Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Heb je alleen de kop gelezen? Want in het artikel zelf zijn ze heel erg positief. Enige minpunten volgens de recensent zijn het vele gepraat en de vele covers.

3voor12 moet je sowieso niet te serieus nemen. En die zijn over het hele gestival nogal zeurderig. En als ze dan positief zijn moeten ze op Twitter nog wel even vermelde n dat ze er "persoonlijk niks aanvonden". Blegh.

Daantje wrote:
3 voor 12 maakt gehakt van de FF.
Was er niet bij dus kan er niet over oordelen.

https://3voor12.vpro.nl/update~ea64405f-0287-4d90-acc8-7fc7c471ffec~pp18–foo-fighters-is-helemaal-niet-zo-grappig~.html

Heb je alleen de kop gelezen? Want in het artikel zelf zijn ze heel erg positief. Enige minpunten volgens de recensent zijn het vele gepraat en de vele covers.

3voor12 moet je sowieso niet te serieus nemen. En die zijn over het hele gestival nogal zeurderig. En als ze dan positief zijn moeten ze op Twitter nog wel even vermelde n dat ze er “persoonlijk niks aanvonden”. Blegh.

2,5 uur veel gepraat kun je moeilijk enige noemen.
Erg positief....... nou nou nou
Heb net op youtube concert terug gekeken.
Voorspelbaar, met veel gelul, kraamt zelfs onwaarheden uit, waar gaat t over.
Tussendoor prima rock.

Beste recensie van het weekend is trouwens die van OOR over Lil Kleine:

“Om tien voor vier, dus twintig minuten te laat, is Yorick Scholten dan eindelijk op het podium gearriveerd, om maar meteen te bewijzen dat een file soms niet lang genoeg kan duren. ‘Sorry dat ik te laat ben’, daar wachten we op. En als ie dan een sympathiek, flitsend setje neerzet om het geduldige veld wakker te schudden, is alles snel vergeven. Maar nee, Lil’ Kleine straalt eerder uit dat we blij moeten zijn dat ie er alsnog is. Kleine heeft wel een band meegenomen (dj, drummer, gitarist) en een bak versiersels (glitters, pyro, danseressen), al draait z’n show toch vooral om z’n eigen opgeblazen ego. Wat bij de jeugd kennelijk doorgaat voor rappen, is bij Lil’ Kleine live vooral schreeuwen over zichzelf – waarbij hij zichzelf ook nog eens overschreeuwt. Hits? Zeker. 1,2,3 en Drank & Drugs vliegen gehaast over het veld en krijgen de voorste rangen ook nog eens in beweging. Toch lijkt Lil’ Kleine zich, ondanks herhaalde woorden als ‘blij’ en ‘trots’, geen moment te beseffen wat een dedain voor Nederlands oudste festival hij namens de jongere generatie uitstraalt. ‘Er is een tijd van komen en een tijd van gaan’, pocht hij doodleuk als z’n ingekorte setje tegen het z’n eind loopt. Kom dan gewoon op tijd. Wat een misser. Wat. Een. Lul.”

Die heeft gister een bier douche gehad en na 1 minuut vertrokken.
Wellicht 1 dag te laat

Vervolgens Nothing But Thieves. Ik vind ze zelf wel een goede band. Kende ze van te voren nog niet echt. Was wel nice dat ze Immigrant Song van Led Zep coverden. Hoewel je te veel mensen zag kijken alsof ze dachten dat het een nieuw nummer was. Beetje jammer.

Ik ben wel benieuwd wat die mensen dan van Greta van Fleet denken haha. Super vernieuwende sound?

En verder, Grohl moet even leren dat mensen niet voor zijn gelul maar voor zijn muziek komen. Als ie dat op orde brengt lijkt het mij een hele gave show.

3voor12 geeft goed mijn gevoel bij FF neer nav wat ik vorig jaar op RW zag en gister op de stream. Geef ze 1,5 uur met eigen nummers en het is een superstrakke hoofdact. (Net als in 2011). Nu is het teveel gezaag. Desalniettemin leuk om alle enthousiaste reacties te lezen hier en in het publiek te zien gisteren.

Wat is dat verhaal van Lil Kleine?

Pim wrote:

Ik heb enorm genoten van de eerste dag.
Begin van de dag niet echt dingen gezien. Ben wel ff bij Slydigs geweest en Snow Patrol van een afstandje.
Lil Kleine was te laat door de file, hoewel ik hier helemaal geen bezwaar tegen had.
Ben op ongeveer een kwart van SP naar The Offspring gegaan, hier uit eindelijk 3e rij gekomen en vervolgens zelfs eerste.
Gaven een heerlijke show! Zelfs met een goede cover van Whole Lotta Rosie van AC/DC.
Hierna naar Pearl Jam. Ik had een heerlijke plaats. Niet ver van het podium links. Kon alles zien aangezien ik op een opstapje kon staan. Heerlijke set! Alleen iets te veel nieuwere nummers en hits als Just Breathe helaas gemist.
Wel een verrassende afsluiter met Keep On Rockin In the Free World.

Verrassende afsluiter???
HAHA
Ben jij wel eens naar een concert van Pearl Jam geweest?
Koekoek

PJ sluit zelden af met rockin in the free world.

fuckin up , leavin here of yellow ledbetter zijn meestal het laatste nummer.
dus het was wel degelijk een verrassend laatste nummer

en idd , geen woord over A perfect circle,
ik ken geen enkel nummer van ze,maar het was kwalitatief gezien gewoon erg goed.
Deed me erg verlangen naar Tool volgend jaar!

bcmrmaybe wrote:
Wat een gelul over Snow Patrol en Blof. De 2 beste optredens van de dag. The Offspring was erg vermakelijk…niet eens vals. PJ vond ik meeeh

PJ meeeh en Bløf beste van de dag in 1 zin noemen. Dit forum blijft me verbazen.

Maar goed, uiteindelijk is het allemaal smaak. En over smaak valt wél te twisten. ?

Inderdaad

Uberhaupt naar Pinkpop gaan = wansmaak

Live meegekeken met Ronnie Flex en Deuxperienceband, sodeballen wat een show! Mij heeft 'ie overtuigd.

Bartjuh1981 wrote:

bcmrmaybe wrote:
Wat een gelul over Snow Patrol en Blof. De 2 beste optredens van de dag. The Offspring was erg vermakelijk…niet eens vals. PJ vond ik meeeh

PJ meeeh en Bløf beste van de dag in 1 zin noemen. Dit forum blijft me verbazen.

Maar goed, uiteindelijk is het allemaal smaak. En over smaak valt wél te twisten.
1f609.svg

Inderdaad

Uberhaupt naar Pinkpop gaan = wansmaak

En dan ook nog die profielfoto. Gediskwalificeerd!

Jezus, kan toch zijn dat ie Blof en Snow Patrol vet vond en Pearl Jam niet zo overtuigend. Hoeveel keer hebben we het er niet over gehad dat het kijken van optredens (zeker op festivals) afhangt van meer dan enkel en alleen de band zelf (plaats waar je ze kijkt, fan of niet, ingesteldheid, wat voor publiek er rond je staat etc)..

Jezus, kan toch zijn dat ie Blof en Snow Patrol vet vond en Pearl Jam niet zo overtuigend. Hoeveel keer hebben we het er niet over gehad dat het kijken van optredens (zeker op festivals) afhangt van meer dan enkel en alleen de band zelf (plaats waar je ze kijkt, fan of niet, ingesteldheid, wat voor publiek er rond je staat etc)..

Natuurlijk kan dat. En dat mag hij ook zeggen. Maar vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je vrij zult zijn van kritiek. Ofwel, @bcmrmaybe mag net zo goed zeggen wat hij leuk vindt (of een beroepsidioot als profielfoto instellen) als dat wij daar kritiek om mogen hebben.

Natuurlijk kan dat. En dat mag hij ook zeggen. Maar vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je vrij zult zijn van kritiek. Ofwel, @bcmrmaybe mag net zo goed zeggen wat hij leuk vindt (of een beroepsidioot als profielfoto instellen) als dat wij daar kritiek om mogen hebben.

Dat is het probleem niet. Gefundeerde kritiek etc is niet erg. Probleem met Black-lies is dat hij zijn Tibetaanse keelklankherrie top of the bill vindt. Als iets doorsnee is dan is het wansmaak of debiel. Op het moment dat je zo vol van jezelf bent en het liefst je eigen scheten ruikt dan is het geen mening meer. Dan ben je een gewoon een trol.

PS Trump rules.

Ik vind het trouwens wel heel slecht ingeschat met verschillende horeca punten hier. Er is (voor zover ik weet) geen enkele bar meer waar 0,5L bekers zijn, en vind ook vrij weinig trays sinds gisteravond. Verder zitten sommige friettent al zonder pindasaus en sommige pizzakraampjes hebben nog maar een beperkte voorraad aan verschillende soorten.

Ik vind het trouwens wel heel slecht ingeschat met verschillende horeca punten hier. Er is (voor zover ik weet) geen enkele bar meer waar 0,5L bekers zijn, en vind ook vrij weinig trays sinds gisteravond. Verder zitten sommige friettent al zonder pindasaus en sommige pizzakraampjes hebben nog maar een beperkte voorraad aan verschillende soorten.

Er zijn nu bij bepaalde punten al geen trays meer. Maar met ongeveer 10.000 extra per dag kan ik me voorstellen dat alles sneller op is. Lijkt me echt een communicatiefout.

Natuurlijk kan dat. En dat mag hij ook zeggen. Maar vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je vrij zult zijn van kritiek. Ofwel, @bcmrmaybe mag net zo goed zeggen wat hij leuk vindt (of een beroepsidioot als profielfoto instellen) als dat wij daar kritiek om mogen hebben.

Dat is het probleem niet. Gefundeerde kritiek etc is niet erg. Probleem met Black-lies is dat hij zijn Tibetaanse keelklankherrie top of the bill vindt. Als iets doorsnee is dan is het wansmaak of debiel. Op het moment dat je zo vol van jezelf bent en het liefst je eigen scheten ruikt dan is het geen mening meer. Dan ben je een gewoon een trol.

PS Trump rules.

Ik ben toch niet de enige hier die de tekst voor de PS in combinatie met de tekst na de PS enorm ironisch vind? :P

Users who are viewing this thread