Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Is er dit jaar ook een korting voor mensen die drie jaar geleden een dagkaart voor de Foo’s hadden gekocht?
Nee, je kocht destijds een dagkaart voor de festival-dag op zichzelf.
Wijzigingen in de programmering van een festivaldag door omstigheden is in dit geval een ander verhaal dan een kaart voor een los concert.
Jammer, maar helaas.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Open'er in Polen komt om 3 uur met een naam.
Met name de liefhebbers van Pinkpop en Werchter moeten opletten (in 2016 hadden zij veel gemeenschappelijke namen met Pinkpop en in 2017 met Werchter)
Aangezien de Foo Fighters er vorig jaar waren, kunnen we waarschijnlijk verwachten dat er een nieuwe grote naam in het spel komt.
Tenzij dit Pink of Bruno Mars zijn....
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
QOTSA zal het wel zijn, is ergens anders al over gediscussieerd over die afbeelding dat er bij staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Zie de Gorillaz niet snel op Pinkpop komen, lijkt me een mooie Lowlands headliner.

Schrijf ze maar vast op voor Werchter.
In Nederland, misschien BKS of DTRH lijkt me ook een aannemelijke gok.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Van mij mogen ze toch echt wel door naar Pinkpop. Die hadden de Ziggo Dome binnen no time uitverkocht en zijn toch nog steeds retepopulair
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Het lijkt inderdaad aannemelijk dat zij op Werchter zullen staan.
Hoop toch dat er snel meer duidelijkheden komen qua namen, ook voor andere festivals.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.455
7.452
Van mij mogen ze toch echt wel door naar Pinkpop. Die hadden de Ziggo Dome binnen no time uitverkocht en zijn toch nog steeds retepopulair

Ziggo Dome is nog steeds niet uitverkocht hoor. Zijn zat kaarten beschikbaar.

Mag van mij ook in de line-up voor PP.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ziggo Dome is nog steeds niet uitverkocht hoor. Zijn zat kaarten beschikbaar.

30 plekken aan de uiterste zijkant van het podium. Dat zijn echt shit plaatsen.....het is zga uitverkocht. Maar persoonlijk hoeft het voor mij niet. Passen beter op LL BKS of DTRH
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Wat denk jij Dennis, is pinkpop verschoven voor de foo fighters?
Of voor een andere headliner.
Ik kom hier toch nog eens op terug.
Foo Fighters lijken heel juni in Europa te zijn.
Pinkpop had dus in principe niet zo ver hoeven te verschuiven omwille van Foo's. Hadden ze ook 1 a 2 weekenden eerder kunnen proberen.
Het weekend waar ze nu zitten is eigenlijk best gunstig. Qua genre enkel met Download Frankrijk en NovaRock in hetzelfde weekend. Kan gunstig uitpakken in verdeling bands dat weekend.
Ik kan me daarin toch voorstellen dat er nog een belangrijk bandje in mee speelt dat misschien dan pas in Europa is en tot in juli tourt? Komen we nog achter dan...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Ziggo Dome is nog steeds niet uitverkocht hoor. Zijn zat kaarten beschikbaar.

30 plekken aan de uiterste zijkant van het podium. Dat zijn echt shit plaatsen…..het is zga uitverkocht.
Precies dit. Sterker nog. Dit zin kaarten die getourneerd zijn en opnieuw in de verkoop zijn gegaan. De eerste ronde was binnen no time helemaal uitverkocht
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Even dromen...

Foo Fighters, Gorillaz & Guns n Roses/Pearl Jam

Qotsa als SUb voor de FF zou toch schitterend zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Roskilde komt net met een wishlist. Voorlopig daar nog geen namen dan denk ik...

https://mobile.twitter.com/orangefeeling

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Jawel, Roskilde maakt morgen om 10:00uur de eerste 10 namen bekend.
ja, maar dat hoeft niet heel spannend te zijn.
met gelijk een mooie naam, maar kan zomaar in de eerste worp een paar hele locale kleintjes zijn.
Als er iets in zit, imo meer voor RW een belangrijke....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken