Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
De perspresentatie.. Weer de woensdag voor de ticket verkoop? Of is dat nog niet bekend?
staat in het persbericht
woensdag 21 februari perspresentatie en zaterdag 24 februari voorverkoop via ticketservice-punten.
Is nu ook officieel bekend gemaakt.

Ik had al verlof gepakt voor 21 februari, had ik dat al goed gegokt ;)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Leuke eerste naam, en prima voor pinkpop. Met het nieuwe album toch wel de moeite waard om weer een keer te gaan zien. Hopen dat de rest van de dag waar ze staan ook een beetje goed is, dan is het wellicht de moeite om weer een x naar PP te gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Mr-Pronk wrote:
welke dag zouden ze afsluiten?


dat is nog niet bekend, ik gok op zaterdag. Ik denk dat ze donderdag in Oostenrijk spelen, tenminste is een vermoeden slechts…

even op terug komen....
Foo Fighters is ook een perfecte voor de vrijdag.
Dan spelen ze 11e Antwerpen, 13e Bern en dan 15e Pinkpop, past prima ook.
Eerste dag afsluiten met Foo Fighters, imo niet mis.

Dan nog een mooie klapper aan te kondigen voor de zondag.... ( Ik durf even niet specifiek Pearl Jam te noemen )
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Foo Fighters Metallicca Pearl Jam...
De eerste is binnen. Nog 2 te gaan. En als we weer zeer snel nieuws krijgen gok ik zomaar dat dat Metallica is. Pearl Jam volgt dan in december :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Foo Fighters Metallicca Pearl Jam…
De eerste is binnen. Nog 2 te gaan. En als we weer zeer snel nieuws krijgen gok ik zomaar dat dat Metallica is. Pearl Jam volgt dan in december
1f609.svg
Metallica zal niet gaan vrees ik. Daar gaat Pinkpop niet in het tourschema passen verwacht ik.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Ik denk ook dat ze echt wel vasthouden aan het schema van de afgelopen jaren.. Meer pop en dj's erbij zodat een breder publiek aangetrokken wordt..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
PJ wrote:
Foo Fighters Metallicca Pearl Jam…
De eerste is binnen. Nog 2 te gaan. En als we weer zeer snel nieuws krijgen gok ik zomaar dat dat Metallica is. Pearl Jam volgt dan in december
1f609.svg



Metallica zal niet gaan vrees ik. Daar gaat Pinkpop niet in het tourschema passen verwacht ik.

Metallica hebben toch nog geen data bekend gemaakt of heb ik wat gemist???
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Foo Fighters en QOTSA, das de tandem dit jaar he ?

Een driewerf hoera voor de organisatie ! Goed gedaan ! Jullie hebben Dave en zn vrolijke vrienden aan zijn beliofte gehouden na het plannings-debacle van vorig jaar.
Laat dit soort namen maar meer komen zou ik zeggen.

 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
Ik heb net het gesprek van vanmorgen met Jan bij 3FM terug geluisterd. Hij gaf aan dat ze in Amerika opeens op de knoppen gaan drukken om Europese data voor komende zomer bekend te maken (nu dus FF). En binnenkort volgt er meer zei die. Dus ik neem aan dat dit ook een Amerikaanse headliner zal zijn, ik denk zelf Pearl Jam.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ik heb net het gesprek van vanmorgen met Jan bij 3FM terug geluisterd. Hij gaf aan dat ze in Amerika opeens op de knoppen gaan drukken om Europese data voor komende zomer bekend te maken (nu dus FF). En binnenkort volgt er meer zei die. Dus ik neem aan dat dit ook een Amerikaanse headliner zal zijn, ik denk zelf Pearl Jam.
Het zou best kunnen dat de volgende headliner PJ is, maar die uitspraak over op de knoppen drukken gaat wel duidelijk over de FF en niet over een andere band.
 

JasperFM

Playlistbediener
28 okt 2015
16
0
Fucking vet, Foo Fighters op Pinkpop 2018.

Is dit een reeel rijtje?

FOO FIGHTERS - P!NK - PEARL JAM
QUEENS OF THE STONE AGE - THE SCRIPT - ARCADE FIRE
Nothing But Thieves - Dua Lipa - Royal Blood
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.931
3.304
Fucking vet, Foo Fighters op Pinkpop 2018.

Is dit een reeel rijtje?

FOO FIGHTERS – P!NK – PEARL JAM
QUEENS OF THE STONE AGE – THE SCRIPT – ARCADE FIRE
Nothing But Thieves – Royal Blood – Due Lipa

Op het feit na dat ik Pink niet in Europa verwacht denk ik wel dat het ongeveer dit wordt.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Arcade Fire heeft nog geen show in NL aangekondigd met hun Infinite Content tour, wel op andere plaatsen in Europa (Antwerpen, Parijs). Dus ik verwacht ze wel op een Nederlands festival, ik denk echter dat ze beter tot hun recht komen als headliner op bijv Lowlands.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
JasperFM wrote:
Fucking vet, Foo Fighters op Pinkpop 2018.

Is dit een reeel rijtje?

FOO FIGHTERS – P!NK – PEARL JAM
QUEENS OF THE STONE AGE – THE SCRIPT – ARCADE FIRE
Nothing But Thieves – Royal Blood – Due Lipa


Op het feit na dat ik Pink niet in Europa verwacht denk ik wel dat het ongeveer dit wordt.
Waarom kan Pink niet in juni in Europa zijn?
Dus een kleine mogelijkheid is best te vinden.
Ik zou denk ik Lana Del Rey of Volbeat nog kunnen verwachten ipv Arcade Fire....
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Joris wrote:

JasperFM wrote:
Fucking vet, Foo Fighters op Pinkpop 2018.

Is dit een reeel rijtje?

FOO FIGHTERS – P!NK – PEARL JAM
QUEENS OF THE STONE AGE – THE SCRIPT – ARCADE FIRE
Nothing But Thieves – Royal Blood – Due Lipa


Op het feit na dat ik Pink niet in Europa verwacht denk ik wel dat het ongeveer dit wordt.


Waarom kan Pink niet in juni in Europa zijn?
Dus een kleine mogelijkheid is best te vinden.
Ik zou denk ik Lana Del Rey of Volbeat nog kunnen verwachten ipv Arcade Fire….

Ja en Bruno Mars.... op de discodag ? Want die "tandemt" met Dua Lipa, dacht ik.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
In het bericht staat dat Foo Fighters Pinkpop op zondag 17 juni afsluit.

Edit: ik kan het nu niet meer vinden. Mogelijk is de tekst veranderd of mijn bron was niet Pinkpop zelf.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken