Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.516
4.847
festivalddictsam wrote:
Drie geweldige headliners naar mijn mening vraag me alleen af of de drie headliners samen niet wat te prijzig zijn.


3 heel goede headliners idd…
Prijzig, maak je daar maar niet druk om.
Als Beyonce er zou staan zou ook niet zo duur zijn hoor.
We moeten ook wel aan de verhoogde prijs zien waarom we dat betalen hé
1f609.svg

In vergelijking met bijvoorbeeld 2016 valt dat prijzige wel mee hoor.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Maroon 5 geen kanshebber voor de pop headline positie? Vind het zelf geen bal aan, maar komen binnenkort met nieuw album en ‘What Lovers Do’ is een grote hit.
Voorlopig nog geen EU tour of iets op komst, maar sta er niet van te kijken.
Toch totaal geen headliner??
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
EddieVerder wrote:
Maroon 5 geen kanshebber voor de pop headline positie? Vind het zelf geen bal aan, maar komen binnenkort met nieuw album en ‘What Lovers Do’ is een grote hit.
Voorlopig nog geen EU tour of iets op komst, maar sta er niet van te kijken.


Toch totaal geen headliner??

Daar vergis je je in denk ik. Toch al 2x ziggo dome uitverkocht gehad in het verleden.Daarnaast check bijvoorbeeld via wiki de verkoopcijfers eens..
Hoewel ik wel denk dat er toch een sterke sub nodig is om echt uit te verkopen. Bijvoorbeeld een Sam Smith ofzo, die iets goed te maken heeft.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Joe wrote:

EddieVerder wrote:
Maroon 5 geen kanshebber voor de pop headline positie? Vind het zelf geen bal aan, maar komen binnenkort met nieuw album en ‘What Lovers Do’ is een grote hit.
Voorlopig nog geen EU tour of iets op komst, maar sta er niet van te kijken.


Toch totaal geen headliner??


Daar vergis je je in denk ik. Toch al 2x ziggo dome uitverkocht gehad in het verleden.Daarnaast check bijvoorbeeld via wiki de verkoopcijfers eens..
Hoewel ik wel denk dat er toch een sterke sub nodig is om echt uit te verkopen. Bijvoorbeeld een Sam Smith ofzo, die iets goed te maken heeft.
Laatste keer in europa waren ze meen ik headliner, Rock in Rio Lissabon als ik me niet vergis....
Dus ja... optionele pop headliner...
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Maroon 5 Headliner? En Sam Smith een sterke sub? Wat heeft die dan bereikt, dan verkoop je die dag toch maar weinig dagkaarten.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maroon 5 Headliner? En Sam Smith een sterke sub? Wat heeft die dan bereikt, dan verkoop je die dag toch maar weinig dagkaarten.
De doelgroep van de band zal er wel op af komen hoor.
Zo vaak zijn ze neit in Nederland, dus die dagkaarten zullen wel aardig verkopen... Stel ze zouden er staan...

Sam Smith lijkt me gezien zijn tourdata, te krap aan voor Pinkpop, ik heb hem uitgesloten voor de Europese festivals althans.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Verwacht je vandaag nog nieuws?

nee... ik verwacht niet iets vandaag...
Maar je zal de laatste week oktober in de gaten moeten houden. Dan gaat er in Europa veel los.

Als je doelt op 'soon', dat is een relatief begrip in festivalland ;)
Binnenkort is tussen nu en begin december, ik sluit niet uit dat Pinkpop zich niet eens meld in de laatste week oktober.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Springsteen werd genoemd vanwege een gerucht over San Siro komende zomer. Wel, het gerucht is nu dat hij door gaat met zijn huidige concertreeks in Broadway tot juni volgend jaar...

http://www.blogitallnight.com/rumors

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Springsteen werd genoemd vanwege een gerucht over San Siro komende zomer. Wel, het gerucht is nu dat hij door gaat met zijn huidige concertreeks in Broadway tot juni volgend jaar…

http://www.blogitallnight.com/rumors
Mooi, kan die voor Pinkpop er uit. Ik had toch al een lijst met te veel headliners ;)

Zal hij wel eind juni of pas juli in Italië zijn.
Nu is het wachten op Bon Jovi en Pearl Jam hé, uit dat San Siro berichtje.
:mrgreen:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Rockavaria meldt zich ook binnenkort...
Ook voor juni 2018!!
Die komen onverwacht.
Kunnen wel wat rock acts weg snoepen...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Zaterdag ben ik in de Rodahal bij Golden Earring (voorprogramma The Ten Bells) onder organisatie van Buro Pinkpop.

Ik zal eens opletten of ik iets te weten kom over Pinkpop 2018
1f609.svg

Jij houd ons op de hoogte he :wink: En niet zondag met allerlei hintjes strooien op dit forum :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Bon Jovi is gerucht voor Rockavaria aldus de site
in principe was hij gerucht van 2017 met Aerosmith btw

Bon Jovi heeft zijn tour 'verschoven' of wat dan ook?
Lijkt me een vrij logische voor die DEAG festivals, z'n classic rock act.
Maar of Pinkpop hem laat overkomen? Guilty Pleasure sub?
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
Geheel volgens schema zal Robert Plant in de zomer 2018 door Europa touren. Dit jaar november en december alleen Engeland, volgend jaar de VS en Australie in februari en maart. Mooie afsluiter op 3FM stage en uiteraard de grote favoriet voor in de Barn op Werchter.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Das echt wel zuur. Voordeel is wel dat niet iedere ff fan een weekend kaart voor Pinkpop wil kopen maar de dagkaarten zijn zo weg.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
@dennisvdbr Heb jij toevallig nog wat gehoord over de voorverkoopadressen? Door dat geklooi van vorige jaar toen bij Primera. Ik zou graag mijn oude fysieke terug willen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.677
837
Je kunt de Stones inderdaad weer bij het rijtje geruchten zetten Dennis
Tweet van Paul skinner zojuist:

#rollingstones 2018 uk tour hydepark knebworth manchester
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken