overigens 1 december moeten uitkomen....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
In het gebruikelijke weekend van Werchter staat nu Ed Sheeran.
RW zal toch niet verplaatsen omdat die zelfde dag Ed Sheeran naar Werchter komt, dan wil RW Ed niet hebben gewoon...
Ze zijn denk ik in de reeks met Roskilde, Open'er, TRNSMT, Mad Cool en NOS Alive gaan zitten, zal wel om uit de wind te blijven of voor 1 bepaalde band.


Officiële bekendmaking zeer snel aldus fansite U2…
vrijdag 20 oktober was eerst het gerucht met stadions in maart / april.
er is daar dus een verandering van verwachting?
Zie ze persoonlijk pas voor 2019 als festival-gerucht, Glasto terug en 50ste Pinkpop oa.


Haha klopt.!
Wat denk jij Dennis, is pinkpop verschoven voor de foo fighters?
Of voor een andere headliner.
Rock Werchter ook verschoven. Maar dus niet voor de foo’s.
Komt er dan nog een grote vis aan?
En wie zijn dat?
Welke 2 headliners denk jij dat erbij komen op pinkpop?
Wat PJ ook zegt hierboven, al denk ik in de lijn Guns n Roses of Pearl Jam. Voor de pop-verwachting kan je kijken naar Bruno Mars of Pink.
Als dat niet lukt, staat QOTSA al om Pinkpop heen als headliner. Maar ik zie ze persoonlijk perfect als sub mainstage voor Foo Fighters.
En persoonlijk wishfull thinking, ik kan in het Pinkpop weekend géén festival voor Iron Maiden bedenken, touren eind mei tot begin augustus.
Ze staan waarschijnlijk in Frankrijk op Hellfest, dus daarom niet op Download Frankrijk denk ik. NovaRock heeft aangegeven dat Maiden niet komt.
Er zit geen ander festival voor dit genre in dat weekend, de metal en rock festivals zitten in juni om Pinkpop heen...
Maar, zoals veel hier al gezegd hebben, het is afwachten of MOJO / Pinkpop dat uberhaupt aandurft.
Maar zal toch eens tijd worden potverdorie!!

Eind deze week en begin volgende week komen er een paar mooie festivals om Pinkpop heen met namen, dat gaat de meningen nog wel doen veranderen
:mrgreen:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.450
Is er dit jaar ook een korting voor mensen die drie jaar geleden een dagkaart voor de Foo's hadden gekocht?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken