Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.258
6.744
Livenation maakte zonet de nieuwe data bekend voor Lady Gaga's EU+UK Tour, nadat die was gecanceled.. 20 januari in de Ziggodome... ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Seg maar waar past Pearl Jam dan weer in dit verhaal
1f625.svg
1f606.svg

als we dat eens van te voren zouden weten, dan zal dit speculeren niet meer leuk zijn hé

als het aan mij ligt,
Pearl Jam - Iron Maiden - Foo Fighters als headliners.

Er zijn nog genoeg mogelijkheden te gaan, eerste namen van de grote festivals binnen 2 weken nog gok ik. Zien we dan wel verder ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Iron Maiden was een vrij sterk gerucht voor Novarock. Maar inmiddels heeft de organisatie het volgende laten weten: FYI: despite all rumors, a specific legendary British Heavy Metal band (having a singer which is also the bands pilot) unfortunately won't be part of the line-up

Kortom geen Maiden daar dus. Wel komen ze eind van deze maand met namen.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Als maiden op een festival in Nederland kwam was t vast forta rock geweest als headliner.
Geloof er nix van dat die op pinkpop staan.
Er is dit jaar simpelweg genoeg keus voor Mojo.
Jan heeft niets meer te zeggen over het programma. > zie Justin bieber.

Foo fighters lijkt me de headliner waarom pinkpop wat later gepland staat dit jaar.
Pearl jam moet ik nog bezien.
Voor deze 2 acts kom ik tenminste weer eens naar pinkpop.

Pink komt niet. Veel te kort dag.
Mag van mij wel.!

Ik verwacht Marco Borsato dit jaar de Guus meeuwis rol van vorig jaar.
Nieuw album + clubtour.
 

Tent1968

Playlistbediener
20 okt 2014
11
0
Arctic Monkeys, Nothing but Thieves, Savages, Foals, The National, Interpol..... Kanshebbers of niet? Verder zou ik graag ook de wat kleinere acts zien zoals Moss, Tim Knol, Hanni el Khatib, Grizzly Bear etc.
Cross my Fingers :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Arctic Monkeys, Nothing but Thieves, Savages, Foals, The National, Interpol….. Kanshebbers of niet? Verder zou ik graag ook de wat kleinere acts zien zoals Moss, Tim Knol, Hanni el Khatib, Grizzly Bear etc.
Cross my Fingers ?
met de shows in Dublin is The National uit de race voor Pinkpop, ik denk dat ze eerder naar BKS gaan.
Arctic Monkeys en Nothing but Thieves zie ik de kans vrij groot dat ze kunnen komen.

Moss en Tim Knol, tja zie de kans groter dat Borsato (idd Daantje ;) ) kan komen en bijvoorbeeld Danny Vera.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Arctic Monkeys zijn toch 2de keus headliner. Dus die zou ik pas verwachten als er wat goed fout gaat met de geplande headliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Arctic Monkeys zijn toch 2de keus headliner. Dus die zou ik pas verwachten als er wat goed fout gaat met de geplande headliners.
Wat betreft AM, nieuw album en directeur Primavera geeft aan dat er gesprekken waren. Dan zal het bij Pinkpop / MOJO ook wel ter sprake komen.
Laten "wij" het maar "geplande headliners" noemen die de voorrang krijgen he :)
Ik ben er van overtuigd dat ze niet eerste keuze zijn, hoe goed de meute het ook zal vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Biffy Clyro hint naar een speciaal optreden in de UK.. BST Hyde Park?
Kan zomaar. Maar zie niet in waarom dat voor Pinkpop iets kan toevoegen.
Aangezien ze er dit jaar als stonden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Wat denken jullie...
Zal Pinkpop vasthouden aan vvk na perspresentatie of gaan de lijnen eerder open?
Wat komt er eerder eerste naam of voorverkoop?
In maart 2016 zei Jan Smeets in een interview van Festileaks bij Buro Pinkpop nog het volgende :
“Dat betwijfel ik. Wij zijn er nog niet over uit, ook over de vriendenpas niet.”
Nog niet over uit dus, hoe zou het nu zijn???

Ben bang dat we een vreselijke voorverkoop tegemoet gaan als het na de perspresentatie is met compleet affiche!

Roept u maar...

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Ze hebben volgens mij niet echt laten doorschemeren dat ze het roer op dat gebied radicaal gaan omgooien. Ik verwacht alledrie de headliners voor de persconferentie waarvan de eerste wel eens zeer snel kan zijn. De andere 2 in dec en jan. De rest van het programma op de persconferentie waarna de kaartverkoop start... Ik ben benieuwd met welke popheadliner ze komen. Kan me op dit moment behalve P!nk eigenlijk niets anders bedenken. 2 headliners komen denk ik uit het rijtje Foo Fighters Metallica Pearl Jam. Kan aan mij liggen maar zo groot vind ik op dit moment de zeg maar gevestigde namen headliners die gaan touren volgend jaar nog niet. Veel geruchten maar de enigste waarvan we op dit moment zeker van zijn zijn P!nk en FF. Metallica nemen we aan dat die gaan touren op festivals nav van een berichtje van Zegut maar voor hetzelfde geld gaan ze op festivals in Amerika spelen wat volgens mij ook wel logisch zou zijn na een Europese arenatour in mei te hebben afgerond. Pearl Jam zie ik ook wel touren en hun forum met de welbekende bron Demetrios weet het zeker, ze touren in Europa maar ik zie hen makkelijk 3 keer de Ziggo Dome doen.. Als ik zou moeten gokken zeg ik in ieder geval FF, de andere wordt Metallica of Pearl Jam en de popheadliner zou ik echt niet weten maar ik gok maar op P!nk al denk ik dat die kans klein is vanwege haar tourschema......
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Waarom denkt iedereen toch dat er een popheadliner moet komen? Het is pinkpop die hebben geen lijn waar ze zich aan houden. Die pakken gewoonweg wat ze pakken kunnen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zou het dan toch weer…..
1f61d.svg


Mick Jagger,
“Goodbye for now holland”
denk je... Hebben al iets te doen in Knebworth in een festivallike-setting? hé
Stond in mijn laatste headliner lijstje ( die ik nog altijd niet heb bijgewerkt )

Zal daarin toch een update moeten doen met Foo Fighters geheel boven in verwachting. Misschien toch iets meer op verwachting sorteren ook.

Bruno Mars ook maar toevoegen, nadat hij straks ( scoop ;) ) aangekondigd gaat worden voor BST Hyde Park voor 14 juli.
Wat betreft de mensen die een Pop-headliner verwachten, schrijven jullie hem maar op. Ik blijf bij mijn mening van laatst ( link ) waarin ik aangeef dat we niet zo zeer perse een pop-headliner hoeven te verwachten. Laten we een uitspraak op artiestennieuws daar maar even buiten, vind ik.

edit : Bruno Mars zojuist officieel aangekondigd voor Rock in Rio Lissabon 24 juni, da's dichter bij Pinkpop, o jee (ik hoop het niet zeg...)
edit 2 : Bruno Mars officieel nu aangekondigd voor BST Hyde Park UK 14 juli.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.258
6.744
Nu niet omdat het een of het ander maar Pharell stond een aantal jaar geleden nog op PP hé, Mars lijkt me al een pak reëler als P!nk op dit moment. Heeft PP vroeger al eens headliners of undercard acts gedeeld met RiR?

Foo's - Metallica - Bruno Mars, goed toch? :)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Bruno Mars, mijn favoriet is het ook niet maar hij behoort na deze informatie zeker tot een kanshebber voor PP. En de reden dat ik een pop headliner verwacht heeft te maken met het feit dat ik het niet zie gebeuren dat PP bijvoorbeeld Metallica Pearl Jam en Foo Fighters heeft als headliners. Buitenom dat ik het zelf geweldig zou vinden maar er zit bijna altijd wel een vreemde eend in de vijver..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Bruno Mars stond op 9 en 10 mei van dit jaar nog 2 keer in een uitverkochte Ziggo. Is geen graadmeter maar het zegt wel iets. Ook goede recensies. Misschien is Jan wel wezen kijken :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken