Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Pim wrote:
Over 2 weken komt Download met nieuws. Hier delen ze eigenlijk wel elk jaar wat namen met Pinkpop. Even opletten dus!


ik ben bang dat er eerder een afstreper bij zit…

Naja vorig jaar deelde pinkpop oa prophets of rage, system of a down en sum41 met download. Dat zijn niet de kleinste namen, dus zou best iets interessants bij kunnen zitten toch
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik gooi er nog even een mogelijke headliner in.
Zou Depeche Mode een optie zijn? Hun arena tour eindigd in maart.
Mogelijk festivals in de zomer?? Een bron heb ik niet, zomaar een wilde gedachte……

alsjeblieft PJ ( bron ) geruchtje voor Isle of Wight UK ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Naja vorig jaar deelde pinkpop oa prophets of rage, system of a down en sum41 met download. Dat zijn niet de kleinste namen, dus zou best iets interessants bij kunnen zitten toch
Dat klopt.
Echter aankomend jaar zit Download FR gelijk met Pinkpop, wat een voordeel zou kunnen zijn.
Wel moeten we kijken dat er nog geen datum is voor Download Madrid.
Maar zeker is wel al dat ook NovaRock gelijk zit.
Het kan zijn dat Pinkpop een aantal stevige jongens daar verliest.
Wat aan de Downloads afgelopen jaar opviel was wel dat headliners daar, op Pinkpop en Rock Werchter niet als direct-headliner stonden, maar sub of co-headline.
Een handje vol sluit ik niet uit, maar naar mijn vergissingen afgelopen jaar hier meer van te verwachting wil ik dat nu ook temperen...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Depeche Mode zou ik fantastisch vinden, en hebben nog steeds wat goed te maken. Maar geen idee of die voor Pinkpop begrippen groot genoeg meer zijn anno 2017. Die ZiggoDome show is ook nog steeds niet uitverkocht (al zijn die prijzen belachelijk hoog).

Bruno Mars heb ik ook mijn twijfels over. Die zie ik toch een categorie lager dan de Beyoncés en Justin Biebers van deze wereld kwa populariteit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Depeche Mode zou ik fantastisch vinden, en hebben nog steeds wat goed te maken. Maar geen idee of die voor Pinkpop begrippen groot genoeg meer zijn anno 2017. Die ZiggoDome show is ook nog steeds niet uitverkocht (al zijn die prijzen belachelijk hoog).

En daarbij het feit dat ze dit jaar al eens eerder in de Ziggo stonden met dezelfde show natuurlijk. Die show in mei was in een zuchtje uitverkocht, maar dan moet je echt al een redelijke die hard fan zijn om nog eens te gaan.

Was vrij geweldig trouwens, dus een festivalstaartje aan hun tour zou me wel blij maken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ja me 2, die vorige show was inderdaad zeer sterk. Maar denk dat Pinkpop gewoon op veilig gaat spelen met Foo Fighters/Metallica en... 3e naam.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ja me 2, die vorige show was inderdaad zeer sterk. Maar denk dat Pinkpop gewoon op veilig gaat spelen met Foo Fighters/Metallica en… 3e naam.
Foo Fighters lijkt me inmiddels wel zeer zuur als ze nu blijken niet te komen hoor....
Pearl Jam zal heel erg mooi zijn als dat lukt, als ze uberhaupt touren in Europa. Zou een einde maken aan jaren lang Pinkpop-geruchten-gezeur.
Heb me in ieder geval voorgenomen, als ze bijvoorbeeld een zaal/stadion staan om daarheen te gaan.

Rest maakt me qua headliners niet zo uit, maar persoonlijk oogpunt...
1 van bovenstaande 2 is al een vreugde sprong van mijn kant hoor!!
Beide zal buitengewoon insane zijn!?!?
Eigenlijk kan het voor mij persoonlijk alleen maar epische proporties krijgen als Iron Maiden er bij komt (eindelijk eens).

Laat ik zo zeggen komende 2 weken worden cruciaal, aankondigingen van grote bands en grote festivals.
Of Pinkpop hier in mee gaat... tja... dat blijft nog bezien hé...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dennis: Wat bedoelde je gisteren dan met : Soon, bij Pearl Jam? Dat zet je niet zomaar erop

De laatste 2 tours door Europa werden in december bekend gemaakt. Ook toen werd er in de maanden juni/juli door Europa getourd....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.863
5.390
Bruno Mars lijkt mij een prima optie als er een popheadliner bij zit (ALS!). Waar Justin Bieber een dikke middelvinger was naar het vaste publiek (volgens mij heeft hij nog nooit een (goed) llive-optreden optreden gegeven), is Bruno Mars live in ieder geval sterk. Een boeking waar Ik, net als bijvoorbeeld Lady Gaga, Pink of Beyonce, geen moeite mee zou hebben. Als ik nu zou moeten voorspellen (voorspelspel?) zou ik inzetten op FF, PJ en Bruno Mars.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Zoals het er nu uitziet denk ik:

Headliners : Foo Fighters + Pearl Jam /Metallica + Bruno Mars/ P!nk

Foo Fighters kunnen we wel bijna zeker van zijn dat ze komen.
Ik denk dat Pinkpop liever Pearl Jam boekt in plaats van Metallica omdat Metallica al in 2014 headliner was.
Al zou Metallica ook al top zijn!
Voor de derde headliner denk ik Bruno Mars of P!nk. Ze hebben veel hits, zijn artiesten die redelijk breed publiek amuseert.
Beyoncé zou ook kunnen alleen denk ik dat ze te duur is. Lady Gaga zie ik ook wel komen alleen verwacht ik niet dat ze na har concerten reeks van voorjaar 2018 door heel Europa weer terug komt voor festivals.

Verder denk ik dat we The Script dit jaar weer op Pinkpop zien omdat ze altijd terug komen wanneer ze een nieuw album hebben geproduceerd.

Daarnaast verwacht ik Khalid. Lijkt er namelijk op dat hij samen in pack zit met Bruno Mars net zoals Martin Garrix vorig jaar met Bieber.

Betreft headliners als ik nu zou moeten voorspellen: Foo Fighters + Pearl Jam + Bruno Mars
Drie geweldige headliners naar mijn mening vraag me alleen af of de drie headliners samen niet wat te prijzig zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Drie geweldige headliners naar mijn mening vraag me alleen af of de drie headliners samen niet wat te prijzig zijn.
3 heel goede headliners idd...
Prijzig, maak je daar maar niet druk om.
Als Beyonce er zou staan zou ook niet zo duur zijn hoor.
We moeten ook wel aan de verhoogde prijs zien waarom we dat betalen hé ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.863
5.390
Is 2015 nog van invloed op de prijs van Foo Fighters, of ben ik dan te naïef en geloof ik te veel in het goede van de mens ;)?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
festivalddictsam wrote:
Drie geweldige headliners naar mijn mening vraag me alleen af of de drie headliners samen niet wat te prijzig zijn.


3 heel goede headliners idd…
Prijzig, maak je daar maar niet druk om.
Als Beyonce er zou staan zou ook niet zo duur zijn hoor.
We moeten ook wel aan de verhoogde prijs zien waarom we dat betalen hé
1f609.svg

haha klopt! Maar denk dat Beyonce toch wat duurder is dan P!nk of ...? En als je dan Pearl Jam en Foo Fighters ook nog hebt....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Is 2015 nog van invloed op de prijs van Foo Fighters, of ben ik dan te naïef en geloof ik te veel in het goede van de mens ;)?
Nou... ik kan me voorstellen dat er al wat gage vooruit is betaald.
Maar of dat nu nog invloed heeft?

Over 9 dagen is het 230 dagen tot Pinkpop, over 14 dagen is het 225 dagen tot Pinkpop.
Er zou daar een mooi moment zitten voor het eerste nieuws, wat mij betreft.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.683
666
Maroon 5 geen kanshebber voor de pop headline positie? Vind het zelf geen bal aan, maar komen binnenkort met nieuw album en 'What Lovers Do' is een grote hit.
Voorlopig nog geen EU tour of iets op komst, maar sta er niet van te kijken.
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Maroon 5 geen kanshebber voor de pop headline positie? Vind het zelf geen bal aan, maar komen binnenkort met nieuw album en ‘What Lovers Do’ is een grote hit.
Voorlopig nog geen EU tour of iets op komst, maar sta er niet van te kijken.

Perfecte band voor het huidige Pinkpop eigenlijk. Raar dat die er nooit eerder hebben gestaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken